Bitcurex.pl pozew zbiorowy

Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 18 listopada 2013
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Bitcurex.pl pozew zbiorowy

Postautor: MarcusVittel » poniedziałek, 18 listopada 2013, 10:17

Witam,

Jestem studentem 2giego roku prawa i przy okazji bawię się bitcoinem. Jak zapewne wielu z Was korzystam z giełdy Bitcurex.pl która jak zapewne również wiecie w najważniejszych momentach po prostu nie działa. Przez co tracimy zysk a nadal podejmujemy ryzyko kursowe.
Zakładając taką giełdę administrator powinien dołożyć wszelkich starań by pracowała ona bez zarzutu i spełniała swoje zadanie. W moim mniemaniu administrator/właściciel giełdy przez zaniedbanie, zaniechanie swoich obowiązków lub celowość działania doprowadza do utraty należnych zysków przez klientów którzy nie mogą realizować transakcji.
Pisałem wielokrotnie na różne emaile firmy Digital Future LLC , na żaden nie uzyskałem odpowiedzi. Zastanawiam się więc nad złożeniem pozwu zbiorowego, gdyż działania giełdy i jego administracji noszą znamiona celowości (giełda nie działa gdy klienci chcą przejść na fiat, ryzyko wycofania gotówki i zysków), a jest to już oszustwo.
Jednocześnie możemy domagać się zadość uczynienia z tytułu utraconych zysków. Co oczywiście będzie dość trudne do udowodnienia, ale jeśli macie włączone powiadomienia o transakcjach na email, to istnieje taka szansa.
Prosiłbym o kontakt wszystkie osoby które czują się dotknięte działaniami Digital Future LLC.

Dyskutant
Posty: 176
Rejestracja: 30 lipca 2011
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: Bitcurex.pl pozew zbiorowy

Postautor: ramzes » poniedziałek, 18 listopada 2013, 10:19

Chyba sobie żartujesz. Jeśli nie odpowiadają ci usługi to możesz z nich zrezygnować i droga wolna.

Bardzo Zły Moderator
Awatar użytkownika
Posty: 14380
Rejestracja: 16 kwietnia 2012
Reputacja: 2659
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: Polska/Wwa/GW

Re: Bitcurex.pl pozew zbiorowy