Jak zabezpieczyć portfel na android ?

Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 20 lipca 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Jak zabezpieczyć portfel na android ?

Postautor: cryptoda3 » niedziela, 22 lipca 2018, 15:19

Witam :D Jestem początkujący w świecie krypto i blockchain. Chce sie dowiedzieć, jakie są sposoby na zabezpieczenie portfela na android (np. Coinomi)?

Weteran
Posty: 1521
Rejestracja: 3 grudnia 2017
Reputacja: 231
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Jak zabezpieczyć portfel na android ?

Postautor: redlumek » niedziela, 22 lipca 2018, 18:19

W jaki sposób chcesz je zabezpieczyć?
Generując portfel coinomi dostajesz 24 słowa do zapisania - tak aby można było odtworzyć porfel w razie zniszczenia/zagubienia urządzenia. Dodatkowo portfel jest zabezpieczony hasłem - tak aby niepowołane osoby nie miały do niego dostępu.

Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 20 lipca 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Jak zabezpieczyć portfel na android ?

Postautor: cryptoda3 » niedziela, 22 lipca 2018, 21:37

No ja wlasnie nie wiem, jak dokladnie sie to zabezpiecza xd wiem tylko, ze jest google authenticator i jakis wlasnie kod do zapisania, aby ewentualnie odzyskac cos z innego sprzętu. Dlatego chce sie dowiedziec o wszystkich dostępnych zabezpieczeniach, ale jesli tylko tyle ich jest, to dzięki za info :)

Gaduła
Awatar użytkownika
Posty: 417
Rejestracja: 4 sierpnia 2017
Reputacja: 310
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Jak zabezpieczyć portfel na android ?

Postautor: KamilZ » poniedziałek, 23 lipca 2018, 09:07

Wszystko zależy jakie kwoty chcesz przechowywać.
1. Małe kwoty, to przelej trochę i zobacz, czy ci zniknie kasa. Jak nie, to przelej trochę więcej, ale nie więcej niż nosisz w portfelu złotówek.

2. Duże kwoty:
Jeśli na systemie masz prawa administratora i nie jesteś ostrożny z aplikacjami, które instalujesz to jest to niebezpieczne.