Prowizje - Spostrzeżenia

Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 21 stycznia 2019
Reputacja: 1
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Prowizje - Spostrzeżenia

Postautor: darek6789 » piątek, 25 stycznia 2019, 12:13

Witam,

Jestem nowy w temacie, testuje sobie różne portfele, giełdy i rozpoznaję rynek krypto.

Chciałbym się podzielić i zapytać bardziej doświadczonych czy tak wysokie, żeby nie powiedzieć złodziejskie, prowizje to standard w tym świecie?

Mój przykład:
- Wpłaciłem 50zł na BitBay
- Zamieniłem PLN na ETH
- Wysłałem ETH na CoinBene
- Zamieniłem ETH na APL
- Wysłałem APL na Apollo Wallet
- Następnie zrobiłem wszystkie powyższe kroki w drugą stronę i na końcu z początkowych 50,00 PLN zostało 36,98 PLN !!

Powiedzcie mi proszę czy tylko mi się wydaje że to jest zwykłe okradanie? Ja rozumiem, że właściciele giełd i portfeli muszą z czegoś żyć ale przy takich prowizjach jedyna sensowna metoda inwestycji to long term i codzienne modlitwy żeby akurat mój coin (albo cały wallet) nie poszedł na dół lub w ogóle nie zniknął.

Swoją drogą, drugie spostrzeżenie jest takie, że ciężko być spokojnym w inwestycji long term skoro czytając wpisy sprzed kilku lat, dzisiaj nie istnieje chyba żaden większy portfel o których wspominacie w postach sprzed 5-7lat. Dobrze mi się wydaje?

Poprawcie mnie proszę jeśli się mylę i śmiało podzielcie się swoim zdaniem na ten temat.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2592
Rejestracja: 26 września 2017
Reputacja: 932
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Prowizje - Spostrzeżenia

Postautor: KryptoBanita » piątek, 25 stycznia 2019, 12:28

Mogłeś jeszcze kupić po 20k i sprzedać po 3K - tak tylko podpowiadam... Jeszcze będziesz miał okazję :mrgreen:

Początkujący
Posty: 249
Rejestracja: 5 kwietnia 2017
Reputacja: 26
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Prowizje - Spostrzeżenia

Postautor: Kamien » piątek, 25 stycznia 2019, 12:31

Naprawdę nie dało się tego twojego apl kupić przy użyciu mniejszej ilości kroków?