Bitcoin Billionaire - czy warto?

Regulamin forum
Pseudo waluty udające kryptowaluty lub z zamkniętym kodem źródłowym oraz inne uznane za SCAM
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 3 sierpnia 2019
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Bitcoin Billionaire - czy warto?

Postautor: bodzio05 » sobota, 3 sierpnia 2019, 08:22

Cześć!
Jestem totalnie nowy w temacie bitcoinów. Pewnie dlatego, gdy przeczytałem na kilku stronach, że za pomocą Bitcoin Billionaire da się nieźle zarobić, zainteresowałem się zainwestowaniem niewielkiej sumki (wejściowe to 250$).

https://www.aktienboard.com/pl/kryptobo ... llionaire/

Pytanie do Was: czy ktoś używał lub słyszał o tej platformie? I czy warto? Nie chciałbym się nadziać na jakieś oszustwo..
Pozdrawiam!

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 3807
Rejestracja: 26 lipca 2017
Reputacja: 5091
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Bitcoin Billionaire - czy warto?

Postautor: benq » sobota, 3 sierpnia 2019, 08:38

1. Gwarantowane 88% zysku dziennie z bota. :lol:
2. Nie rejestrujesz się na giełdach - czyli od momentu wpłaty nie masz żadnej kontroli nad środkami. :roll:
3. Usługa jest darmowa. ;)

30 sekundowy "research" pozwala mi ocenić - SCAM - trzymaj się z daleka.
@Bit-els , do usunięcia, albo lepiej z etykietką SCAM jako przestroga.

Dodano po 7 minutach 32 sekundach:
@bodzio05
Zastanów się, tak zupełnie logicznie, pomijając wszelkie kwestie związane z kryptowalutami.
Czy gdybyś wynalazł sposób na pomnażanie swojego kapitału o 88% dziennie udostępniłbyś go komukolwiek? Za darmo? :lol:
To jest naprawdę matematyka z podstawówki - procent składany.
Startując z 1000 zł (czyli te $250 które sugerują twórcy tego ordynarnego scamu), zarabiając 88% dziennie po 10 dniach przekraczasz 500,000 zł, po 2 tygodniach milion złotych, a po miesiącu 100 miliardów złotych. To co, kupujesz? :mrgreen:

Wróć do „SCAMY”

Kto jest online