Britheyettor33 pisze: ↑ wtorek, 1 września 2020, 05:48FlyingAtom
Zdeponowałem środki, pojechałem do bitomatu, i na miejscu okazało się, że jednak brakuje ich w bitomacie.
Zadzwoniłem i bez problemu umówiłem się na następny dzień.
Przy wypłacie nie otrzymałem części środków, i otrzymałem info, aby zaczekać na analizę.
Analiza wykazała, że środki "zostały w szufladzie", chociaż mam nagranie, że nic takiego nie było widać.
Przekazano informację, że ktoś znalazł i zwrócił i mogę podjechać do siedziby odebrać z potrąceniem znaleźnego.
Pamiętam tą sytuację, następny klient był bardzo uczciwym człowiekiem bo oddał to co Ty zostawiłeś.
Aktualnie wszystko dużo szybciej trwa niż wtedy bo mamy dedykowanego człowieka do obsługi który odbiera telefony i mejle w racjonalnych godzinach, wtedy jeszcze nie było takiej osoby która by się tylko tym zajmowała.