Strona 2 z 2

[Delegat] bioly

: piątek, 23 czerwca 2017, 20:25
autor: blink
novymivo pisze:
blink pisze: im więcej masz lisków tym mocniejszy jest twój głos i więcej dostajesz
By otrzymac okolo 10 liskow miesiecznie ile musialbym miec na wallecie ?
http://tools.mylisk.com/calculator.php - wpisz sobie ile masz i tam Ci podliczy.

[Delegat] bioly

: piątek, 23 czerwca 2017, 20:29
autor: novymivo
@blink, Na ilu delegatow mam glosowac ? Jeden delegat = 1 wyslany lisk na jego konto ?

[Delegat] bioly

: piątek, 23 czerwca 2017, 20:31
autor: blink
novymivo pisze: @blink, Na ilu delegatow mam glosowac ? Jeden delegat = 1 wyslany lisk na jego konto ?
Możesz oddać 33 głosy za 1 Liska, maxymalnie 101 głosów. Nie oddajesz tego liska osobie na która głosujesz jest to opłata pobierana przez sieć.

[Delegat] bioly

: piątek, 23 czerwca 2017, 20:35
autor: novymivo
@blink, Im wiecej glosow tym wiecej zysku dla mnie , czy to sie wtedy dzieli na np /33 ?? Lepiej glosy oddac na mniejsza ilosc czy wieksza ?
Account with 2000 LSK, which vote all delegates above, after 1 week will gain 2.658111 LSK - to przyklad dla potomnych :D.

[Delegat] bioly

: piątek, 23 czerwca 2017, 20:37
autor: Outlander
novymivo pisze:
blink pisze: im więcej masz lisków tym mocniejszy jest twój głos i więcej dostajesz
By otrzymac okolo 10 liskow miesiecznie ile musialbym miec na wallecie ?
@novymivo, Aby otrzymywac 10 liskow miesiecznie potrzebujesz okolo 2000 liskow

[Delegat] bioly

: piątek, 23 czerwca 2017, 20:38
autor: blink
novymivo pisze: @blink, Im wiecej glosow tym wiecej zysku dla mnie , czy to sie wtedy dzieli na np /33 ?? Lepiej glosy oddac na mniejsza ilosc czy wieksza ?
Account with 2000 LSK, which vote all delegates above, after 1 week will gain 2.658111 LSK - to przyklad dla potomnych :D.
Im na więcej kopalni zagłosujesz tym więcej otrzymasz w sumie bo każda coś Ci wypłaci. Nic tam się nie dzieli, każdemu delegatowi/kopalni dajesz takiej samej mocy głos.
Przed chwilą liczyłem i mi wyszło 15 lisków mc na każde 1000 w portfelu.

[Delegat] bioly

: piątek, 23 czerwca 2017, 20:40
autor: novymivo
@Outlander, @blink, To piekne nic tylko kupic z 10 -20 k liskow trzymac i wyjdzie lepiej jak koparka :-)
ps - wiem wiem...

[Delegat] bioly

: piątek, 23 czerwca 2017, 21:00
autor: adam1226
blink pisze: http://liskpool.xyz/list/ - tutaj masz listę kopalni/delegatów którzy dzielą się "wydobytymi" liskami.
to jest recznie aktualizowane?

[Delegat] bioly

: piątek, 23 czerwca 2017, 21:07
autor: blink
adam1226 pisze:
blink pisze: http://liskpool.xyz/list/ - tutaj masz listę kopalni/delegatów którzy dzielą się "wydobytymi" liskami.
to jest recznie aktualizowane?
Tak, odnośnie kopalni, wypłat itd. piszmy może w tym wątku: https://forum.bitcoin.pl/viewtopic.php?f=110&t=20113 bo tworzymy tutaj koledze śmietnik w jego temacie :D

[Delegat] bioly

: poniedziałek, 24 lipca 2017, 22:30
autor: NiceVolumen
zaglosowalem, ale zydzisz z tymi 25%

[Delegat] bioly

: czwartek, 31 sierpnia 2017, 07:51
autor: GoPro
Witaj,
co jaki czas trzeba ponownie glosowac na delegata?
Bo teraz, jezeli glosowac mialoby sie co rok, to glosujac na te 33 osoby i majac 500 lsk w portfelu nie odzyskuje sie nawet wkladu. a 500lsk na chwile obecna to juz lekko ponad 10.000pln, wiec wcale nie tak malo.
Jezeli gdzies jest dokladniejsza instrukcja jak wyglada ten prosec i do czego sie przyczynia (moze byc po angielsku lub niemiecku, to bede wdzieczny.)
Pozdrawiam!

[Delegat] bioly

: czwartek, 31 sierpnia 2017, 14:19
autor: bioly
GoPro pisze: Witaj,
co jaki czas trzeba ponownie glosowac na delegata?
Bo teraz, jezeli glosowac mialoby sie co rok, to glosujac na te 33 osoby i majac 500 lsk w portfelu nie odzyskuje sie nawet wkladu. a 500lsk na chwile obecna to juz lekko ponad 10.000pln, wiec wcale nie tak malo.
Jezeli gdzies jest dokladniejsza instrukcja jak wyglada ten prosec i do czego sie przyczynia (moze byc po angielsku lub niemiecku, to bede wdzieczny.)
Pozdrawiam!
Glosuje się raz i głos jest ważny aż do odwołania przez Ciebie ;)

[Delegat] bioly

: piątek, 1 września 2017, 21:26
autor: exevan
No ok i jak się zagłosuję to kiedy są wypłaty od delegatów i co jaki czas? czym więcej ma się liska na wallecie tym więcej delegat robi wypłaty? Gdzieś jest jakiś poradnik do tego ?

[Delegat] bioly

: sobota, 2 września 2017, 00:11
autor: bioly
exevan pisze: No ok i jak się zagłosuję to kiedy są wypłaty od delegatów i co jaki czas? czym więcej ma się liska na wallecie tym więcej delegat robi wypłaty? Gdzieś jest jakiś poradnik do tego ?
1. To zależy od delegata, od 24h do tygodnia. Tak. Kalkualtor

[Delegat] bioly

: poniedziałek, 20 listopada 2017, 03:08
autor: CryptoEmperor
ode mnie unvote, koniec ze zlodziejskimi naliczeniami po 25%