Koparka na RTX 3090

Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 5 lutego 2021
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Koparka na RTX 3090

Postautor: Jordun01 » piątek, 5 lutego 2021, 16:02

Cześć,
Pozwoliłem sobie założyć wątek w którym zwracam się do Was z prośbą o pomoc.
Zauważyłem duży szum i wzrost kopiania ETH i zysku jaki obecnie generuje. Jest to moje drugie konto (w pierwszym nie pamiętam hasła) od kilku lat bawię się w spekulacje na krypto. Chciałbym ograniczyć i przerzucić zainwestowane pieniądze w koparki które spowodują, że w wieku 45 lat będę jeszcze coś widział i przestane siedzieć 12h przed komputerem.

Powiem szczerze i wprost, że nie znam się na koparkach, kopaniu eth i obecnych podzespołów jakie się używa więc prosiłbym Was o pomoc

Na pewnej stronie która ostatnio pojawiła się na GPW jest ogłoszenie sprzedaży "nowej" koparki z podzespołami:
Obudowa serwerowa
Plyta BIOSTAR TB250-BTC Biostar TB250-BTC, B250, DualDDR4-2400, DVI, SATA3, ATX
Procesor Intel Tray Celeron Dual-Core Processor G3930 2,9Ghz 2M Kaby Lake
Ram 4gb, dysk ssd
2 zasilacze serwerowy DELL D1200E-S0 1400W 80 PLUS Titanium
1 Zasilacz SilentiumPC Supremo FM2 Gold 750W ATX 120mm 80+ Gold Spraw >92%
i co najważniejsze 8 kart NVIDA RTX 3090 24GB

I tutaj do osób doświadczonych mam kilka pytań:
1. Czy koparka serwerowa ma sens? wygodna aby schować sąsiadowi pod lóżko i zarabiać z darmowego prądu ale nie jestem pewny, czy taki sprzęt się jakoś mega szybko nie nagrzewa i spali się po 2 dniach używania
2. Ile wg Was jest to warte mając na uwadze obecne ceny kart + koszt złożenia
3. Czy jest sens się w to bawić w takiej skali w Polsce? przy darmowym prądzie i cenie standardowej która chyba wychodzi 0,60gr