Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: 16 maja 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: rafiit » piątek, 8 czerwca 2018, 10:53

zrobilem porzadek na swojej stronie, nie ukrywam, wkradlo sie troszke syfu, ale juz jest duzo lepiej..

https://freecryptocoins.one/

pozdrawiam

Dodano po 27 minutach 55 sekundach:
cos nowego, wyglada obiecujaco

ICO CLub
http://www.icoclubchain.org/ea19ac75408e

OPU Ico
https://opu.ai/signup/E0oSWjRA57197

Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 9 maja 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: witmil469 » poniedziałek, 11 czerwca 2018, 01:09

witam, chciałbym przedstawić nowy token XRP0, który będzie dostępny na giełdzie w styczniu 2019 roku, cena startowa to będzie ok 0.03$ za sztukę. Ma zadanie bardzo szybko obsługiwać płatności mobilne.
Token będzie można sprzedać na giełdzie cryptopia. Token promuje się akcją, dzięki której za założenie portfela (trwa to ok minuty) z linku referencyjnego dostajemy 25000 tokenów, czyli ok 750$ przy kursie startowym.
Jako, że akcja jest limitowana zachęcam zrobić to jak najszybciej z mojego linku referencyjnego: https://xrpzero.com/signup/G0KY2YBJMS

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2161
Rejestracja: 26 lipca 2017
Reputacja: 2154
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: benq » poniedziałek, 11 czerwca 2018, 07:52

@witmil469, xrp zero to jest jakiś form ripple?
Skąd niby oni mogą wiedzieć jaka będzie cena startowa na giełdzie, skoro rozdają tokeny za darmo?
Skąd wyimaginowana wartość 750$ za 25000 zrzuconych z nieba tokenów?
Zanim zadasz głupie pytanie - sprawdź, czy nie ma już na nie odpowiedzi:
www.instagram.com/cryptotalpl -> ABC kryptowalut dla początkujących (i nie tylko)

Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: 16 maja 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: rafiit » poniedziałek, 11 czerwca 2018, 09:38

@witmil469, krotko, zwiezle i na temat... zarejestrowany

@benq, zobaczymy, pozyjemy i nic nie tracimy... moze sie uda a moze nie...

sprobujmy, przekonamy sie w styczniu.

https://xrpzero.com/signup/VBFMJ7VCUT

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2161
Rejestracja: 26 lipca 2017
Reputacja: 2154
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: benq » poniedziałek, 11 czerwca 2018, 10:11

@rafiit, Ależ oczywiście, ja nie chcę absolutnie zniechęcić do tego airdropa.
Chcę tylko zauważyć, ze pisanie o jakiejkolwiek pewnej cenie po wejściu na giełdę jest kłamstwem, oszustwem i manipulacją.
Zanim zadasz głupie pytanie - sprawdź, czy nie ma już na nie odpowiedzi:
www.instagram.com/cryptotalpl -> ABC kryptowalut dla początkujących (i nie tylko)

Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: 16 maja 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: rafiit » poniedziałek, 11 czerwca 2018, 10:17

@benq
masz swieta racje... dzis po 0.03, jutro po 0.003.... tylko grube ryby na tym zarabiaja, reszta ochlapy
wejscie na market robi, szybka gorka, a potem lot w dol ponizej oczekiwian i tak buja sie to miesiacami...
obserwuje i widze... to jest mamlocenie ludzi...
chodz we dwoch zrobimy ico... dobry marketing, ludzie pokupuja... a my sprzedamy i zarobimy wielkie $$$.... tak sie dzis wlasnie robi biznes

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2161
Rejestracja: 26 lipca 2017
Reputacja: 2154
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: benq » poniedziałek, 11 czerwca 2018, 10:27

@rafiit, To nie jest nawet problem wejścia, po prostu przy darmowych airdropach na samym początku praktycznie nie ma popytu. Miliony tokenów, które wiele ludzi chce spieniężyć jak najszybciej, a brak chętnych na zakup czegoś, co inni dostali za darmo. Oczywiście potem, jak okaże się, że projekt ma sens, to znajdą się chętni na zakup. Jednak w ostatnim czasie nie znam przypadku, gdzie monety rozdawane w airdropie nie miałyby wykresu jak dascoin czy actioncoin.
Dotyczy to również ICO, naprawdę ze świecą szukać takiego, na którym da się zarobić i ma cenę wyższą po wejściu niż w ICO, nawet z mega bonusem. Sam w tym roku już utopiłem w kilku ICO, wiem co mówię :P

Zdziwiłbyś się jak wiele ICO i tokenów powstało z takiego pomysłu jak Twój wyżej :D
Zanim zadasz głupie pytanie - sprawdź, czy nie ma już na nie odpowiedzi:
www.instagram.com/cryptotalpl -> ABC kryptowalut dla początkujących (i nie tylko)

Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: 16 maja 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: rafiit » poniedziałek, 11 czerwca 2018, 11:23

@benq, ja sie z toba zgadzam... wiem o czym mowisz... tego sa setki, mega nawalone...
a ty myslisz ze co, ja swiety? tez utopilem, ale nie placze...
siedze w tym od dwoch lat, i juz sie nie porywam jak kiedys zeby wrzucac 5k, 10k bo ktos obiecuje gruszki na wierzbie...
a fakt, zgodze sie w 100%... ten kto pierwszy ten lepszy spieniezyc i hej po drutach poszlo...
moze nam sie uda, nic do stracenia...

Dodano po 21 minutach 53 sekundach:
wrzucilem update na strone, cos mozna wybrac...

https://freecryptocoins.one/

Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: 16 maja 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: rafiit » środa, 13 czerwca 2018, 12:38

poszedl update nowych tokenow na dzien 13 czerwca

https://freecryptocoins.one/

Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: 16 maja 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: rafiit » piątek, 15 czerwca 2018, 12:39

i znow update strony jest widoczny na dzien 15 czerwca

https://freecryptocoins.one/

od nowego tygodnia, robie cos takiego....

1. wrzucam to co dobre znajde
2. w kazdy piatek weryfikuje to co wrzucilem wczesniej
3. usuwam to co malo chodliwe w celu polecania

wtedy lista bedzie tasowana, odswierzana i nie pojawia sie setki linkow z ktorych nikt nie korzysta..

https://freecryptocoins.one/

milego weekendu

Dodano po 3 godzinach 30 minutach 7 sekundach:
nowa grupa FB, zapraszam

https://www.facebook.com/groups/2185032808393928/

Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: 16 maja 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: rafiit » poniedziałek, 18 czerwca 2018, 14:41

Mala aktualizacja na dzien 18 czerwiec

Zapraszam do nowej Facebook groupy dla zainteresowanych

https://www.facebook.com/groups/2185032808393928/

https://freecryptocoins.one/

Początkujący
Posty: 54
Rejestracja: 19 września 2017
Reputacja: -1
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: Sisiak2 » poniedziałek, 18 czerwca 2018, 19:57

rafiit pisze:Przejdź do cytowanego posta

Zapraszam do nowej Facebook groupy dla zainteresowanych

https://www.facebook.com/groups/2185032808393928/

[/url]

jesteś księdzem?

Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: 16 maja 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: rafiit » poniedziałek, 18 czerwca 2018, 23:48

Sisiak2 pisze:
rafiit pisze:Przejdź do cytowanego posta

Zapraszam do nowej Facebook groupy dla zainteresowanych

https://www.facebook.com/groups/2185032808393928/

[/url]

jesteś księdzem?


nie

Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: 16 maja 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: rafiit » poniedziałek, 25 czerwca 2018, 14:42

nowy update + nowy wyglad strony na dzien 25 czerwiec

https://freecryptocoins.one/

czy teraz jest przejrzysciej?

Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: 16 maja 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: rafiit » wtorek, 26 czerwca 2018, 09:53

Znacie TRONa?

To teraz przyszedl czas na TRON Classic... rozdaja 100 000 TRXC

wystarczy polubic na twieterze, udostepnic posta i dolaczyc do ich kanalu na telegrame oraz wypelnic prosty formularz... to wszystko i czekac.

https://www.tronclassic.net/?ref=@rafiit

dodany link na panelu https://freecryptocoins.one/

Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: 16 maja 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: rafiit » piątek, 29 czerwca 2018, 12:07

aktualizacja na dzien 29 czerwiec

dodane 2x nowe monety, zwrocie uwage na Energi... juz dostepna na coinexchange + cryptopia

https://freecryptocoins.one/

a wam cos fajnego ostatnio wpadlo?

Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: 16 maja 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: rafiit » czwartek, 5 lipca 2018, 11:20

aktualizacja darmowych tekonow, icos, aidrop, bounty na dzien 7 czerwiec

zapraszam

https://freecryptocoins.one/

Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 29 maja 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: donjoker » poniedziałek, 9 lipca 2018, 12:07

Lepiej działa z nowa przegladarką (300H/s) - https://get.cryptobrowser.site/1231760 , ale z dodatkiem do chroma działającym w tle też można coś zdobyć (50H/s) - https://getcryptotab.com/1231760 . Ja dzisiaj zaliczyłem już wypłatę na swój portfel

Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: 16 maja 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: rafiit » wtorek, 10 lipca 2018, 10:26

donjoker pisze:Przejdź do cytowanego posta Lepiej działa z nowa przegladarką (300H/s) - https://get.cryptobrowser.site/1231760 , ale z dodatkiem do chroma działającym w tle też można coś zdobyć (50H/s) - https://getcryptotab.com/1231760 . Ja dzisiaj zaliczyłem już wypłatę na swój portfel

fajnie super, ciesze sie, ale kolego... nie spamuj

Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: 16 maja 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Wybrane krypto, darmowe tokeny bez inwestycji

Postautor: rafiit » piątek, 27 lipca 2018, 12:51

dodany nowy update darmowych tokenow + bounty na dzien 27 Lipca

http://freecryptocoins.one

Zapraszam

Wróć do „Linki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość