Jak zacząć przygodę z kopaniem?

Początkujący
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Postautor: hugo24 » sobota, 4 listopada 2017, 10:18

Witam jestem w tym temacie zielony od kilku tygodni tylko czytam na temat kryptowalut i o kopaniu. Chciałem z ciekawości zobaczyć jak poradzi sobie mój staruszek pobrałem program MinerGate. Wynik był oczywisty bardzo niskie prędkości na 4 rdzeniach CPU grafiki nawet nie wykrywa. Chciałbym zmodernizować mój sprzęt ponieważ ma on już swoje lata i myślę nad tym żeby powoli inwestować w kopanie lecz na początek muszę zacząć z niskim budżetem. Moj komputer to:
-Intel Core 2 Quad Q9300 2.5GHz
-5GB RAM DDR2
-zasilacz Corsair vs 450w
-płyta główna Gigabyte GA-EP35C-DS3R
-Nvidia GeForce GTS 450 1GB
Moje pytanie brzmi czy można jakoś zacząć zarabiać na tym zestawie po kupieniu lepszej karty graficznej. Mój budżet nie jest za wysoki ponieważ nie chcę utopić w tym pieniędzy wolę wydać na początek 400-500zł i mieć w razie co maszynkę do grania niż wydać z 2000zł na grafikę której nie wykorzystam. Jeśli da się kupić jakąś grafikę proszę o jakieś informacje na jej temat i czy po jej ewentualnym kupieniu istnieje możliwość dokupienia drugiej i połączenie ich w jeden zestaw. W wakacje planuję trochę zmodernizować mój komputer. Myślę już także nad sprawdzenie swoich sił na giełdzie kryptowalut. Prosiłbym o pomoc i z góry dziękuję za wszelką pomoc i proszę o wyrozumienie.

Weteran
Awatar użytkownika
Reputacja: 403
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Postautor: slasta » sobota, 4 listopada 2017, 10:56

Przy tym sprzęcie i 1 karcie to ty kokosów nie zarobisz. Jak bardzo chcesz kopać to kup sobie RX460 4GB albo GTX1050TI. Jak w końcu dojdziesz do wniosku że wartość twojego urobku jest bliska zeru, w dodatku gdy mama płaci za prąd, to przynajmniej zostanie Ci w miarę przyzwoita karta do grania i może trochę wiedzy.