Problem z Ledger Nano S

Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 16 lutego 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Problem z Ledger Nano S

Postautor: Kristof03 » piątek, 16 lutego 2018, 16:32

Witam, dnia 28.12.2017 przesłałem swoje środki w postaci kryptowaluty BTC-Bitcoin z giełdy Bitbay na portfel Ledger Nano S (portfel przeznaczony dla BTC)-na adres: 1E1CinJtPQo8m3TGx2GaagHE1QHA6qJ2T . Ponieważ miałem już na nim trochę środków, na koncie "My account" chciałem mieć przejrzysty obraz swojego portfela, więc dodałem nowe konto poprzez "+Add an account", nazwałem je "My account 2", po założeniu nowego konta przyjąłem środki z giełdy na wygenerowany adres dla Bitcoin (powyżej). Zaakceptowałem wykonanie operacji, czekałem aż będzie oznaczona "confirmed". Wszystko przebiegło sprawnie: były dwa konta, na pierwszym "My account" były środki wpłacone wcześniej, a na drugim "My account 2" środki wpłacone 28.12, łączna suma portfela zgadzała się z sumą moich kont. Po kilku dniach wszedłem na swój portfel i wszystko było OK - łączna suma portfela zgadzała się z sumą środków jakie wysłałem na Leger, były moje dwa konta "My account" oraz "My account 2" wraz ze zgromadzonymi na nich środkami, a w zakładce "see all operations" były wszystkie transakcje jakich dokonałem. Wczoraj wszedłem na swój portfel 15.02.2018 i nie ma mojego konta "My account 2" wraz ze środkami które na nim były, co więcej nie ma ani śladu po operacji (wpłaty) na adres, który podałem powyżej. Wartość mojego portfela w chwili obecnej jest równa wartości konta "My account".
PILNIE proszę o pomoc!

Początkujący
Posty: 75
Rejestracja: 26 listopada 2013
Reputacja: 18
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Problem z Ledger Nano S

Postautor: sodom2000 » piątek, 16 lutego 2018, 17:56

Dziwne wklejam ten twój adres w Btc Explorer i wyskakuje, że takiego adresu nie ma ;(

Początkujący
Posty: 285
Rejestracja: 15 lipca 2017
Reputacja: 205
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Problem z Ledger Nano S

Postautor: multan » piątek, 16 lutego 2018, 19:44

A nie wszedłes przypadkiem na ledgera przez aplikację BCH? Bo zarówno w aplikacji BTC i BCH można w teorii obsługiwać obie waluty, ale nie działa to poprawnie, trzeba wchodzic przez dedykowana i zaktualizowana aplikacje. Raz mi jakiś coin zniknął to dopiero usunięcie wszystkich portfeli i wgranie ich na nowo pomoglo .

Początkujący
Posty: 342
Rejestracja: 5 listopada 2017
Reputacja: 136
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Problem z Ledger Nano S

Postautor: OlafCrypto » piątek, 16 lutego 2018, 20:20

W explorerze BCH ten adres istnieje i jest na nim 0,91 BTC
https://blockchair.com/bitcoin/address/ ... 1QHA6qJ2TU

Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 16 lutego 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Problem z Ledger Nano S

Postautor: Kristof03 » sobota, 17 lutego 2018, 17:38

Multan jestem w 100% pewny, że wchodzę przez aplikację BTC. Sprawdziłem także wszystkie możliwe opcje wchodząc przez Bitcoin/segwit = tutaj stan portfela wynosi 0, Bitcoin/i don't know = 0 przez Bitcoin Cash/main = 0 Bitcoin Cash/split = 0. Jedynie poprzez wejście Bitcoin/legacy mam swoje środki z pierwszego konta tak jak opisałem to powyżej, wszystkie operacje wykonywałem właśnie wchodząc przez Bitcoin/legacy.

OlafCrypto i właśnie tyle powinno się znajdować na "My account 2" ale nie ma nic.

Co w tej sytuacji powinienem zrobić ?

Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 16 lutego 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Problem z Ledger Nano S

Postautor: Kristof03 » poniedziałek, 19 lutego 2018, 17:20

1) Czy jeżeli usunę ze swojego Ledger Nano S aplikację Ledger Wallet Bitcoin i zainstaluję ją ponownie to może być to rozwiązaniem tego problemu i czy moje środki które widnieją w chwili obecnej będą bezpieczne (czy nie znikną i czy nadal będą w portfelu) ?
2) Czy jeżeli zresetuję całe urządzenie i wprowadzę swoje recovery sheet odzyskam całą zawartość ?

Wygadany
Posty: 666
Rejestracja: 14 lutego 2017
Reputacja: 180
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Problem z Ledger Nano S

Postautor: esse » poniedziałek, 19 lutego 2018, 17:50

Kristof03 pisze: 1) Czy jeżeli usunę ze swojego Ledger Nano S aplikację Ledger Wallet Bitcoin i zainstaluję ją ponownie to może być to rozwiązaniem tego problemu i czy moje środki które widnieją w chwili obecnej będą bezpieczne (czy nie znikną i czy nadal będą w portfelu) ?
Tak.
2) Czy jeżeli zresetuję całe urządzenie i wprowadzę swoje recovery sheet odzyskam całą zawartość ?
Tak.

Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 16 lutego 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Problem z Ledger Nano S

Postautor: Kristof03 » niedziela, 25 lutego 2018, 08:54

Dziękuję bardzo wszystkim za zaangażowanie i dobre porady. Problem został rozwiązany i jest jeszcze jedna metoda na uporanie się z tym problemem, mianowicie poprzez zresetowanie: klikając Settings > Tools > Reset application data

Pozdrawiam

Wróć do „Portfele bitcoin”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości