Dżwignia na hossę na BTC

Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 18 grudnia 2023
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dżwignia na hossę na BTC

Postautor: frontman_z_lublina » poniedziałek, 18 grudnia 2023, 22:00

Dzień dobry drodzy Państwo

Starałem się pozbierać informacje w internecie i na forum, ale niestety nie mam jasnej odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości. Pomyślałem więc, że może tutaj uda mi się z Waszą pomocą zrozumieć, czy dobrze myślę lub gdzie ewentualnie znajduje się w moim myśleniu błąd. Nie mam dużego doświadczenia w graniu na futures, bo dotychczas zawsze grywałem wyłącznie na klasycznym spocie, więc nie do końca potrafię sobie odpowiedzieć na pewne techniczne i matematyczne pytania związane z graniem na Binance na dźwigni, a może tutaj znajdą się lepiej poinformowani, chętni do wspólnego rozwiązania zagadki.

Zastanawiała mnie taka rzecz:
W związku z nadchodzącą hossą na BTC na którą wielu się już od dawna przygotowuje wróciła między mną a znajomym dyskusja o strategii na zagranie na dźwigni, którą myślałem aby zastosować, jako dodatkową pozycję - zupełnie ekstra i poza konkursem. Zastosować, jeżeli ma sens!