Mega koparka GPU, lub antminery

Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 2 marca 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Mega koparka GPU, lub antminery

Postautor: Mikiminer » piątek, 2 marca 2018, 15:23

Witam, jestem nowy w temacie i mam pytanie dotyczące doboru sprzętu, opłacalności oraz ogólnie chciałbym się troszkę na ten temat dowiedzieć.
Pierwszą rzeczą jest tak zwana "KASA" mam na inwestycje około ponad 200 tys złotych a chciałbym je mądrze zainwestować. Dodam również, że zastanawiam się nad założeniem paneli słonecznych w celu zmniejszenia kosztów energii. Lecz to rzecz drugorzędna pierw chciałbym się dowiedzieć o możliwościach za taką kwotę bez paneli. Chciałbym żeby ktoś mniej więcej pomógł mi co w tych czasach się w ogóle opłaca, i czy w ogóle jest sens w to inwestować, bo jak wiemy jest to coraz mniej opłacalne.

Początkujący
Posty: 46
Rejestracja: 4 lutego 2018
Reputacja: 4
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Mega koparka GPU, lub antminery

Postautor: blackcoinpig » piątek, 2 marca 2018, 17:33

Kto mówi, że jest to coraz mniej opłacalne? Media? Znajomi? Czy Ci co kopią? Pamiętam jak ponad trzy lata temu również przy mocnej korekcie ludzie mówili, że BTC już się kończy i nie opłaca sie dalej tredować/kupować/kopać. Niektórzy zostali i kopali wychodząc z minimalnym zarobkiem ale jak znowu kryptowaluty zaczęły się odbijać to okazało się, że opłącało sie kopać :) Wszędzie masz ryzyko i w wielu inwestycjach słyszę, że się nie opłaca, a jednak ludzie w to idą i mają naprawdę fajne ROI :)

Budżet masz fajny. Można z tego naprawdę coś fajnego zaprojektować. Pierwsze pytanie, czy masz na to przestrzeń? Prąd? Wentylacja/Chłodzenie? Przy takich pieniądzach to nie będzie jedna-dwie koparki trzeba pomyśleć szerzej niż większość tutejszych wpisów i porad.

Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 2 marca 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Mega koparka GPU, lub antminery