Nowicjusz poszukuje porad

Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 10 grudnia 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Nowicjusz poszukuje porad

Postautor: elvis » niedziela, 10 grudnia 2017, 15:30

Czesc!

Jak w temacie jestem nowicjuszem jesli chodzi o kryptowaluty. Temat jednak wydaje mi sie na tyle ciekawy, ze zdecydowalem sie zainwestowac troche grosza. Na poczatek mysle zrobic zakup za ok 5tys i pozniej co miesiac dodawac do tego po ok 1tys zl. Traktuje to jako inwestycje dlugoterminowa, na kilka lat. Nie wiem jednak jak sie za to zabrac, gdzie kupowac, gdzie przechowywac... Na ten moment juz prawie sciagnalem portfel bitcoin core (mam ok 90%), zalozylem konto na bitbayu i oczekuje na weryfikacje. Kopanie raczej nie wchodzi w gre bo mam male mieszkanie, male dziecko, drogi prad, dochodzi halas itp...
Bitbay oferuje handel jedynie kilkoma kryptowalutami. Gdzie kupowac, co kupowac i gdzie to trzymac?

Z gory dziekuje za wszystkie rady.

Początkujący
Posty: 32
Rejestracja: 22 sierpnia 2017
Reputacja: 4
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Nowicjusz poszukuje porad

Postautor: barteklep » niedziela, 10 grudnia 2017, 15:36

Wszystko czego dusza pragnie znajdziesz na YT : ze swojej strony polecam Blog Prezesa
Odnośnie książek to miło uczy sie Analiz wykresow z tym panem: J.Murphy- Analiza Techniczna rysunkow finansowych

a co do wchodzenia na Long to wydaje mi sie ze nie jest to najlepsza pora w tym momencie

Wygadany
Posty: 666
Rejestracja: 14 lutego 2017
Reputacja: 180
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Nowicjusz poszukuje porad

Postautor: esse » niedziela, 10 grudnia 2017, 15:39

elvis pisze:Na ten moment juz prawie sciagnalem portfel bitcoin core (mam ok 90%),
Zostaw ten core, zainstaluj Electrum.
Nie wiem jednak jak sie za to zabrac, gdzie kupowac, gdzie przechowywac...
Na początek dużo, dużo czytaj. Na forum jest dużo informacji.
Zacznij od FAQ: https://forum.bitcoin.pl/viewtopic.php?f=27&t=22551

Wróć do „Przedszkole”