FutureBit dodaje Full Litecoin Node do wszystkich koparek Apollo

Początkujący
Reputacja: 113
Reputacja postu: 
Napiwki za post: 0 BTC

Postautor: ttbit » piątek, 24 kwietnia 2020, 12:44

Firma FutureBit produkująca koparki scrypt: Apollo i Moonlander2, wydała darmową aktualizację dla posiadaczy koparek Apollo, dzięki której każde urządzenie stanie się pełnym nodem sieci Litecoin. Aby full node działał, wystarczy podpiąć kartę SD lub klucz USB o pojemności min. 64GB, a urządzenie zajmie się resztą. Popularność urządzenia Apollo sprawi, że tysiące nowych nodów Litecoin mogą się pojawić w sieci, co zwiększy decentralizację. Oferowane są też gotowe zestawy do upgrade urządzeń Apollo dla mniej technicznych użytkowników w sklepie FutureBit: https://shop.futurebit.io/products/apol ... pgrade-kit
Tutaj instrukcje dla użytkowników, którzy chcą zupgradować urządzenie sami: https://bitcointalk.org/index.php?topic ... sg48523684

A tutaj cała treść ogłoszenia:
The Apollo's Major OS Update is Finally Here!

I know this has been a long time coming, but we have been super busy the last year laying the foundation for what we hope will be the most important feature update for the Apollo Platform, and brings the ultimate vision of this hardware closer to reality.

Starting today any Apollo user can update their SD card and add a USB drive in order to run a Full Litecoin Node directly on their device! This will be unprecedented in crypto history, as our whole user base can essentially be updated overnight and add thousands of Litecoin Nodes to the network, essentially making Litecoin the most decentralized crypto in the world with the largest percentage of everyday users controlling and running the Network with their own nodes.

While others charge up to $300 for a device that can do this, we are proud to be able to offer this as a free update to almost all our users. Batch 2 customers only need a good USB drive they have sitting around with at least 64GB of free space. Batch 1 users is a little complicated, as we underestimated the RAM requirements to run a Full Node early on, and will require an MCU swap that we are providing at cost for all of you that wish to upgrade.

Full instructions to update is all detailed in the support thread below.
Official FutureBit Apollo LTC Image and Support thread

For Batch 1 customers, and less technical users we are also providing upgrade kits with a more reliable pre-burned industrial SD card, as well as the required USB Drive pre-loaded with a recent copy of the Litecoin Blockchain. You can be up an running in a few minutes with these kits, and it also includes just the MCU swap for Batch 1 customers.

https://shop.futurebit.io/products/apol ... pgrade-kit

I urge you all in the coming days to update your Apollo, and run a full node on at least one of your devices thats open to the outside world. There are less than 2,000 nodes out there running the Litecoin Network. With the Fed printing trillions of USD, and a worldwide crisis rivaling 2008 that created crypto in the first place, the timing could not be better

Let us show the world how a small community of users can pave the way for a decentralized crypto future that YOU control.

-jstefanop

Gaduła
Awatar użytkownika
Reputacja: 246
Reputacja postu: 

Postautor: Antrepair » sobota, 25 kwietnia 2020, 22:06

A to ciekawe :) szczerze nie słyszałem jeszcze o tych koparkach

Początkujący
Reputacja postu: 

Postautor: ttbit » sobota, 25 kwietnia 2020, 23:05

Miałem kilka z nich i znajomi też, są bardzo fajne. 100 MH/s lub więcej po OC, mała zabudowana kostka z 4-rdzeniowym SOC. W środku Linux ale nie pamiętam już jaki, na pewno raspbiano-podobny. Zajebisty feature to taki, że ma to port USB, i można podłączyć fajne rzeczy. Raz podłączyłem kamerkę USB i zrobiłem z koparki Apollo domowe proste CCTV z nagrywaniem video po detekcji ruchu. A innym razem podłączyłem do koparki Apollo minerka na USB i koparka kopała w koparce :D :D
A teraz dodali możliwość trzymania litecoin full noda out-of-the-box, nie trzeba nic grzebać samemu, dobry bajer. :)

Reputacja: 5804
Reputacja postu: 

Postautor: koparki » sobota, 25 kwietnia 2020, 23:18

Spoiler:
ttbit pisze: piątek, 24 kwietnia 2020, 12:44Popularność urządzenia Apollo sprawi, że tysiące nowych nodów Litecoin mogą się pojawić w sieci, co zwiększy decentralizację
sieć istnieje, kojnem się handluje, koparki upgraduje ale rozwój LTC dawno porzucono: https://github.com/litecoin-project/lit ... ntributors
Dygresja trochę poza tematem, na zasadzie skojarzenia, sprawdzam co jakiś czas.
---

Początkujący
Reputacja postu: 

Postautor: ttbit » sobota, 25 kwietnia 2020, 23:31

@koparki Dałes zły link, to jest główny reference client Litecoin: https://github.com/litecoin-project/lit ... ntributors
Ma 215 releasów ale i tak zamarł i nie ma nowego commita od roku
Tak czy siak też to zauważyłem już jakiś czas temu, poza kopiowaniem commitów z Bitcoina to tam się niewiele działo. Szkoda, bo projekt miał bardzo dużą siłę rozpędu i dalej ma duże community, marketcap $2.9B, ale nie wiadomo w którą stronę to pójdzie.

Wróć do „LiteCoin”