Kredyt na kryptowaluty

Początkujący
Posty: 11
Rejestracja: 30 maja 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kredyt na kryptowaluty

Postautor: justyna » wtorek, 30 maja 2017, 22:07

Witam na forum,
Zamierzam wziąć kredyt 10.000 PLN na zakup kryptowalut.

Poświęciłam około 100 godzin na zdobywanie wiedzy, pobawiłam się na giełdach, rozumiem podstawowe mechanizmy.

Uważam, że jest teraz świetny czas, żeby zainwestować, a zyski mogą spłacić kredyt.

Proszę starszych i bardziej doświadczonych kolegów o radę. W co zainwestować? A może to kompletna głupota brać kredyt na inwestycje, w temacie, w którym nie mam doświadczenia?

Liczę, że zakładając ten wątek ktoś da mi cenne wskazówki lub uchroni mnie od klęski : )

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 5287
Rejestracja: 4 marca 2013
Reputacja: 2589
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kredyt na kryptowaluty

Postautor: domator » wtorek, 30 maja 2017, 22:09

Powiedz ze trolujesz ...
***** *** i konfederacje i kukiza
ONR to organizacja faszystowska
Ordo Iuris to finansowani przez Kreml fundamentaliści

BitFilar - kryptoemerytura.
quark.house - Twój własny, stacjonarny kantor krypto.

Początkujący
Posty: 144
Rejestracja: 10 grudnia 2013
Reputacja: 7
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Kredyt na kryptowaluty

Postautor: deejaybialy » wtorek, 30 maja 2017, 22:09

Masz rację to głupota brać kredyt, rynek crypto jest b. niestabilny co jak za 3mies wszystko poleci w dół to z czego splacisz kredyt?

Pomocy! Jestem lamerem i nie wiem jak wyłączyc podpis w Tapatalku. Proszę o instrukcję na PW. SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony wtorek, 30 maja 2017, 22:09 przez deejaybialy, łącznie zmieniany 1 raz.

Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 30 maja 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kredyt na kryptowaluty

Postautor: neonik » wtorek, 30 maja 2017, 22:14