Jaki portfel dla poczatkujacego

Początkujący
Posty: 12
Rejestracja: 17 grudnia 2016
Reputacja: 1
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Jaki portfel dla poczatkujacego

Postautor: goldone » sobota, 17 grudnia 2016, 13:00

Witam jestem nowy w temacie i chciałbym założyć portfel taki aby moje bitki były bezpieczne poza siecia (offline).
Jaki portfel polecacie do przechowywania BTC czytałem trochę na ten temat na forum ale za duzo tego jest

Moderator
Awatar użytkownika
Posty: 2370
Rejestracja: 25 stycznia 2012
Reputacja: 402
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Jaki portfel dla poczatkujacego

Postautor: devega » sobota, 17 grudnia 2016, 13:06

Tu masz wszystko:
http://bitcoin.pl/poradniki/portfele/38 ... oin-wybrac
Wybór powinna determinować kwota jaką chcesz przechowywać.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 13128
Rejestracja: 7 września 2015
Reputacja: 11355
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Jaki portfel dla poczatkujacego

Postautor: Wymazywanie » sobota, 17 grudnia 2016, 13:20

@goldone, Bardzo dobrze, że pytasz. Kwestia portfela to powinna być pierwsza i podstawowa kwestia dla początkującego. Ja polecam Electrum.
d4d5 c4dxc4 Nc3Nc6 d5Ne5 e4Nf6 b3cxb3 Qxb3e6 Nge2Nd3+ Kd2Nxf2 Rg1N6g4 h3Nh2 Ng3exd5 exd5g6 Ba3Qg5+ Kc2 Bf5+ Kb2Qd2+ Qc2Qxc2#

Weteran
Posty: 1540
Rejestracja: 25 kwietnia 2016
Reputacja: 667
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Jaki portfel dla poczatkujacego

Postautor: ikswodnal » sobota, 17 grudnia 2016, 13:23

Jako także nowy użytkownik w nawiązaniu do w/w odesłania polecam portfel Electrum na komputer, a na samrtfona Mycelium (dopiero się przymierzam).

Moderator
Awatar użytkownika
Posty: 11686
Rejestracja: 16 lutego 2013
Reputacja: 3879
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Jaki portfel dla poczatkujacego

Postautor: Bit-els » sobota, 17 grudnia 2016, 13:24

Electrum na komputer (zapisać i chronić seed), myselium na andro, bread na iphona.

Początkujący
Posty: 12
Rejestracja: 17 grudnia 2016
Reputacja: 1