MK_ultra pisze: ↑ piątek, 4 grudnia 2020, 17:33Przez 2 tygodnie nikt w tej firmie nie znalazł 15 minut by odpisać tu klientom? To rodzi pytania o profesjonalizm i dbałość o wizerunek firmy.
Trochę pokażę jak wyglądają od środka pewne procesy.
Kiedyś spotykam na telegramie nick który jęczy z FlyingAtom jest złe i niedobre, więc się pytam czemu, bo zapłaciła 100zł i nie dostała zwrotu a coś z bankomatem było nie tak, podała mejla i przeszukałem rzeczywiście widzę reklamację która nie została dokończona na 100zł, minęło już 3-6 miesięcy od sytuacji mówię że mogę odesłać 200zł w ramach rekompensaty, a ona mówi teraz to żebym się wypchał i zakończyliśmy rozmowę.
To był okres w którym osoba która się zajmowała bankomatami wyrabiała dla firmy zajmując się innymi rzeczami 300-500zł na 1h, ale zajmowała się też min. reklamacjami za 100-200-500-1000zł gdzie zarobek jest 3-6-15-30zł. Często klient za 100-1000zł jest dużo bardziej upierdliwy niż taki któremu nie wypłaciło 20.000, gdybym tylko mógł ustawiłbym że nie można robić handlu do 1000zł ale jak ustawie to ktoś podejdzie i wrzuci 200zł i czas na reklamację i wszystko z tym związane będzie 2h, więc nie ustawiamy tak bankomatów.
Być może taka obsługa się kalkuluje jak masz "copro" zatrudniasz masowo ludzi za 15zł/h ale jak masz osobę do reklamacji która robiąc coś innego wyrabia dla firmy 300-500zł to się to nie opłaca.
Przypomnij się, zadzwoń do nich nie sądzę by coś zginęło, ale zaginąć mogła korespondencja, nieraz jest tak, jesteśmy tylko ludźmi
Pisał już jakiś użytkownik ten sam że u nich coś handlował i u nas i tu u tu coś się działo ale zakończyło się pozytywnie w obu firmach i by każdy "wyluzował" ; )
W normalnej fazie rynku załóżmy że masz na 10 klientów w tym 9 starych i 1 nowy, załóżmy że co 3 nowy robi coś zle więc masz na 30 klientów jedną reklamację. Przychodzi faza gdzie bardzo cena rośnie i przychodzi prócz poprzedniej grupy dodatkowa 10 która składa się z 1 stałego i 9 nowych, na 30 klientów z 1 fazy masz nadal 1 reklamację, a na 30 z drugiej masz 9 reklamacji.
Pierwsza faza 60 klientów 2 reklamacje
Druga faza na 60 klientów 18 reklamacji
Razem na 120 klientów w tym samym czasie masz 20 reklamacji czyli reklamacje x 10 tego co normalnie.
Nie wiem jak u nich ale u nas by ktoś pracował na supporcie trzeba mu ufać, taką osobę muszę znać min 3 lata, albo ze 2 musiała u nas pracować, ale to musi być znajomy znajomego który wiemy że jest wiarygodny, nie ma możliwości bym dał ogłoszenie do gazety/www i zatrudnił kogoś na support, to teraz ma ktoś zatrudnić/przeszkolić 9 dodatkowych osób w ile tydzień? 2 dni? Masz ruch reklamacyjny x10 to ludzi na supporcie powinno być x 10, na ile czasu ich zatrudnisz? na miesiąc? bo później rynek wróci do normy? na 2 miesiące? 3 miesiące trwa szkolenie kogoś na suport, pewnie do opanowania przez człowieka z dużym iq i doświadczeniem życiowym w miesiąc, ale taka osoba nigdy ci nie przyjdzie na support, więc realnie szkolisz kogoś przez 3 miesiące, no tak ale raczej taki "dym na rynku potrwa miesiąc", więc co byś zrobił odpowiedz mi na pytanie jak rozwiązać takie coś a dostaniesz nobla z zarządzania zasobami ludzkimi ; ))))
Może pamiętasz na początku covida w marcu pojawiały się filmiki jak ktoś dzwoni do zus a tam jesteś 75 oczekującym w kolejce proszę czekać, ta sama sytuacja nikt nie zatrudni przeszkoli w 2 tygodnie, żeby zus zatrudnił ludzi w 2 tygodnie nie przeszkolonych to i tak by musiał mieć x 5 kadry do zatrudniania, więc pierw musisz zatrudnić tych co zatrudniają, powiedz ile by trwał taki proces?
To czemu dla ludzi było to śmieszne?
MK_ultra pisze: ↑ piątek, 4 grudnia 2020, 17:33Czy to oznacza że bitomat nie wie ile ma w sobie gotówki? A jeśli wie to po co zawiera ze mną transakcję na którą nie posiada gotówki? Czy bitomaty nie przekazują automatycznie na stronę stanu swojej gotówki?
Nie wiem jak u nich wyglądają procesy, ale u nas klient ostatnio mówił że wypłacił pieniądze pomimo że w bankomacie była kwota na www napisana że jest jakaś małą (500-2000zł) a wypłacił 10.000 czy 20.000. Najprawdopodobniej bankomat został doładowany 30-60 minut wcześniej a na www jeszcze aktualizacji nie było.