Jak wyglądają cykle altów?

Początkujący
Posty: 14
Rejestracja: 27 listopada 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Jak wyglądają cykle altów?

Postautor: Azgul » wtorek, 27 listopada 2018, 15:24

Cześć jestem nowy na forum bitcoin,jestem zielony więc nie śmiejcie się z mojego pytania jak będzie wyglądało rośniecie cen altów podczas hossy będą one rosły partami ze najpierw np. pierwsza 10 coinmarketcap potem np. anonimowe itp? jeśli tak czy mógł by ktoś to jakoś rozpisać żeby taki Świeżak jak ja to zrozumiał, mam jeszcze pytanie o rośniecie coina w usd i satoshi czy będzie to tak jak na większości wykresów ze cena najpierw roście w satoshi a potem w usd? mam jeszcze pytanie czy są jakieś korelacje altcoinów z bitcoinem albo że jakiś alt rośnie a potem zanim inny?, Przepraszam za chaotyczny styl pisania ale myślę ze wszyscy zrozumieją co miałem na myśli.


Jeśli zły temat proszę o przeniesienie.

Weteran
Posty: 3118
Rejestracja: 6 stycznia 2018
Reputacja: 3193
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Jak wyglądają cykle altów?

Postautor: Harmony » wtorek, 27 listopada 2018, 15:55

Gdybyśmy wiedzieli jakie alty będą kiedy rosnąć i w jakiej kolejności to każdy z nas byłby milionerem, a niestety tak nie jest i nie będzie. Jak BTC rośnie i rośnie cena alta względem BTC, to względem USD rośnie podwójnie. Analogicznie, jak BTC spada i spada alt względem BTC, to wartość alta spada podwójnie. Patrz na rynek, obserwuj go, to będziesz wiedział o co chodzi.

Początkujący
Posty: 14
Rejestracja: 27 listopada 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Jak wyglądają cykle altów?

Postautor: Azgul » wtorek, 27 listopada 2018, 22:31

Chodziło mi bardziej historycznie jak to wyglądało a nie jak będzie teraz bo tego nikt nie wie,tak jak są cykle baniek na bitcoinie to na pewno jest jakiś schemat co działał i może działa jeszcze, jak ktoś by mógł opisać ten proces jak to wyglądało wstecz , to by pomogło to sporo świeżym osobom jak ja.