Jaki obecnie najlepszy portfel do wielu altcoinów ?

Początkujący
Posty: 25
Rejestracja: 21 grudnia 2017
Reputacja: -1
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Jaki obecnie najlepszy portfel do wielu altcoinów ?

Postautor: Adeakin » poniedziałek, 8 stycznia 2018, 14:07

Witam wszystkich !

Mam pytanie do doświadczonych osób a także do osób, które znają odpowiedz na moje pytanie. Działam obecnie na Cryptopii. Posiadam tam obecnie 7 różnych altcoinów. Jestem nowicjuszem w tej dziedzinie, każdego dnia dużo czytam, analizuję i chcę przede wszystkim się rozwijać w tym kierunku. Nadmienię że moja strategia jest następująca - inwestować długoterminowo, a więc moje obecne 7 Altcoinów chce pozostawić u siebie na dłuższy czas a jedynie co miesiąc doinwestowywać w nie. Wiele ludzi, że trzymanie swojego kapitału na giełdach jest ryzykowne - a moja wiedza o tzw. portfelach dla kryptowalut jest znikoma.

Mógłbym poprosić osobę o radę i wskazówki, który portfel byłby dla mnie najbezpieczniejszy uwzględniając moją taktykę ? Albo w jaki sposób powinienem postąpić aby moja inwestycja była bezpieczna ? Niestety w tej dziedzinie mam znikomą wiedzę a jestem przezornym człowiekiem i jednak wolałbym się zabezpieczyć pod wieloma kątami. Czy mogę liczyć na konkretną i szczegółową pomoc w tej materii ?

Bardzo dziękuje z góry za zainteresowanie i pomoc osobie, które zaczyna w tym biznesie.

Pozdrawiam

Moderator
Awatar użytkownika
Posty: 11686
Rejestracja: 16 lutego 2013
Reputacja: 3879
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Jaki obecnie najlepszy portfel do wielu altcoinów ?

Postautor: Bit-els » poniedziałek, 8 stycznia 2018, 14:30

Kup sobie laptop za 200 zl. Może być windows. Wejdż na tę stronę https://coinomi.com/recovery-phrase-tool.html.

Wygeneruj seeda 18 lub 24 wyrazowego. Dodaj w oknie (twoja fraza) jedno własne.

Zostaną wygenerowane adresy i odpowiadające im klucze prywatne wielu monet.
Sprawdz czy są tam Twoje.