Wybór koparki w cenie 10-15 tys

Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 19 stycznia 2014
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybór koparki w cenie 10-15 tys

Postautor: miechoo » niedziela, 19 stycznia 2014, 21:21

Witam
Tematem kopania bitcoinow zainteresowałem się dość niedawno więc jestem jeszcze zupełnie zielony w tym temacie. Mam więc kilka pytań odnośnie opłacalności.
Wiem że to temat na który cięzko jest konkretnie odpowiedzieć dlatego też nie oczekuję jakiś konkretnych cyferek. Chciałbym zakupić koparkę i ze względu na podany już budżet byłaby to używka dysponująca mocą np 240 Gh/s (dane z aukcji allegro). Czy zakup takiej koparki w ogóle mi się zwróci biorąc pod uwage aktualna trudność wydobycia i wartość jej wzrostu? Czy, żeby cokolwiek zarobić trzeba inwestować tylko w nowe urządzenia w przedsprzedaży i mieć względną pewność zysku czy na używce o podanej przeze mnie wartości też można cos wyciągnąć(tzn odzyskać wkłąd i jeszcze coś zarobić) ? Czy trudność wydobycia ma zawsze wartość rosnącą?

Rozmowny
Posty: 83
Rejestracja: 17 grudnia 2013
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: Wybór koparki w cenie 10-15 tys

Postautor: mazril » poniedziałek, 20 stycznia 2014, 12:42

A jak z opłatami za prąd ? jeżeli masz dostęp do free energii to... W chwili obecnej z takim kapitałem to pchał bym się raczej w scrypt niż sha powiedzmy za 12 tyś zmontujesz koparkę przynoszącą ok 80 zł dziennie. A w razie wzrostu trudności kopania sprzedasz sprzęt bez problemu bo jest to zwykły komputer i odzyskasz część kapitału. Co prawda niedługo mają powstać koparki scrypt mało prądożerne ale tak czy tak jeszcze z dobrych kilka miesięcy będziemy kopać na gpu.

Spora większość mówi że lepiej pieniądze zainwestować na giełdzie btc niż kopać ale ja tam jestem zadowolony z kopania.

Rozmowny
Posty: 63
Rejestracja: 28 września 2012
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: Wybór koparki w cenie 10-15 tys