Jak działa zapełnianie orderu na giełdzie?

Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 11 lutego 2019
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Jak działa zapełnianie orderu na giełdzie?

Postautor: Romzizo » poniedziałek, 11 lutego 2019, 01:11

Witam, mam takie pytanie, jestem początkującym inwestorem, więc proszę o wyrozumiałość, przepraszam z góry jeśli temat w złym dziale, ale nie wiedziałem w którym go napisać.

Mam takie pytanie, czy jeśli np. kupie 1000 szt. danej kryptowaluty i kurs wzrośnie i będę chciał ją sprzedać te 1000 szt. na bitbayu, to jak wystawię ofertę 1000szt. to kupujący ode mnie musi kupić tyle sztuk, co wystawiłem, czy może być to np. 10 czy 100 szt?
 ! Wiadomość z: rav3n_pl
Poprawiłem temat
kiedy się nauczycie...

Czarna Owca
Awatar użytkownika
Posty: 343
Rejestracja: 12 czerwca 2017
Reputacja: -176
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Pytanie POCZĄTKUJĄCY

Postautor: osobliwy_nick » poniedziałek, 11 lutego 2019, 01:19

Może być to też 10 lub 100 szt. Po chwili jednak może się znaleźć kupiec na pozostałe sztuki w tej cenie. A może być tak, że cena spadnie, już nigdy nie wróci i będziesz musiał zmniejszyć cenę.

Weteran
Posty: 3118
Rejestracja: 6 stycznia 2018
Reputacja: 3193
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Pytanie POCZĄTKUJĄCY

Postautor: Harmony » poniedziałek, 11 lutego 2019, 02:44

@Romzizo Analogicznie jak idziesz do sklepu po bułki to nie musisz kupować wszystkich jakie są na regale ;)
;)

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2071
Rejestracja: 6 czerwca 2011
Reputacja: 312
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: UK - London SM4

Pytanie POCZĄTKUJĄCY

Postautor: Bemx2k » poniedziałek, 11 lutego 2019, 03:12

Romzizo

Inwestorze ;) , powodzenia
BTC>ETH

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2309
Rejestracja: 19 grudnia 2017
Reputacja: 3487
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Jak działa zapełnianie orderu na giełdzie?

Postautor: Pleasek89 » poniedziałek, 11 lutego 2019, 10:08