Klaster starych komputerów (złomoklaster)

Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 17 maja 2011
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Klaster starych komputerów (złomoklaster)

Postautor: fedek6 » wtorek, 17 maja 2011, 18:49

Witam,
Jestem nowy na forum i to mój pierwszy post.

Pracuję w branży IT więc mam dostęp do części starych komputerów (pIV, athlon itp.). Wpadłem na szatański plan zbudowania klastra ze starych komputerów. Ich zaletą jest z pewnością bezawaryjność, mniej oddawanego ciepła i co za tym idzie cichość. Jedyną inwestycją jaką musiałbym podjąć byłby access point do wifi. Koszty za prąd by odpadły... Nie, nie uruchamiam tego w pracy :D :D

Z ciekawości zrobiłem test na moim domowym serwerze pII 400 MHz i wychodzi 90 khash/sec (nie powala ale tamte maszynki to pIV).

Wszystko oczywiście podpiąłbym do poola.

Zwariowałem? Nieopłacalne mimo wszystko?

SHV
Gaduła
Awatar użytkownika
Posty: 352
Rejestracja: 16 maja 2011
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: Klaster starych komputerów (złomoklaster)

Postautor: SHV » wtorek, 17 maja 2011, 19:23

To gdzie? W piwnicy bez licznika w bloku i dlatego access point wifi zamiast połączenia kablem? :)

Orator
Awatar użytkownika
Posty: 765
Rejestracja: 18 grudnia 2010
Reputacja: 256
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: Klaster starych komputerów (złomoklaster)

Postautor: Mahkul » wtorek, 17 maja 2011, 19:55

Botnet. ;)

Początkujący
Posty: 32
Rejestracja: 16 maja 2011
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: Klaster starych komputerów (złomoklaster)

Postautor: paw69pl » wtorek, 17 maja 2011, 20:12

sprowadzisz na nas Terminatorów :)

Początkujący
Posty: 35
Rejestracja: 13 maja 2011
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: Klaster starych komputerów (złomoklaster)

Postautor: juni8 » wtorek, 17 maja 2011, 21:17