Kilka pytań początkującego

Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 15 czerwca 2011
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kilka pytań początkującego

Postautor: bizoop » środa, 15 czerwca 2011, 18:27

Witam

Jakiś czas temu, całkiem przypadkiem trafiłem na wyrażenie "Bitcoin", a że z natury jestem dosyć ciekawski, zacząłem grzebać. Tak trafiłem na to forum. Poczytałem trochę, porozglądałem się i w zasadzie, mam ochotę spróbować trochę dorobić. Tutaj pojawia się kilka pytań do Was (zaawansowanych):

1. Czy jest sens bawić się w to (zarabianie poprze BitCoin), jeżeli komputer nie będzie działał non stop? Jestem studentem, 2 kierunki na plecach i na "normalną" pracę w semestrze raczej nie mam czasu, więc taka "kasa z niczego" wydaje się być fajną sprawą, nawet, jeżeli będą to niewielkie kwoty.

2. Piec, jakim dysponuje to Phenom x4 2,8 GHz (ale on chyba nie ma aż tak dużego znaczenia, jak wyczytałem), GTX 460 1gb (pełnoprawna wersja, nie SE, Green etc) + 4gb ramu 1333 -więc typowy komputer z niższej półki do gier. Czy taka maszyna będzie w stanie zarobić na prąd, który zje podczas pracy? (warto dodać, że w moim przypadku komputer i tak chodzi większość dnia)

3. Ile (przy takim sprzęcie), można zarobić miesięcznie? (bardzo orientacyjnie -jest to kwestia 40zł czy 400?)

4. Podczas "kopania" komputer nadaje się do czegokolwiek innego? Znaczne obciążenie karty wyklucza gry i filmy w hd, ale do nauki (PDFy, wordy etc) powinno wystarczyć...

5. Czy jest sens składać bardzo tanią platformę, z jakąś niszową kartą graf (jakiś HD5770 czy coś) z nastawieniem na działanie tejże 24/7?

6. "kopanie" wymaga podpięcia do sieci? czy jest to proces odbywający się w zakresie samej maszynki?

Jeżeli pojawią się jeszcze jakieś pytania, bedę je umieszczał tutaj.
System BitCoin wygląda dosyć sensownie, więc może faktycznie warto się nim zająć...

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 5083
Rejestracja: 14 marca 2011
Reputacja: 1663
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC