usdzclub.com scam?

Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 26 grudnia 2021
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

usdzclub.com scam?

Postautor: SOUNF » niedziela, 26 grudnia 2021, 11:46

Cześć. Jestem nowy w świecie kryptowalut i chyba dałem się złapać na scam... Jak zazwyczaj zaczęło się od doradcy.
W skrócie sprawa wygląda tak, że mam na koncie na portalu usdzclub.com sporą ilość USDt. Parę tygodni temu przy transferze niewielkiej ilości USDt do portfela Binance nie było problemu. Problem pojawił się tydzień temu gdy chciałem wypłacić większą kwotę 50 000 USDt. Najpierw musiałem opłacić rozne podatki a później zdeponować 10% dodatkowych USDt na 72h żebym udowodnił że nie piorę brudnych pieniędzy. Finalnie transfer nie przeszedł, a USDt (oprócz zapłaconych podatków) wróciły do mojego portfela na usdzclub.com. Otrzymałem również wiadomość na koncie abym skontaktował się z administratorem. Niestety customer service jest slaby i nie zawsze udziela jakichkolwiek odpowiedzi (tak jak w tym przypadku). W czwartek i piątek probowałem przetransferować do portfela w Binance mniejsze kwoty, ale do dziś ich status to "confirmation in progress". Wcześniej customer service przy próbie przelewu 50 000 USDt pisał mi że że względu na duży ruch może to potrwać do 48h.

Co o tym sądzicie? Czy to normalne i czy mogę coś z tym zrobić?

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 5083
Rejestracja: 14 marca 2011
Reputacja: 1663
Reputacja postu: 
2
Napiwki za post: 0 BTC

usdzclub.com scam?

Postautor: maky » niedziela, 26 grudnia 2021, 13:47

SOUNF pisze: niedziela, 26 grudnia 2021, 11:46Co o tym sądzicie? Czy to normalne i czy mogę coś z tym zrobić?

Pogodzić się ze stratą.

Skąd miałeś te 50k USDt tam? Mam nadzieję, że to nie pieniądze, które tam wpłaciłeś?
Bądź zmianą, którą prag­niesz uj­rzeć w świecie.

KURSYBTC - kursy BTC przeliczone na PLN/USD/EUR + alarmy; vultr.com - serwery pod masternody

Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 26 grudnia 2021
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0