Świeżak -Pierwsza Koparka.Dziekuje z góry :)

Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 18 listopada 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Świeżak -Pierwsza Koparka.Dziekuje z góry :)

Postautor: szon5522 » wtorek, 20 listopada 2018, 16:38

Witam niestety jestem początkującym górnikiem , od paru miesięcy czytam o kryptowalutach , patrze jaki sprzęt dobrać , oglądam recenzje o koparkach nie tylko scenę polskiego youtube jednym zdaniem .Chce zainwestować w koparkę !!
Ps.Chce zacząć kopać na 4/6 kartach i z miesiąca na miesiąc inwestować

Podaje moją specyfikacje komponentów

Płyta główna i Procek mam dwie propozycje nie wiem która lepsza
-Gigabyte GA-H110-D3A
-ASRock Intel H110 Pro BTC+ 13 PCIe 1151

Procek
-Intel Celeron G3930 Kaby Lake
-Intel Pentium Dual Core G4400 Skylake

Ram- 4GB Corsair DDR4, 1.2V

Zasilacz- EVGA 1000 Watt GQ Gold Hybrid Modular ATX

Jeden z najważniejszych komponentów Karty Graficzne (Czy warto mieszać różne karty ? Chodzi mi o producentów jak i o typy kart )
-ASUS GeForce GTX 1060 DUAL OC 6GB GDDR5
Czy może jednak AMD ?
Sapphire AMD Radeon RX 590 8GB NITRO+
Albo
Sapphire AMD Radeon RX 580 4GB NITRO+
Lub dajcie mi sami propozycje

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2129
Rejestracja: 24 sierpnia 2011
Reputacja: 392
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Świeżak -Pierwsza Koparka.Dziekuje z góry :)

Postautor: slasta » wtorek, 20 listopada 2018, 18:10

@szon5522, a używałeś w ogóle kalkulatora ? Przecież przy dzisiejszych cenach krypto kopanie , zwłaszcza na tak małą skalę, jest nieopłacalne. Nawet jak będziesz ciągnął prąd na lewo to zwracało ci się to będzie mega długo.

IMO Zamiast pchać się w sprzęt to po prostu kup od razu krypto. Będziesz miał go znacznie więcej niż z kopania za te same pieniądze ale nic nie robiąc.

Początkujący
Posty: 89
Rejestracja: 27 grudnia 2016
Reputacja: 31
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Świeżak -Pierwsza Koparka.Dziekuje z góry :)