Kilka pytań odnoście HiveOS

Początkujący
Posty: 7
Rejestracja: 25 kwietnia 2021
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kilka pytań odnoście HiveOS

Postautor: Herbatka76 » niedziela, 25 kwietnia 2021, 18:54

Witam.
Jestem początkujący i obecnie kopie na 3x 1660.
Kopie ETH na systemie HiveOS z wykorzystaniem T-Rex.

I właśnie tutaj rodzą się moje pytania. Dowiedziałem się nie dawno, że system jak i T-rexa mogę zaktualizować po prostu w panelu HizeOS klikając żółtą strzałkę. Jednak mam kilka pytań:

1. Co z aktualizowaniem sterowników do kart graficzny? Czy one też się zaktualizują po kliknięciu żółtej strzałki? Jeśli nie, to jak i kiedy powinienem je aktualizować?
2. Jak podejść do tej aktualizacji, tj. muszę zatrzymywać minera zaktualizować i później restartować? Czy system jest na tyle kompletny, że po kliknięciu zrobi to wszystko sam?
3. Czy są jeszcze jakieś aktualizacje poza tymi wymienionymi przeze mnie wyżej? Jeśli tak to jakie, jak i kiedy powinienem je robić?

Z góry dziękuje za odpowiedzi i życzę miłego dnia.

Początkujący
Posty: 1733
Rejestracja: 8 grudnia 2020
Reputacja: 449
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kilka pytań odnoście HiveOS

Postautor: fetek » niedziela, 25 kwietnia 2021, 19:58

Wszystko się robi automatycznie, klikasz i czekasz.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 1638
Rejestracja: 10 czerwca 2017
Reputacja: 360
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kilka pytań odnoście HiveOS

Postautor: tonyxxl » niedziela, 25 kwietnia 2021, 21:15

Herbatka76 pisze: niedziela, 25 kwietnia 2021, 18:54 muszę zatrzymywać minera zaktualizować i później restartować?
Najlepiej najpierw zatrzymać minera ręcznie. Zaznacz restart after update w opcjach przy strzałce. Czekaj cierpliwie, nieraz kilka minut. Po update i restarcie powinno samo zacząć kopać jak zawsze.

Początkujący
Posty: 7
Rejestracja: 25 kwietnia 2021
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kilka pytań odnoście HiveOS