SCAM Fundnexts.com

Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 19 lutego 2024
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

SCAM Fundnexts.com

Postautor: Alka10 » poniedziałek, 19 lutego 2024, 21:59

Mam pytanie, jestem początkująca i utworzyłam konto na Binance oraz Coinbase, ale znajomy z zagranicy polecił mi zainwestować na platformie Fundnexts.com, więc wysłałam tam spory depozyt zanim poszukałam informacji o nich, to był błąd bo mam problem teraz z wypłatą, żądają za jakiś sygnał, napisali to:
"Rozpocząłeś transakcję i dokonałeś pierwszego depozytu, a my kontynuowaliśmy handel i pomnażaliśmy transakcję, osiągając ogromny zysk, a jeśli osiągniesz duży zysk, będziesz musiał przejść na wyższy poziom i to jest poziom złota, którym już jesteś , teraz ty, handel dobiega końca i ludzie, którzy są na poziomie złota, zwykle muszą zapłacić opłatę za sygnał transakcji, a teraz twój zysk jest na poziomie złota i wiesz, co oznacza poziom złota, co oznacza, że ​​jesteś w wyższej klasie od inne osoby, ponieważ dokonałeś dużej inwestycji, wszystko, czego potrzebujesz, to sygnał dla użytkownika na poziomie złotym i doładowanie, teraz to pomoże ci szybciej i płynniej wypłacić, ponieważ jesteś na szybkiej wypłacie handel"
wy się znacie, czy słyszeliście o tej platformie? przypuszczam, że to oszuści i ten znajomy to też oszust, człowiek uczy się na błędach, to naprawdę zniechęca do inwestowania

Moderator
Posty: 9633
Rejestracja: 17 listopada 2011
Reputacja: 5804
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Ostrzeżenie przed inwestycją w kryptowaluty dla początkujących

Postautor: koparki » poniedziałek, 19 lutego 2024, 22:28

@Alka10 straciłeś swoje pieniądze nieodwracalnie, zostałeś oszukany, nic więcej nie wpłacaj.
---

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 3116
Rejestracja: 3 grudnia 2017
Reputacja: 1117
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Ostrzeżenie przed inwestycją w kryptowaluty dla początkujących

Postautor: CzarnaOwca » wtorek, 20 lutego 2024, 08:36