Dyskusja na temat kursu BTC

Twoim zdaniem kurs do 14.11.2019 znajdzie się w przedziale:

Czas głosowania minął poniedziałek, 11 listopada 2019, 22:22

<8000$
16
24%
8000-10000$
37
54%
>10000$
15
22%
 
Liczba głosów: 68
Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 1938
Rejestracja: 6 czerwca 2011
Reputacja: 186
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: UK - London SM4

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: Bemx2k » czwartek, 7 listopada 2019, 14:43

Czy ktoś potrafi w przybliżeniu policzyć o ile by mógł spaść kurs BTC gdyby ten wieloryb z 2011 roku z tymi 80 000 btc zaczął pomału zrzucać wszystkie bitki do końca roku ?
DASH>ETH>LTC

Weteran
Posty: 1390
Rejestracja: 18 listopada 2013
Reputacja: 2139
Reputacja postu: 
5
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: prap0n » czwartek, 7 listopada 2019, 14:51

Prawdopodobnie "D" nie zostalo jeszcze ustanowione i wlasnie to robimy.
Jesli kurs odbije z okolic 9050 do 9400 to tylko potwierdzi strukture trojkatopodobna. Rozszerzenie fibo wskazuje na 9051.

Widac duze zachowanie symetrii czasowej miedzy kolejnymi ruchami w trojkacie .



Z kanalu juz wypadl i retestuje od dolu (jeszcze nie zinnwalidowane bo moga rozszerzyc)



prap0n pisze: środa, 6 listopada 2019, 12:46 Wyglada to coraz bardziej klarownie.
Jesli jednak przebije ostatni szczyt "C" to rzecz jasna nie bedzie sie zgadzac.

Nie wiadomo czy "D" zostalo w ogole ustanowione, bo cos takie krotkie. Moze dopiero dzisiaj zejdziemy na 9200 i bedzie to "D".



//Alternatywa jednak gdyby to nie byl trojkat (nie ma takiej pewnosci), to mozliwe ze kanal korekcyjny (oznaczenia mozna zignorowac)

Ostatnio zmieniony czwartek, 7 listopada 2019, 15:08 przez prap0n, łącznie zmieniany 5 razy.

Weteran
Posty: 2475
Rejestracja: 4 marca 2017
Reputacja: 2322
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: pomorskie

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: kozaki_wiesi » czwartek, 7 listopada 2019, 14:53

@Bemx2k Zabrzmiało jakbyś to ty miał te bitki :D
A tak poważnie to na tak płytkim rynku to byłby niezły zjazd co byłoby nie po myśli grubego.
Na pocieszenie, takie grube akcje mają miejsce głównie poza rynkiem więc moglibyśmy tego nawet nie zauważyć.

Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 20 lipca 2018
Reputacja: 37
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: dvdx95 » czwartek, 7 listopada 2019, 15:15

Linie sobię narysowałem pare dni temu, do tej pory szło perfekto , zobaczymy czy tym razem też będzie tak szło, ale wygląda na to że przed nami spadki.
Obrazek

Weteran
Posty: 1635
Rejestracja: 1 września 2015
Reputacja: 1161
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: pael » czwartek, 7 listopada 2019, 15:33

Obrazek

@zeroBTC takie wyjscie z trojkata wyzej to mierne wyjscie poki co. moze pojsc kolejny wyleszcz. ciagle siedzimy w tej orientacyjne zoltej konsoli
Ostatnio zmieniony czwartek, 7 listopada 2019, 15:44 przez pael, łącznie zmieniany 1 raz.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 5247
Rejestracja: 8 kwietnia 2017
Reputacja: 4165
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: Kraków

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: anagamidev » czwartek, 7 listopada 2019, 15:44

BTC/USD, 4h :D
BTC 100k$ soon! & 288k$ by 2020|Golden rule - BTFD|LTC 5k$ soon! & LISK 1kPLN soon!|SVG Image@Anagamidev
HODL on for dear life! | Never sell lower than you buy, buy more, average!
:arrow: ANALIZA - osobny wątek

Początkujący
Posty: 43
Rejestracja: 4 kwietnia 2013
Reputacja: 27
Reputacja postu: 
6
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: donkeszyn » czwartek, 7 listopada 2019, 16:00

Tych rysunków tutaj dla niby przedszkolaków....... kazdy to inny i bardziej rozbudowany.
Nie szkoda wam czasu?

Przed wyjsciem do zieleniaka tez rysujecie rysunki na kupno ziemniaka?

Pisze o tym bo masa nowych to pewnie czyta ja sam dałem sie kiedys porwac malowaniu i o kant dupy to malowanie. Nie rusuje i profity codziennie.
Ostatnio nawet wszedlem na forum czytam patrze flaga no kur... flaga to moon to lecimy :) ale za chwile flagi nie bylo i -€100 na koncie.
Takie pytanie wy serio na tych rysunkach zarabiacie?

Nie lepiej sobie popatrzec na daty dolki szczyty ceny zastanowic sie czy to dla nas drogi czy tanio i podejmowac decyzje?

Weteran
Posty: 1635
Rejestracja: 1 września 2015
Reputacja: 1161
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: pael » czwartek, 7 listopada 2019, 16:09

donkeszyn pisze: czwartek, 7 listopada 2019, 16:00Przed wyjsciem do zieleniaka tez rysujecie rysunki na kupno ziemniaka?


jesli kupuje duzo ziemniakow to tak
donkeszyn pisze: czwartek, 7 listopada 2019, 16:00Nie lepiej sobie popatrzec na daty dolki szczyty ceny zastanowic sie czy to dla nas drogi czy tanio i podejmowac decyzje?


zalezy od preferencji

Nie ma tutaj przymusu wchodzenia. Mozna rowniez formulowac wypowiedzi czysto fundamentalne, w oparciu o cene, pore roku, dzien tygodnia czy faze ksiezyca. Lokalny folklor. Takie hobby.

Początkujący
Posty: 43
Rejestracja: 4 kwietnia 2013
Reputacja: 27
Reputacja postu: 
5
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: donkeszyn » czwartek, 7 listopada 2019, 16:30

Ja wiem ze nie ma ale forum powstało zeby pomagac czy mieszac w głowach?

Tu jest tak duzo sprzecznych informacji ze na dluzsza mete wprowadza mase dezorientacji. Wydaje mi sie ze jako jeden naród powinnismy grac do jednej bramki.
Nie mowie ze nie ma tu wartosciowych informacji ale kurde jak ktos kreskuje rysuje itd... to fajnie by bylo jak by pokazywal ze ma jaja i otwarte pozycje pod te rysunki.

Inaczej te rysunki pozostaja tylko rysunkami....

Dodano po 7 minutach 21 sekundach:
Jeszcze tak dodam bo wydaje mi sie ze warto

w 2013 nie bylo takich gield dla BTC byly kantory 2 słupki kupna sprzedaż i koniec i wiecej mozna bylo na tym ugrac niz obecnie na tych waszych maziajach.
Mowie dalem sie porwac rysowalem nic nie ugralem. Nie rysuje i do przodu. Moze to komus otowrzy oczy i zaoszczedzi czasu.

Weteran
Posty: 1635
Rejestracja: 1 września 2015
Reputacja: 1161
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: pael » czwartek, 7 listopada 2019, 16:41

Nie zgadzam sie z Toba.
Po pierwsze forum jest do dyskusji, a nie dawania prawdy objawionej.
Po drugie to nalezy jedynie krzyczec jesli gieldy zaczynaja smierdziec plus inne waly pojawiaja sie na rynku.
Po trzecie malarstwo to forma ekspresji opini. Moge opisac slowami to co wrzucilem na wykresie, co za roznica, dalej beda sprzeczne opinie i ich mnogosc.

Dodano po 1 minucie 23 sekundach:
donkeszyn pisze: czwartek, 7 listopada 2019, 16:37w 2013 nie bylo takich gield dla BTC byly kantory 2 słupki kupna sprzedaż i koniec i wiecej mozna bylo na tym ugrac niz obecnie na tych waszych maziajach.


To byly inne czasy.
Nie wiem jak w '13, ale w 15-16 tez gralem bez AT i lepiej wychodzilem. Teraz naszlo sie forexowcow, rynek jest duzo dojrzalszy i nie jest tak latwo. Mozesz nie rysowac i nie ogladac... :roll:

Początkujący
Posty: 43
Rejestracja: 4 kwietnia 2013
Reputacja: 27
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: donkeszyn » czwartek, 7 listopada 2019, 16:52

Prawda objawiona nie istnieje.
Owszem o wałkach informac należy.
Sprzeczne opinie moga byc ale chodzi o twarde fakty. Flagi sugerujace ze kurs poleci w góre czy tam trójkaty zwyzkujace ktore zaraz zaczynaja jednak spadac to wróżbiarstwo. Jak pojawi sie 100 osob ktore powiedza ze zarysowany banan oznacza wzrosty to polkniesz to ?

Ja wiem co moge co nie moge. Mi bardziej chodzi o nowych. Bo to wątek w przedszkolu dla swiezaków? Maja nabijaną glowę od podstaw pierdołami. No offence do artystów. :)
Lepsze merytoryczne objasnienie co sie dzieje z cena dla przedszkolaków niz trójakty flagi kwadraty i kółka.

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 109
Rejestracja: 3 sierpnia 2019
Reputacja: 71
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: zeroBTC » czwartek, 7 listopada 2019, 17:07

@donkeszyn

Tobie przeszkadza - setce innych osób pomaga 8-)
masz jedno jedyne wyjście :

NIE ZAGLĄDAJ TU !!

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 96
Rejestracja: 5 lipca 2019
Reputacja: 87
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: murlok » czwartek, 7 listopada 2019, 17:44

donkeszyn pisze: czwartek, 7 listopada 2019, 16:00Nie lepiej sobie popatrzec na daty dolki szczyty ceny zastanowic sie czy to dla nas drogi czy tanio i podejmowac decyzje?

Potężny szamanie, czy mógłbyś trochę szerzej opisać swoje metody?

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2669
Rejestracja: 20 grudnia 2015
Reputacja: 2828
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: Trójmiasto

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: socjolog2008 » czwartek, 7 listopada 2019, 17:49

donkeszyn pisze: czwartek, 7 listopada 2019, 16:00Nie lepiej sobie popatrzec na daty dolki szczyty ceny zastanowic sie czy to dla nas drogi czy tanio i podejmowac decyzje?

Jest za drogi w 3 d..y od 2017 jak by nie patrzeć ;)
donkeszyn pisze: czwartek, 7 listopada 2019, 16:37to fajnie by bylo jak by pokazywal ze ma jaja i otwarte pozycje pod te rysunki.

U mnie masz głównie pozycje. Obecnie znowu LONG LONG LONG bo się Leo znowu kruszy (a Tether/Finex potrzebuje hajsu na prawników), bo alty zaczynają szaleć, bo znowu sieją dezinformacje o tym co się by stało jak by się wybudził portfel z 80k BTC (a zapominają że większość tego jest zagubiona bo wtedy to była zabawka dla geeków), bo listopad statystycznie od powstania jest zawsze Byczy, bo i need money :mrgreen: SL 9125
Przy okazji na tej linii się już 3 razy odbijało
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czwartek, 7 listopada 2019, 18:20 przez socjolog2008, łącznie zmieniany 1 raz.
Tutaj i swobodnie spamuje :) : https://discordapp.com/invite/3y9TNbT
https://primexbt.com?signup=95256 MISTRZOSTWO DT :mrgreen:
https://www.deribit.com/reg-1275.2252?q=home Derbit
Do końca grudnia co by się nie działo(stawiam UP do 12.2019)sprzedaję 100% i wypad do 08.2020
Po halvingu 500$+ za BTC.I zapuszczę korzenie w oczekiwaniu

Początkujący
Posty: 43
Rejestracja: 4 kwietnia 2013
Reputacja: 27
Reputacja postu: 
2
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: donkeszyn » czwartek, 7 listopada 2019, 17:59

Ja bym chciał ta setke zarobionych po uszy ludzi zobaczyc :)

To jak stanie na swiatłach
Czekamy na zielone czy startujemy na czerwonym liczac ze zaraz sie zmieni bo zaobserwowalismy magiczna figurę na niebie?

ZeroBTC - co ty mi tu wykrzykujesz powazny jestes czy z TVNu? Mówiac jak jest krzyżuje ci szyki?

Ja rozumiem ze te rysunki maja odzwierciedlac zachowania wiekszosci ludzi na rynku. Problem w tym ze wiekszosc to leszcze. Grubas wchodzi, lamie wszelkie schematy, wynosi ci portfel i robi END na szlaczku.
a potem :shock:

Co by nie byc gołosłownym:

Sprawdzam 4h widze dolki maksymalne 10/26 , 10/31, 11/03 i 11/07
Srednio co 3-4 dni wylapany dołek maksymalny w danym okresie. Nie interesuje mnie co sie działo miesiac temu bo nie odpalam pozycji na miesiace tylko na dzien wiec analizuje parę ostatnich dni.

Widze cene widze za ile były ziemniaki wczoraj i 3 dni temu i mysle czy kupic ziemniaki teraz czy poczekac na lepsza cene. Widze ze cena jest po srodku nie wchodze bo skad mam wiedziec co odwali rynek…

Każdy z tych dni ma dołek wyzej wiec obserwuje co sie stanie bo sytuacja powtorzyla sie 3x Daje mi to do myslenia ze moze sie to powtorzyc. Ceny lubia sie powtarzac. Czekam nie wchodze czekam patrze ok jest dolek.

Klikam i już. jest zielono na 15min jest zielono na 1h analizuje cene 4h i koniec. Jak cos sie zmienia to wychodze.

Zaorski fajnie o tym mówi i uwazam ze ma duzo racji. Im bardziej stosuje sie do tego co mówi tym lepiej mi idzie. Takie zdrowe proste nie zawiłe podejscie.

Ja jeszcze robie tak - ale tez wydaje mi sie ze mnie fantazja ponosi:

Analizuje dalej swieca - długie knoty w historii zawsze sa poparte odbiciami. Jednak mam w glowie że rynek lubi zrobic kuku. Czekam (mozna machnac sobie pozycje na knocie) ja tam nie strzelam już mnie nie raz strzały oszukały.
Knot sie maksymalnie zarysowal odpalam pozaycje bo takie knoty w wiekszości przypadków poprzedzaja wzrost ceny. Załadowany lece i analizauje sytuacje z przedziału:
11/03 miedzy 11:30 a 11/04 4:15. to mnie utwierdza ze dobrze robie i trzymam pozycje dalej. Moge sie mylic taka gra ryzyko w cenie.

To sa fakty a nie ze flaga mi pokaże kurs na przyszłe dni :)

Teraz rozkminiam kiedy i dokąd ta cena moze poleciec. 9300? dalej moze dalej narazie tak długo jak zielona sie rysuje 4h z godziny 16 a wczesniejsza 4h z godzin 12 wyglada jak wyglada daje mi wieksza pewnosc ze podejmuje dobra decyzje.

Koniec kropka. Jak zobacze ze jednak sie wacha albo swieca odpala na czerwono to wyjde. Przykorekci to wskocze. itd…

Co tam jeszcze? Wpomopowanie gotówki na rynek tez moze byc wskazówka ale nie koniecznie bo kapital wejdzie i wyjdzie z naszymi pieniedzmi :)

Poteżny DonKeszynie jak juz :)

Weteran
Posty: 1635
Rejestracja: 1 września 2015
Reputacja: 1161
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: pael » czwartek, 7 listopada 2019, 18:07

donkeszyn pisze: czwartek, 7 listopada 2019, 17:59Zaorski fajnie o tym mówi


Tak żem czul.

To jak opisales cene, moglbys narysowac na wykresie. Szybciej i czytelniej. Jesli sadzisz ze biedny swiezak sie nie przejedzie na opisie zagrania wg. intuicji i wiedzy zdobytej przez dluga obserwacje rynku to hm. EOT z mojej strony.

Początkujący
Posty: 43
Rejestracja: 4 kwietnia 2013
Reputacja: 27
Reputacja postu: 
-3
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: donkeszyn » czwartek, 7 listopada 2019, 18:15

Ale swiezak nie kuma tego rysunku wcale.

Patrz teraz co sie dzieje. Cena z kazda korekta na 15 minut pokazuje dolek wyzej. Czyli rynek woli taniej nie gonic towaru ale znowu niechce nikt drozej kupic. czyli rysujemy trojkacik zwyzkujacy ? tak? No mozemy ale zmaiast tego trojkata wolal bym wyjasnienie typu:

Zosia z monoplu ma wóde ale ta sie konczy wiec zosia jak miala duzo pogonila po 20ziko ale zrobila sie chciwa i teraz najtaniej pogoni po 30ziko za godzine bedize to 40 ziko a ciebie juz suszy to huj masz 40 zioko a Zosia mowi do klienta z tylu panie wezmie pan ta ostatnia za 50? Biore i cena leci jak ten z tyłu powie ze on chce mleko to zosia sprzeda taniej i zaden trójkat tego nie zmieni.

Dodano po 1 minucie 32 sekundach:
teraz popatrzmy na kurs i zastanówmy sie czy jest wiecej klientow na wóde czy Zosia przegra blef

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 109
Rejestracja: 3 sierpnia 2019
Reputacja: 71
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: zeroBTC » czwartek, 7 listopada 2019, 18:21

@donkeszyn

te swoje mądrości przekaż inwertorom pod osiedlową żabką ,
weź się już ogarnij = czytaj : koniec offa :evil:

Początkujący
Posty: 43
Rejestracja: 4 kwietnia 2013
Reputacja: 27
Reputacja postu: 
-3
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: donkeszyn » czwartek, 7 listopada 2019, 18:35

Człowieku to nie Off to trade i prosty język dla poczatkujacych (przedszkolakow)
Nie gdybam teraz nie wymyslam co mnie spotka za godzine czytam cene i reaguje.
Ty rozumiem wciskał bys odrazu ksiazke najlepiej bestseller o rynku forex najlepiej napisaną zawilym jezykiem, ktory podsuwa rozwiazania jak skutecznie grac. Potem taki rynek wiedząc jak bedziesz wyedukowany wyrznie cie na hajs... kur... 16 post od 2013 tak zmarnowany :(

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 4317
Rejestracja: 15 września 2017
Reputacja: 3257
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC

Postautor: BitJanusz » czwartek, 7 listopada 2019, 19:01

donkeszyn pisze: czwartek, 7 listopada 2019, 17:59Każdy z tych dni ma dołek wyzej wiec obserwuje co sie stanie bo sytuacja powtorzyla sie 3x Daje mi to do myslenia ze moze sie to powtorzyc. Ceny lubia sie powtarzac.
Przy range market. A pewnego dnia range market się skończy i będzie +5% dziennie albo -5% dziennie.

Przypomina mi to grupę osób, która "zbijała fortunę" na tradingu od 6200 do 6500 we wrześniu w zeszłym roku, na dużej dźwigni,bez SL, bo przecież nie spadnie poniżej 6k i zawsze wraca. Ucichli coś w październiku.

Stosujesz jakieś SL?

Wróć do „Przedszkole”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: bn801, ColdCalculation, kaishaku, snajper, Tomasz_Es i 10 gości