Trade vision group

Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 23 listopada 2021
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Trade vision group

Postautor: marioooo » wtorek, 23 listopada 2021, 17:51

Hej piszę do Was z prośbą o wsparcie, bo boję się czy nie zostaje oszukiwany, mam obawy a nie chce stracić kasy.
Jestem nowy w tej branży. Ok miesiąca temu założyłem konto i zacząłem zarabiać na różnicach kursowych kryptowaluty na stronie https://tradevision-group.net/pl. Dostałem swojego brokera z którym codziennie miałem kontakt. Wpłaciłem za pomocą kryptoportfela na coinbase na swoje konto handlowe na ich platformie webtraider 1200 dolarów. Codziennie Pani broker mówiła mi co mam kupić a co zamknąć aby zarabiać. W około miesiąc zarobiłem dość dużą sumę i chcę wypłacić kasę. Otrzymałem maila z ich działu finansowego z załącznikiem z dokumentem z fidor banku, który mówi że musze wpłacić na swoje konto handlowe na ich platformie tarde vision groupe (webtrader) 19% od całej kwoty dochodu który mam aby oni mogli mi wypłacić mój dochód i mówią że w przeciągu 3h od wpłaty przeze mnie dużej kwoty (jak dla mnie bo mowa o ok 15k PLN) otrzyma mój dochód na coinbase wraz z tą wpłata która im przeleje.
Co mnie zadziwiło moja broker na początku mówiła że moje wynagrodzenie zostanie pomniejszone o 19% i mi wypłacone, a okazało się teraz że musze wpłacić, aby uzyskać swój dochód.