Rozwiązane już to jest.
Dodano po 1 minucie 31 sekundach:
liseklsk pisze: ↑ piątek, 6 maja 2022, 02:51@FlyingAtom_Łukasz @FlyingAtom Troszkę dobrych chęci i operator mógłby przyspieszyć transakcję. Standardowo to zazwyczaj z mojego przypadku nie było potwierdzenia w pierwszym bloku. Rozumiem że po zaksięgowaniu transakcji mogę zgłosić się o wyrównanie względem kursu średniego w dniu zakupu?
Widzę że się nie doczekam odpowiedzi na wiadomość prywatną. No cóż zawaliliście sprawę i nie było od was ani chęci ani próby naprawienia sytuacji. Prowizja się zgadza, na fee 19.50 do przodu i można żyć dalej. Poczekam do poniedziałku, może jakaś refleksja jednak będzie odnośnie tematu pokrycia straty spowodowanej z waszej winy.
Ja i znajomi korzystaliśmy często z waszych usług, zazwyczaj były problemy tak jak opisywałem to wyżej. Zresztą pisaliśmy już kiedyś prywatną wiadomość więc doskonale oboje wiemy że to nie jest pierwszy raz.
Support jest na mejlu, nikt nie siedzi na forum i nie czyta online co kto pisze. Proszę na przyszłość pisz na support od bittomatów.