Co i jak kopać SOLO na starym laptopie ze zintegrowaną kartą graficzną?

Początkujący
Posty: 9
Rejestracja: 2 września 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Co i jak kopać SOLO na starym laptopie ze zintegrowaną kartą graficzną?

Postautor: Krenig » niedziela, 9 września 2018, 03:56

Siema wszystkim, na wstępie dziękuję za komentarze "kopanie SOLO" się nie opłaca (TAK, WIEM!!!). Nie jestem programistą i szczytem moich możliwości jest reinstalacja Windowsa, tak więc wiadomo jaki typ NOOBka informatycznego do Was pisze. W historii forum nie znalazłem konkretów (tzn. jeden post był założony przez moderatora w 2014 roku - za dużo nie rozumiem i nie wiem, czy wszystko jest tam aktualne - w końcu to kryptowaluty), więc założyłem temat. Tak więc zacznijmy - kryptowaluty, jakie mnie interesują to: Bitcoin, Litecoin, Monero (nic poza tymi). Sprzęt to stary laptop ze zintegrowaną kartą graficzną, pracujący na Windows 7. Mam Ledgera Nano S (ale jak już wyczytałem, to chyba nie mogę podać z niego adresu publicznego, bo nie jest nodem - prosze o potwierdzenie). W chwili obecnej kopię na lapku Monero po przez Minergate (ze względu na prostotę oprogramowania) w poolu (jak można się domyślać - jest to czysto hobbistyczne). Udało mi się również kopać w innym poolu, gdzie na Githubie ogarnąłem temat po przez clienta i wklejenie mojego adresu w pliku tekstowym (no po prostu kozak IT jestem :mrgreen: ). Z laptopa korzysta mój 8 letni syn - jak odpala lapka i gra w proste gierki, to włącza przy okazji kopanie. Minergate i tak będę miał odpalone, ale chcę przy okazji WŁĄCZYĆ możliwość, jaką daje losowość połączona ze szczęściem - a nóż widelec coś trafię :D (czy w ogóle mam taką szansę, chociaż 0,00000001% ??? :roll: ). I teraz NAJWAŻNIEJSZE - jak to ugryźć? CO zainstalować, z jakiej strony to pobrać (w miarę bezpiecznej), co tam powpisywać, co wykasować, komu odpalić procent (jeśli coś trafię oczywiście)? Domyślam się, że będą odpowiedzi "poszukaj w google", tak