Strona 1 z 1

zondacrypto brak kontaktu z supportem.

: wtorek, 17 grudnia 2024, 20:22
autor: blodytraveler
Witam.
Suport na zondacrypto działa działa od ponad dwóch tygodni próbuje się skontaktować z mini w sprawie problemów z logowaniem i cisza.
Na stronie tylko jakiś bot pisze i tyle a niby czat jest online.

zondacrypto brak kontaktu z supportem.

: środa, 18 grudnia 2024, 02:38
autor: Zonda
Hej, widzę że odpisaliśmy Ci na wiadomość prywatną z prośbą o podesłanie adresu e-mail konta, abyśmy mogli rozwiązać problem. Mamy obecnie ogromną ilość zgłoszeń i staramy się rozładować kolejkę. 🙏

zondacrypto brak kontaktu z supportem.

: środa, 18 grudnia 2024, 07:13
autor: nrth
Nie kompromituj się już pajacu

zondacrypto brak kontaktu z supportem.

: środa, 18 grudnia 2024, 14:50
autor: pomocny
pytanie dla tych którzy narzekają na tę giełdę: - zadał sobie ktoś z was trochę trudu, żeby sprawdzić opinie, jakie ona ma?

Chyba nie, bo po wpisaniu frazy w google od razu wyskakują różne problemy...
więc współczuję, ale w pewnym sensie sami sobie jesteście winni

zondacrypto brak kontaktu z supportem.

: czwartek, 19 grudnia 2024, 00:11
autor: Zonda
Dziękujemy za Wasze opinie i uwagi. Chcielibyśmy podkreślić, że jednak większość użytkowników nie napotyka na problemy, a my staramy się na bieżąco rozwiązywać zgłoszenia i wychodzić naprzeciw potrzebom użytkowników. Jesteśmy aktywni
na naszych kanałach social media, co wyróżnia nas na tle większości giełd, gdzie uzyskanie pomocy poza mailem jest praktycznie niemożliwe.

Jeżeli ktoś z czytających ten wątek ma nierozwiązany problem, zachęcamy do kontaktu – wystarczy wysłać adres e-mail konta w wiadomości prywatnej, abyśmy mogli sprawnie pomóc.

zondacrypto brak kontaktu z supportem.

: piątek, 17 stycznia 2025, 11:56
autor: Chaya
Ja też próbuję skontaktować się z suport zonda i efekt tak jak opisują ludzie na forum. Ciekawe co na to Zonda? Jak odpowoe na ewidentne olewanie zgłoszeń.

zondacrypto brak kontaktu z supportem.

: sobota, 18 stycznia 2025, 02:54
autor: kamilgen
No a co Ci mają odpowiedzieć? Zawsze będą pisać że proszę o kontakt, reszta klientów nie ma problemów, pomożemy najszybciej jak się da, dzięki za uwagi. Ta giełda to totalne szambo, masz pełno innych gdzie jest 0 problemów a chcą mniej papierów niż ta śmieszna zonda. Ale tak to jest jak się rejestruje gdzieś bo reklamę w tv się widziało a nie sprawdzi opinii i rankingów w necie ;d

zondacrypto brak kontaktu z supportem.

: sobota, 18 stycznia 2025, 17:28
autor: Zonda
kamilgen pisze: No a co Ci mają odpowiedzieć? Zawsze będą pisać że proszę o kontakt, reszta klientów nie ma problemów, pomożemy najszybciej jak się da, dzięki za uwagi. Ta giełda to totalne szambo, masz pełno innych gdzie jest 0 problemów a chcą mniej papierów niż ta śmieszna zonda. Ale tak to jest jak się rejestruje gdzieś bo reklamę w tv się widziało a nie sprawdzi opinii i rankingów w necie ;d
Tak i będziemy nadal prosić o podanie adresu e-mail przypisanego do konta osoby opisujące swoje problemy, ponieważ bez tego nie jesteśmy w stanie zlokalizować konkretnego problemu i go rozwiązać. Jako giełda działamy na rynku od wielu lat i jesteśmy jedną z nielicznych platform, które oferują kontakt z użytkownikami również poza standardowym kanałem e-mailowym – na social mediach i innych platformach. Oczywiście zdarzają się przypadki, gdzie ktoś jest niezadowolony, ale stale pracujemy nad poprawą naszych procesów, przyspieszaniem obsługi i rozwiązywaniem problemów na bieżąco. Wszelkie opinie są dla nas ważne i pomagają nam się rozwijać.

Chaya pisze: Ja też próbuję skontaktować się z suport zonda i efekt tak jak opisują ludzie na forum. Ciekawe co na to Zonda? Jak odpowoe na ewidentne olewanie zgłoszeń.
Tak jak opisaliśmy wyżej, nie olewamy zgłoszeń tylko mogą wystąpić opóźnienia w odpowiadaniu na zgłoszenia ze względu na ich ogromną ilość, w takim momencie rynkowym się znajdujemy ze zainteresowanie jest ogromne. Prosimy o wysłanie nam maila w wiadomości prywatnej tutaj na forum, sprawdzimy i rozwiążemy problem.

zondacrypto brak kontaktu z supportem.

: sobota, 18 stycznia 2025, 17:32
autor: akos
Zonda pisze: sobota, 18 stycznia 2025, 17:28mogą wystąpić opóźnienia w odpowiadaniu na zgłoszenia ze względu na ich ogromną ilość
Hint: może poprawcie funkcjonowanie giełdy i zaprzestańcie hurtowo blokować środki użytkownikom pod pretekstem weryfikacji AML, wówczas kolejka zgłoszeń powinna się skrócić...

zondacrypto brak kontaktu z supportem.

: sobota, 18 stycznia 2025, 19:10
autor: Zonda
akos pisze:
Zonda pisze: sobota, 18 stycznia 2025, 17:28mogą wystąpić opóźnienia w odpowiadaniu na zgłoszenia ze względu na ich ogromną ilość
Hint: może poprawcie funkcjonowanie giełdy i zaprzestańcie hurtowo blokować środki użytkownikom pod pretekstem weryfikacji AML, wówczas kolejka zgłoszeń powinna się skrócić...
Nie blokujemy kont ani środków przypadkowo. Jeśli dochodzi do takiej sytuacji, wynika to z potrzeby dodatkowej weryfikacji zgodnej z wymogami AML. Nawet w przypadku zamknięcia konta, środki są zawsze zwracane na wskazany rachunek użytkownikowi, co gwarantuje ich bezpieczeństwo. Co więcej, żaden użytkownik, który twierdził, że jego środki zostały zablokowane, ostatecznie się nie znalazł, co potwierdziły odpowiednie postępowania przeprowadzane przez krajowe organy. Dlatego prosimy o niepisanie komentarzy, które nie wnoszą nic do dyskusji, a jedynie są jakimś domniemaniem.

zondacrypto brak kontaktu z supportem.

: sobota, 18 stycznia 2025, 20:49
autor: akos
Zonda pisze: sobota, 18 stycznia 2025, 19:10żaden użytkownik, który twierdził, że jego środki zostały zablokowane, ostatecznie się nie znalazł
Poprzedni właściciel giełdy też się jeszcze nie znalazł... Ale czarny humor na bok, na tym forum jest spora grupa waszych userów, która twierdzi coś przeciwnego a jakoś nie widzę by którykolwiek spośród zgłaszających problemy pisał, że jego sprawa została sprawnie załatwiona.
Zonda pisze: sobota, 18 stycznia 2025, 19:10Dlatego prosimy o niepisanie komentarzy, które nie wnoszą nic do dyskusji, a jedynie są jakimś domniemaniem.
Do dyskusji nie wnosi nic wieczne stękanie, że macie mnóstwo zgłoszeń. W niczym to nikomu nie pomaga. Waszych poszkodowanych userów raczej mało obchodzi, że nie nadążacie z robotą. Im lepiej dany serwis funkcjonuje tym kolejka zgłoszeń do supportu jest krótsza, więc powtórzę wskazówkę: poprawcie jakość waszej usługi zamiast bezczelnie odpowiadać, że prosicie o nie komentowanie tego czy tamtego.