Kto jeszcze traktuje bitcoina jako pierwotne założenie?

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 147
Rejestracja: 8 stycznia 2017
Reputacja: 75
Reputacja postu: 
2
Napiwki za post: 0 BTC

Kto jeszcze traktuje bitcoina jako pierwotne założenie?

Postautor: artbit » wtorek, 6 czerwca 2017, 23:03

Jestem nowicjuszem w bitcoinie, interesuję się tematem od pół roku, ale jeszcze nie zainwestowałem ani jednej złotówki póki co, na razie obserwuję. Czytając, czytając i jeszcze raz czytając forum i inne portale doszedłem do jednego, ważnego jak dla mnie pytania. Mianowicie, kto z forumowiczów traktuje jeszcze bitocoina jako pierwotne założenie projektu? Czyli po prostu nie zarabianie pieniędzy na wzlotach i spadkach, a czyste traktowanie go jako środka płatniczego chcąc zachować anonimowość i w pewnym sensie wypiąć się na obecny system finansowy kontrolowany przez rządy i światowe banki.

Zapraszam do dyskusji.

Weteran
Posty: 3966
Rejestracja: 15 lutego 2014
Reputacja: 428
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kto jeszcze traktuje bitcoina jako pierwotne założenie?

Postautor: Chancellor » wtorek, 6 czerwca 2017, 23:15

artbit pisze:a czyste traktowanie go jako środka płatniczego chcąc zachować anonimowość i w pewnym sensie wypiąć się na obecny system finansowy kontrolowany przez rządy i światowe banki.
Do tego projekt musi rozwiązać problem z przepustowością. Bez tego nie nadaje się na środek płatniczy, tym bardziej, że – moim zdaniem – ewentualna droga do tego celu wiedzie przez mikropłatności. Ale Bitcoin w obecnym kształcie jeszcze nie wszedł na tę drogę.

Weteran
Posty: 2518
Rejestracja: 21 marca 2014
Reputacja: 1468
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kto jeszcze traktuje bitcoina jako pierwotne założenie?

Postautor: The Real McCoin » wtorek, 6 czerwca 2017, 23:38

Bitcoin balansuje na granicy dwóch światów, które chciałby opanować: niezależna, anonimowa waluta i powszechny system płatności.