Kopalnie BitCoin

Początkujący
Posty: 17
Rejestracja: 3 stycznia 2017
Reputacja: -2
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kopalnie BitCoin

Postautor: matik909 » środa, 4 stycznia 2017, 12:25

Witam wszystkich,
Jestem zielony jeśli chodzi o kopanie i wydobywanie bitcoinów, dlatego też chciałem zapytać bardziej doświadczonych użytkowników.
W jakich kopalniach kopiecie i czy polecacie swoją kopalnie. Dla was to myślę nie problem a mi bardzo pomoże na start.
Z góry dziękuję za każdą wypowiedź.

pm7
Weteran
Posty: 7893
Rejestracja: 20 maja 2012
Reputacja: 969
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kopalnie BitCoin

Postautor: pm7 » środa, 4 stycznia 2017, 13:04


Początkujący
Posty: 17
Rejestracja: 3 stycznia 2017
Reputacja: -2
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kopalnie BitCoin

Postautor: matik909 » środa, 4 stycznia 2017, 13:24

Z antminerem S3 będzie to śmigać ?

pm7
Weteran
Posty: 7893
Rejestracja: 20 maja 2012
Reputacja: 969
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kopalnie BitCoin

Postautor: pm7 » środa, 4 stycznia 2017, 13:32

Tak.
Może trochę pracy samodzielnej? Wystarczy wpisać w Google "p2pool S3" i zaraz dostajemy informacje, że działa ok.

Początkujący
Posty: 17
Rejestracja: 3 stycznia 2017
Reputacja: -2
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kopalnie BitCoin

Postautor: matik909 » środa, 4 stycznia 2017, 13:36

pm7 pisze: Tak.
Może trochę pracy samodzielnej? Wystarczy wpisać w Google "p2pool S3" i zaraz dostajemy informacje, że działa ok.
Siedzę z tym Antminerem ponad 3h męczę się na różne sposoby i nie mam pojęcia czemu nie chce on kopać, wpisuje różne kopalnie i nic, nie kopie :/

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2129
Rejestracja: 24 sierpnia 2011
Reputacja: 392
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kopalnie BitCoin

Postautor: slasta » środa, 4 stycznia 2017, 13:50

wrzuć screena z konfiguracji, bo fusów w szklance brak