Problemy z dostawcą koparki

Początkujący
Posty: 1573
Rejestracja: 26 września 2017
Reputacja: 491
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Problemy z dostawcą koparki

Postautor: KryptoBanita » wtorek, 24 października 2017, 21:05

powered pisze:Przejdź do cytowanego posta I nie wołaj feeleep tylko pisz do niego pw. Bo on tu zagląda raz na pół roku Pewnie szybciej go znajdziesz na bitcointalk.

Na kontakt kopalni już pisałem kilka dni temu i zero odpowiedzi.

Początkujący
Posty: 68
Rejestracja: 2 sierpnia 2017
Reputacja: 8
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Problemy z dostawcą koparki

Postautor: Prezes000 » środa, 25 października 2017, 23:32

Autorze dlaczego oczekujesz że sprzedawca miał by Ci założyć konto w kopalni i wpisać twoje dane? Złożył koparkę sprawdził na swoich danych czy jest stabilna i tak dalej. W twojej kwestii było to aby założyć sobie konto w jakieś kopalni na SWÓJ email dodatkowo abyś tylko ty znał hasła i wprowadził je do minera. Nie żebym bronił sprzedawcę ale nie wiem jak można kopać prawie miesiąc bez sprawdzenia chociażby jaki jest urobek.

Dyskutant
Posty: 286
Rejestracja: 31 października 2013
Reputacja: 41
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Problemy z dostawcą koparki

Postautor: altcoin » czwartek, 26 października 2017, 00:11

Przecież Ty kopałeś na czyjeś konto. W coinmine podaje się nazwę konta a nie adres. Chyba, że już przy zakładaniu konta nazwa=adres. Logujesz się w coinmine na adres?
Dostałeś koparkę i nawet nie sprawdziłeś czy liczy?
Ewidentnie nie dogadałeś się ze sprzedawcą - kopalnia nie jest niczemu winna.

Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 6 listopada 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Problemy z dostawcą koparki

Postautor: RadekRzeszow » poniedziałek, 6 listopada 2017, 22:16

KryptoBanita pisze:Przejdź do cytowanego posta Mój "wspaniały" sprzedawca koparki ustawił na Claymore aby kpało ETH+DCR.
Niestety nie zarejestrował mnie na stronie/serwisie.
Kopałem tak sobie błogo przez 3 tygodnie, oczekując automatycznej wypłaty jak w nanoopool.org
W końcu zadzwoniłem do "kolegi" Radka - końcówka telefonu 15150 RZESZÓW i usłyszałem, że "w przyrodzie nic nie ginie"...
Zarejestrowałem się na Coinmine.pl i podałem adres ETH na który kopałem.
Napisałem też wiadomość, ze strony serwisu, że kopałem na taki, a taki adres ETH I DCR.
Pewnie jestem zbyt niecierpliwy, bo pisałem w sobotę, a do dzisiaj zero odpowiedzi.
Nagłaśniam - róbta co chceta, ale ja ostrzegam.

Firma z Rzeszowa, która dowozi koparki przez Pana Radka tel.... 15150 tak instaluje karty:
Obrazek
Moja wina, że zgodziłem się na takie g0wno!
Risery (oczywiście molex) są zainstalowane równie profesjonalnie, hdd... Oczywiście mam "oryginalnego" windowsa za którego zapłaciłem, ale Panu Radkowi kod nie wszedł (dał za niego podobno aż 150zł) więc świeci mi się "zarejestruj..."
Ja nawet rozumiem, że sprzedawcy koparek biorą "dolę", ale WKVRVVIA mnie RUCHANIE na ŻYWCA!


W związku z tym, że to temat o mnie to pozwolę sobie sprostować kilka spraw:

1. Ustawienie ETH+DCR

Po przyjezdzie do klienta zauważyłem, że ma niską wartość ETH przy kopaniu ETH+SIA. Trochę mi się to dziwne wydawało, dlatego chciałem z własnej inicjatywy przetestować kopanie ETH+DCR. Klientowi wielokrotnie mówiłem, że chce tylko przetestować inną parę kryptowalut.

Podczas wcześniejszej rozmowy padła nazwa coinmine.pl więc pobrałem adresy serwerow kopalni do ETH i DCR. Moim błędem było skopiowanie z pliku tekstowego adresów portfeli klienta, ale wtedy wydawało mi się to najszybszym rozwiązaniem, żeby uruchomić poprawnie kopanie.

Klientowi wielokrotnie mówiłem, że TYLKO chcę sprawdzić wydajność kopania i że nigdy nie kopałem na coinmine.pl. Klient nie prosił mnie, żebym skonfigurował mu ETH+DCR.



2. Windows

Zwykła licencja windowsa 10 pro kupiona na allegro za 150 zl, mam na nią fakturę, mam tez screeny z reklamacji po problemach z pierwszymi aktywacjami. Ostatecznie stanęło na tym, że licencje trzeba aktywować telefonicznie. Przy braku dostępu do komputera nie jestem w stanie tego zrobić.



3. "Chujowe risery"

Klient kupił koparke gdy na rynku nie było lub dopiero wchodziły risery 009s, dlatego w swojej pierwszej koparce ma zamontowane starsze risery, w kolejnej ma już 009s.



4. Wygięte blaszki przy mocowaniu kart graficznych

To niestety moja wina, stelaż był zamawiany prze internet i przyszedł niedopasowany. Podjąłem decyzje o szybkim zmontowaniu koparki i wygięciu blaszek. Karty gwarancji przez to nie tracą, bo karty na gwarancji przechodzą przez moje ręce.



Usłyszawszy przez telefon stek wyzwisk i wulgaryzmów postanowiłem zakończyć support tego klienta. Abstrahując od mojej decyzji klient po ostatnich rzuconych kurwach 2017-10-21 w moim kierunku już do mnie nie zadzwonił. Pomimo powyższego tego samego dnia kontaktowałem się z feeleep w celu uratowania sprawy, niestety bezskutecznie.

Początkujący
Posty: 1573
Rejestracja: 26 września 2017
Reputacja: 491
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Problemy z dostawcą koparki

Postautor: KryptoBanita » wtorek, 7 listopada 2017, 07:45

RadekRzeszow pisze:Przejdź do cytowanego posta postanowiłem zakończyć support tego klienta.

RadekRzeszow pisze:Przejdź do cytowanego posta bo karty na gwarancji przechodzą przez moje ręce.

Cóż tu komentować. Gwarancji brak, paragonu brak, czyi nie podskakuj mi kliencie :)


RadekRzeszow pisze:Przejdź do cytowanego posta Przy braku dostępu do komputera nie jestem w stanie tego zrobić.

Dostarczona i uruchomiona lewa winda, a kolejne spotkania z DOSTĘPEM FIZYCZNYM do koparki nie wniosły niczego nowego :)

Cemu się nie pochwaliłeś, że zamontowane wiatraki były nie podpięte, bo akurat brakło przejściówek, ale przecież koparka może chodzić i bez dodakowego chłodzenia u klienta buraka.

RadekRzeszow pisze:Przejdź do cytowanego posta kontaktowałem się z feeleep w celu uratowania sprawy, niestety bezskutecznie.

@feeleep podobnie jak Ty ma w poważaniu już wyruchanych klientów.
Ty miałeś uruchomić kopanie DCR+ETH - uruchomiłeś, a że kopało feeleepowi, to już nie Twoja wina.
@feeleep nie odpowiada tutaj, ani nie odpowiada na pytania zadawane ze strony kopalni coinmine.pl
Mógłby się zebrać i przynajmniej napisać "całuj mnie", tak ja Ty napisałeś że "support zakończyłeś".


Chcecie mieć dożywotni support i inne bajery - kupujcie u Pana Radka :mrgreen:
Np jak nie sprawdzicie cen to RX580 dostaniecie sztukę za całe 500zł drożej niż na alledrogo (w tamtym czasie).
Nie mam zaufania do giełd, do maili i wierzę tylko w portfele sprzętowe. Niestety źle mnie wychowali rodzice i ciągle nie mogę pozbyć się wiary w ludzi. Ale dzięki Panu Radkowi z Rzeszowa umrę mądrzejszy :lol:

Początkujący
Posty: 69
Rejestracja: 4 maja 2013
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Problemy z dostawcą koparki

Postautor: feeleep » poniedziałek, 13 listopada 2017, 13:44

Cześć,

Na maile z support@coinmine.pl odpowiadałem już 2 lub 3 razy, ale napiszę jeszcze tu w ramach wyjaśnienia.

Jako właściciel kopalni dbam o stabilność serwerów stratum oraz backendu, prawidłowego naliczania urobku i bezpieczeństwo danych użytkowników, oraz ich monet. Nie jestem jednak odpowiedzialny za błędy samych użytkowników. Wszystkie wykopane monety (po odjęciu prowizji) są dzielone na górników i do nich wysyłane. Jeśli ktoś nieprawidłowo podłączył koparkę, to wszystko już się rozeszło po tysiącach górników i nie da się tego odzyskać. Dbając o reputację kopalni nie mógłbym odjąć teraz z kont wszystkich górników, żeby zrekompensować straty jednego. I nie jestem w stanie monitorować poprawności podłączenia każdego użytkownika, ponieważ kopie u mnie pewnie ponad 50000 workerów na raz.

Pozdrawiam,
feeleep

Bardzo Zły Moderator
Awatar użytkownika
Posty: 12481
Rejestracja: 16 kwietnia 2012
Reputacja: 1486
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: Polska / Gorzów Wlkp.

Problemy z dostawcą koparki

Postautor: rav3n_pl » poniedziałek, 13 listopada 2017, 15:40

@feeleep, a nie da się zrobić żeby koparka bijąca bez konta została wywalana?
Bo jak zrozumiałem opis usera, to "ktoś źle ustawił bez zakładania konta" - w takiej sytuacji chyba nie powinien dostawać pracy?
Czy też kopalnia traktuje taką moc jako dotację?
Piffko: PLC/BTC 1Rav3nkMayCijuhzcYemMiPYsvcaiwHni
Mój Skydrive; Trochę o P2pool; C#: Bitmarket SwapBot, RPC CoinControl, BIP39 Mnemonic z talii kart
Bitcoin Core 0.16.3

Początkujący
Posty: 69
Rejestracja: 4 maja 2013
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Problemy z dostawcą koparki

Postautor: feeleep » poniedziałek, 13 listopada 2017, 17:03

to jest większy problem, bo w takim wypadku zaraz są ataki DDoS (muszę walidować na MySQL czy istnieje taki worker). Kilka lat temu to wyłączyłem, bp ciągle ktoś się bawił

Początkujący
Posty: 1573
Rejestracja: 26 września 2017
Reputacja: 491
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Problemy z dostawcą koparki

Postautor: KryptoBanita » poniedziałek, 13 listopada 2017, 19:18

Czyli lepiej kopać na nanopool.org
Tam jak mam poprawnie wklepany adres portfela, to dostaję kasę bez zbędnych rejestracji.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 7267
Rejestracja: 1 marca 2015
Reputacja: 870
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: WLKP/Dolny Śl./Lubus

Problemy z dostawcą koparki

Postautor: adam1226 » wtorek, 14 listopada 2017, 07:23

@KryptoBanita, a na etcpool.pl nie probowales?

Początkujący
Posty: 1573
Rejestracja: 26 września 2017
Reputacja: 491
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Problemy z dostawcą koparki

Postautor: KryptoBanita » wtorek, 14 listopada 2017, 09:35

Nie próbowałem. Na razie kopię spokojnie na NH.

Początkujący
Posty: 44
Rejestracja: 10 marca 2018
Reputacja: 30
Reputacja postu: 
-1
Napiwki za post: 0 BTC

Problemy z dostawcą koparki

Postautor: Oczko93 » niedziela, 15 kwietnia 2018, 21:32

Error text

Wróć do „Kopalnie kryptowalut”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość