Kopanie na kartach podpiętych do PC

Początkujący
Posty: 7
Rejestracja: 9 maja 2021
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kopanie na kartach podpiętych do PC

Postautor: dandan » niedziela, 16 maja 2021, 02:40

Cześć wszystkim

Obecna konfiguracja:

PC złożony z myślą o sporadycznym graniu, jednak od miesiąca kopie na nim ETH (gdy nie siedze na kompie) i startuje z farmieniem chia (jestem początkujący)

PC:
rtx 3060 ti
2x ssd 1TB SX8200 PNP
hdd wd 8tb
i5 10600kf z chłodzeniem wodnym
16GB (2x8GB) HyperX 3600MHz CL17 Fury

Zamierzam upolować (podobnie jak obecne GPU) 2 karty rtx 3080ti w dniu premiery.

1.Czy jest opcja ustawienia kart na stelażu z zasilaczem (minikoparka) ale wpięcia całości do obecnego PC tak by wszystkim sterować z pc?
2.Czy będzie wtedy możliwa sytuacja typu: karty na stelażu (rtx 3080ti) kopią eth, hdd farmi chia a systemowy ssd i rtx3060ti służy mi do programu graficznego lub gamingu?
3. Czy takie rozwiązanie ma sens czy lepiej iść w niezależną zewnętrzną minikoparke na 2 karty?

Zdaje sobie sprawę że rtx3080ti mają mieć blokady do kopania (myśle że szybko zostaną złamane) ale jeśli uda mi się kupić w dniu premiery to i tak nic nie stracę sprzedając je w cenie zakupu parę tygodni później lub zwracając do sklepu w ciągu 14 dni (gdyby jednak zabezpieczenia były nie do złamania).

Z góry dziękuje za wyrozumiałość względem osoby początkującej :roll:

Początkujący
Posty: 19
Rejestracja: 14 listopada 2017
Reputacja: 1
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kopanie na kartach podpiętych do PC

Postautor: justdude » środa, 19 maja 2021, 19:56

Ja tak zaczynałem na początku roku i do 3 kart włącznie miałem takiego pająka, rozbabrana stacjonarka i poprzez riser i rozgałęźnik pcie do kart wkręconych na stelaż przyszłej koparki. Po zakupie 4 karty zrobiłem osobną koparkę na hive os. Jak najbardziej, możesz kopać na wybranych kartach, nie na wszystkich. Tylko żeby Ci zasilacz wytrzymał :)

Wróć do „Kopanie GPU”

Kto jest online