Pytania co do anonimowosci.

Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 12 kwietnia 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Pytania co do anonimowosci.

Postautor: Andrew3434 » czwartek, 12 kwietnia 2018, 17:42

Witam, jestem zupelnie nowy w kryptowalutach, jak zaraz sie przekonacie, wiec prosze o wyrozumialosc.

Generalnie zamierzam utworzyc swoj pierwszy portfel bitcoin. Bitcoin wallet na androida. Wplata poprzez bitomat za granica. Jestem paranoikiem i bede glownie chcial operowac na monero.

Generalnie mam na mysli jedna rzecz, czy bitcoin moze byc pewnego rodzaju posrednikiem. Jako, ze kazda transakcja jest publiczna w bitcoinach, to moge jedynie go uzywac do wplat i wyplat?

Scenariusz przykladowy: Kupuje bitcoiny, robie transfer na portfel w binance. Mam monero i robie zakupy. I w druga strone tak samo. Ktos robi transfer monero na moj portfel. Je te walue wymieniam za bitcoiny, ktore nastepnie moge na przyklad wymienic juz na gotowke?

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 3807
Rejestracja: 26 lipca 2017
Reputacja: 5091
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Pytania co do anonimowosci.

Postautor: benq » sobota, 14 kwietnia 2018, 08:19

@Andrew3434, Jeżeli nigdzie nie użyłeś zweryfikowanego konta na giełdzie ani wpłat ze swojego konta bankowego, to sam fakt jawności transakcji BTC cię nie zdradzi.

W krypto świecie szukanie anonimowości to nie paranoja ani wada, to cnota :mrgreen:

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 172
Rejestracja: 18 lutego 2018
Reputacja: 80
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Pytania co do anonimowosci.

Postautor: Czeslaw » niedziela, 15 kwietnia 2018, 01:25

No i wez pod uwage ze wiekszosc ATMow ma kamery dookola.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 3807
Rejestracja: 26 lipca 2017
Reputacja: 5091
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Pytania co do anonimowosci.

Postautor: benq » niedziela, 15 kwietnia 2018, 07:05