1. Bronienie się rękami i nogami przed bardziej agresywnym marketingiem (zawsze mowa, że dobry produkt nie musi się sprzedawać, bo obroni się sam - to akurat jest kpina)
2. 22 miejsce na MarketCapie, każdy mówi, że to bez znaczenia - otóż ma, ponieważ ludzie, którzy wchodzą w krypto patrzą na max 10 miejsce, bo przecież jeśli są wysoko, to są dobre, co nie?
3. Dość niefortunna nazwa, potocznie używane słowo nigdy nie jest dobrym pomysłem.
Drugi punkt można w bardzo łatwy sposób zmienić - wystarczy przewartościować Dasha x10. Każdemu użytkownikowi Dasha wysłać 10x tyle co ma - pewnie do zrobienia.
Wtedy Dash wskoczyłby na około 4 miejsce oraz dodatkowo cena nie wynosiłaby ~$50, a $5. A to też przy pierwszym zakupie krypto jest barierą psychologiczną, bo ktoś za $100 nie kupi 2 Dashy, a 20 (niby wartość ta sama, ale większa liczba psychologicznie lepiej działa).
Dodano po 2 minutach 13 sekundach:
Osobiście znam 2 osoby, które pozbyły się Dasha, bo czekały na Evolution od 2016 i co chwilę było to przekładane (plot twist - nie sprzedali na górce 2 lata temu, sprzedali niedawno ze stratą, bo przestali wierzyć, że cokolwiek zostanie w końcu zrobione)
Sam czekałem na newsy z Open Housa, a tam w sumie nic ciekawego nie było, więc czeka nas pewnie znowu oczekiwanie aż w końcu coś co miało być w 2016 roku pojawi się 4lata później.