Korki z Bitcoin

Początkujący
Posty: 10
Rejestracja: 4 stycznia 2017
Reputacja: 1
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Korki z Bitcoin

Postautor: janisz111 » środa, 4 stycznia 2017, 07:43

Witam

Dopiero zaczynam przygodę z Bitcoin. Bardzo zależy mi na praktycznej wiedzy. Przede wszystkim na bezpieczeństwie. Nie ukrywam, że jestem totalnym laikiem aczkolwiek chciałbym zainwestować sporą sumę w Bitcoin. Dlatego szukam kogoś, najlepiej z Warszawy, kto poświęciłby mi czas na rozmowę o inwestowaniu w Bitcoin z technicznego punktu widzenia. Oczywiście odpłatnie

Pozdrawiam

Weteran
Posty: 3966
Rejestracja: 15 lutego 2014
Reputacja: 428
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Korki z Bitcoin

Postautor: Chancellor » środa, 4 stycznia 2017, 08:31

Skontaktuj się z @FlyingAtom.

Wygadany
Awatar użytkownika
Posty: 510
Rejestracja: 8 lutego 2015
Reputacja: 44
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: Toronto

Korki z Bitcoin

Postautor: CanCan » środa, 4 stycznia 2017, 11:20

Napisz na PW
BTC-SMS.eu <- BTC/LTC/ETH za SMS
BitCantor.com <- Ekspresowy Kantor BTC/LTC/ETH

Pomogłem? 1AZ14HkoqtY26WeTuJYVizEjBLehqLTugj

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2129
Rejestracja: 24 sierpnia 2011
Reputacja: 392
Reputacja postu: 
6
Napiwki za post: 0 BTC

Korki z Bitcoin

Postautor: slasta » środa, 4 stycznia 2017, 12:11

@janisz111,
Przede wszystkim zapoznaj się z tym tematem - https://forum.bitcoin.pl/viewtopic.php?f=27&t=10140
Po drugie co rozumiesz przez inwestycje? Chcesz zainwestować w sprzęt do kopania BTC czy chcesz bezpośrednio nabyć BTC.

Jak się zapoznasz z zawartością ww. tematu i nadal będziesz miał pytania to zawsze możesz je zadać tutaj, na pewno znajdzie się wiele osób które odpowiedzą Ci za darmo ;)