Pytanie - wydajność

Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 13 czerwca 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Pytanie - wydajność

Postautor: Combative » sobota, 17 czerwca 2017, 00:03

Cześć. Chciałbym zadać parę pytań, na które nie znalazłem na forum oraz w internecie dobrej odpowiedzi. Z góry mówię - jestem początkujący, kopię raczej dla zabawy, nauczenia się czegoś nowego i ciekawego aniżeli zarobku. Obecnie badam jakiego minera użyć, by kopać najefektywniej.

Na początek może mój sprzęt:
Club3D Radeon 7870 XT 2GB (wersja XT posiada rdzeń z 7950) wersja sterownika najnowsza
FX-8120
12GB RAM

To teraz przejdę do nurtujących mnie zagadnień:

1. Jak to jest z wydajnością? Czytam nieraz jak ludzie piszą, że ich karty graficzne robią ileś tam khash/s lub mhash/s. Zastanawia mnie wobec tego, dlaczego ja mam paręset krotnie mniejszą wydajność (180 h/s na claymore gpu minerze, niezależnie od wersji sterownika gpu) czy w porywach 200 h/s przy użyciu MinerGate. Przypuszczalnie problemem może być moja nietypowa GPU, ponieważ jak zauważyłem w benchmarku NiceHash, moja karta graficzna potrafi zrobić 40mh/s używając algorytmu Lbry lub 2mh/s przy X11Gost. Natomiast benchmark CryptoNight nie może zostać w ogóle poprawnie dokończony zarówno w Claymore jak i sgminerze.
2. Czy kopanie na Windowsie 7 w moim przypadku ma sens? Czy lepsza wydajność będzie na Linuxie? Jeśli tak, czy może to być ubuntu odpalany z pendrive?

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 8157
Rejestracja: 1 marca 2015
Reputacja: 1069
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: WLKP/Dolny Śl./Lubus

Pytanie - wydajność

Postautor: adam1226 » sobota, 17 czerwca 2017, 00:34

1) chyba przeczytałeś o wydajności calych kopalni
2) wydajnosc podobna /tak
:arrow: [Binance]- Giełda kryptowalut bez weryfikacji
[Algory.io] - Agregator newsów i Skaner tradingowy

Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 13 czerwca 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Pytanie - wydajność