E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » piątek, 5 stycznia 2018, 22:25

pm7 pisze: a potem próbowali wpierać, że nie mam prawa do rękojmi, bo kupiłem jako firma
I mieli rację. Zapewne w regulaminie mają zapis, że dla firm rękojmia jest wyłączona - tak, mają do tego prawo, inaczej niż w przypadku sprzedaży konsumenckiej, tutaj wyłączyć rękojmi ani nawet inaczej zinterpretować żadnego przepisu nie mogą.

Inna sprawa, że nawet w ramach rękojmi nie mają obowiązku zamienić ci na nowy monitor, bodajże musiałby się dwa razy zepsuć.
Oj, musiałeś tam nieźle wojować skoro finalnie udało ci się wydębić od nich nówkę, ide o zakład że łatwo i przyjemnie nie było :mrgreen:
pm7 pisze: normalnie gwarancje AsRock realizuje sprzedawca z jakiegoś powodu
Reklamacje praktycznie niemal wszystkich podzesp. pecetowych z nielicznymi wyjatkami (np. dyski twarde Seagate, nie wiem jak z Toshibami) muszą być realizowane przez sprzedawcę. Pada sprzedawca - może być problem. Niektóre sklepy oferowały za opłatą realizację reklamacji niektórych podzespołów niektórych firm (zdaje się że Gigabyte, Asus) ale to już chyba przeszłość.

Chwalić Lucyfera nie wszyscy są tacy posrani że stracą uciułane przez lata pińcet złotyk i nie wszyscy kupują w morelach czy innych komputronikach, zwłaszcza, że z czasem chyba rośnie liczba tych mniej zadowolonych z obsługi przez molochy :P To m.in. przez takie szaraczki jak ja molochy muszą trzymać ceny na wodzy, bo między soba szybko by się dogadali gdyby nie mieli mniejszej konkurencji.
Pamiętam jeszcze czasy, kiedy komputronik był jedynym wielkim potentatem w sprzedazy online, to było dawno, ale do dziś pamiętam że ceny mieli przeciętnie 15-20% wyższe niz w niemal każdym małym sklepiku. Teraz do najtańszych nie należa ale czasy ich supremacji i wysokich cen minęły bezpowrotnie.

Początkujący
Posty: 53
Rejestracja: 25 czerwca 2017
Reputacja: 2
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: Alwego » piątek, 5 stycznia 2018, 23:14

kbo pisze:
Firma działa od 2006 roku więc na pewno jutro padnie. Ech... Czasem to tylko wypada załamać ręce i iść na bardzo wczesną emeryturę.
No wybacz, ale połowa asortymentu niedostępna, w niektórych opisach produktach w dwóch miejscach podane dwa różne parametry (tu akurat o gwarancji jednego zasilacza). Filtrowanie zrobione po łebkach (np. zasilacze - zero filtrowania chociaż po ilości watów, albo certyfikatach sprawności).

Faktycznie działalność prowadzisz od ponad 10 lat, i naprawdę gratuluję utrzymania się na trudnym rynku. Ale dla mnie wykonanie tej strony jest zwyczajnie zniechęcające i nie budzi zaufania. Ceny też wyraźnie wyższe od konkurencji (tak, wiem, efekt skali...)
pm7 pisze: Od tego są gwarancje producenta. Lenovo/Dell patrzą na numer seryjny laptopa, firma, która Ci go sprzedała może już nie istnieć. Choć sam miałem numer, że padła mi płyta główna AsRock, a firmy, która mi go sprzedała już nie było. W drodze wyjątku (normalnie gwarancje AsRock realizuje sprzedawca z jakiegoś powodu), zaoferowano mi naprawę, pod warunkiem, że wyślę płytę za granicę i zapłacę za przesyłkę zwrotną z zagranicy (kwota była chyba podobna do kosztu zakupu nowej płyty).
No właśnie. W drodze wyjątku. Równie dobrze mogłeś kupić nową płytę, niewiele drożej a szybciej. Odnoszę wrażenie, że coraz więcej firm wymaga pośrednictwa sklepu. Poza tym czasem fajnie jest mieć rękojmię.

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » sobota, 6 stycznia 2018, 13:44

Alwego pisze: No wybacz, ale połowa asortymentu niedostępna,
To dlatego, że domyślnie prezentowane są także niedostępne produkty (ale takie, które są jeszcze na rynku i dostawa jest zwykle kwestią czasu). Zawsze możesz sobie ustawić opcję "Dostępność" na "tylko dostępne" - to takie trudne? Nie zauważyłeś? :)
Nawet nie masz pojęcia ilu klientow jest skłonnych kilka a nawet kilkanaście dni poczekać na dostawę produktu (jeśli jest bardzo poszukiwany, np. teraz karty graficzne), który w danym momencie jest niedostępny. Blokada pokazywania aktualnie niedostępnych produktów to przynajmniej 20% mniejsza ilość zamówień, zapytań itd.

Co do błędów w opisie - w żadnym sklepie nie ma błędów, tylko w moim są? Ordynarnie się czepiasz, panie kolego.

Faktem jest, że dla laika albo kogoś kto tak naprawdę nie wie czego szuka (choć wystarczy w wyszukiwarce wpisać np. " zasilacz 500W") wyszukiwanie może nie być najłatwiejsze, pewnie powinniśmy sie bardziej przyłożyć, ale nie mamy na to ani czasu ani ludzi. To nie jest robota na 2 dni. Każdy nasz dostawca przekazuje nam cenniki w innym formacie, tak naprawdę trzeba by było ręcznie każdy produkt oparametrować. Jak masz wolny czas to zapraszam, do zrobienia jest ze 20 tysięcy pozycji :mrgreen:

Tylko tak w ogóle, co ma wspólnego system filtrowania z solidnością sprzedawcy?

Zwykle tuż przed świętami pojawiają się strony "sklepów" z elektroniką (głównie telewizory) tańszą o 20-30% niż gdzie indziej, strony są zwykle przepiękne- tylko co z tego skoro jedynym ich celem jest oszustwo. No a że jeleni nie brakuje, to jak widzą piękną stronę- stają się łatwym (i głupim) łupem dla oszusta.

Mama nie mówiła żeby nikogo/niczego nie oceniać po opakowaniu? :P

Początkujący
Posty: 53
Rejestracja: 25 czerwca 2017
Reputacja: 2
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: Alwego » sobota, 6 stycznia 2018, 15:06

No tak, miej jakąś opinię, wyraź ją w konstruktywny sposób, pokaż co Ci się nie podoba i Twoim zdaniem można by było zrobić lepiej, to zaczną się wycieczki osobiste i nawiązywania do mamusi. Po prostu brawo. Rób tak dalej.

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » sobota, 6 stycznia 2018, 15:45

Alwego pisze: No tak, miej jakąś opinię, wyraź ją w konstruktywny sposób
"Masz błąd w opisie i nie masz ficzerów jaki mi się zamarzyły więc jesteś niewiarygodny" - takie opinie to mam... chyba wiesz gdzie.

Temat jest o kryptopłatnościach a nie o twoich fobiach. Proponuję żebyś się przestał udzielać bo niczego wartościowego nie wnosisz.

Początkujący
Posty: 53
Rejestracja: 25 czerwca 2017
Reputacja: 2
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: Alwego » sobota, 6 stycznia 2018, 16:45

kbo, skąd w Tobie tyle agresji?
Pierwsze zdanie ww temacie - "ruszyło dzisiaj". Dla mnie jest to jednoznaczne, że sklep dopiero co wystartował. Naprawdę oczekujesz, że będę KRS sprawdzał aby się dowiedzieć, że istniejesz na rynku od ponad 10 lat? Sugerujesz, że dopiero co ruszyłeś to mam pewne obawy, mało to firemek co się po tygodniu zwijają? Masz dość ograniczone filtrowanie produktów na stronie sklepu (wystarczyło powiedzieć, ze wolne środki wolisz zainwestować w inne rzeczy niż bardziej rozbudowana strona www, albo, że dzięki temu możesz zejść z ceny), to rzuciłem kilka ogólnych haseł, które sprawią, że poruszanie się po stronie będzie przyjemniejsze.

"Jeśli ktoś chce przekazać uwagi, pomysły, skargi i zażalenia - najlepiej na email: biuro@kombo.krakow.pl"

Pierw prosić o uwagi, a potem się pienić, że ktoś ma czelność komentować. :?

Nie mniej jednak życzę szybkiego rozwoju firmy. Jeśli chcesz intensywniej myśleć o płatnościach w krypto, weź pod uwagę, że skorzystają z tego głównie górnicy, a takich interesują konkretne produkty. Risery sprzedają się w tysiacach na allegro. Wierzę, że gdybyś takowe oferował, to wielu forumowiczów właśnie u Ciebie by je zakupiło.

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » sobota, 6 stycznia 2018, 18:13

Prosiłem żebyś sobie dał spokój. Naprawdę niczego nei wnosisz do tematu swoim zawodzeniem.
Pierwsze zdanie ww temacie - "ruszyło dzisiaj". Dla mnie jest to jednoznaczne, że sklep dopiero co wystartował.
Nie wiem co trzeba mieć w głowie, żeby w temacie dot. kryptopłatności uznać, że sklep w ogóle "ruszył dzisiaj". Idę o zakład, że nikt poza toba na coś tak głupiego nie wpadł, a jesli nawet sklepu nie znał (no nic dziwnego, nie mamy takiej siły przebicia jak molochy) to sobie kliknął zakładkę "O nas" albo wygooglał i już wiedział, nie musiał szukać po KRS-ach.

Wczoraj miałem dwa telefony od ludzi z tego forum, może chcieli pogadać, albo sprawdzić z kim maja do czynienia, jaki jest kontakt itd. Fajnie pogadaliśmy, pośmialiśmy się, jeden nawet zadeklarował że za kilka dni pewnie coś kupi za krypto. To byli normalni ludzie.

A potem na forum pojawiłeś się ty, strzelając swoim strachem że jutro zniknę z twoja kasą i będziesz wył do księżyca że gwarancja przepadła a chwilę potem oceniając moją wiarygodność po tym, że znalazłeś błąd w opisie i system filtrowania jest zbyt prosty. No jak cię tu brać na poważnie.

Miałem tez kogos na czacie, kto też znalazł błąd w opisie (a konkretnie złe zdjęcie do produktu) - ale jemu się chciało przynajmniej napisac o jaki produkt chodzi, zdjęcie poprawiłem, podziękowałem mu i tyle.
Tak sie zachowują normalni dorośli ludzie. Porównaj to z tym co wyprawiasz.
"Jeśli ktoś chce przekazać uwagi, pomysły, skargi i zażalenia - najlepiej na email: biuro@kombo.krakow.pl"

Pierw prosić o uwagi, a potem się pienić, że ktoś ma czelność komentować. :?
Chodziło mi o kwestie dotyczące systemu kryptopłatności, W KOŃCU TEGO DO LICHA DOTYCZY TEMAT a nie twoich strachów i projekcji czy jutro będziesz miał gwarancję. Czy ty w ogóle czytasz i rozumiesz co się do ciebie pisze?


Nie jestem agresywny, po prostu nie trawię takich dziwnych ludzi. I naprawdę proszę cię, znajdź sobie inny temat a tu już nie pisz, bo nawet nieprzyjemnie mi się czyta to co piszesz. Kompletnie nic nie wniosłeś do tematu (przypominam - temat dotyczy wprowadzonego w sklepie systemu płatności kryptowalutami), pochwaliłeś się tylko swoimi fobiami i masz pretensje że cie spuszczam po brzytwie? no ludzie...

pm7
Weteran
Posty: 7893
Rejestracja: 20 maja 2012
Reputacja: 969
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: pm7 » sobota, 6 stycznia 2018, 23:00

kbo pisze:
pm7 pisze: a potem próbowali wpierać, że nie mam prawa do rękojmi, bo kupiłem jako firma
I mieli rację. Zapewne w regulaminie mają zapis, że dla firm rękojmia jest wyłączona - tak, mają do tego prawo, inaczej niż w przypadku sprzedaży konsumenckiej, tutaj wyłączyć rękojmi ani nawet inaczej zinterpretować żadnego przepisu nie mogą.
Do rękojmi prawa nie miałem, chciałem, żeby wypełnili własne zobowiązanie.
Sami oferują "wymianę ekspresową", czyli wymianę w ciągu paru dni na nowe urządzenie w przypadku otrzymania niesprawnego, bez wyłączania firm.
kbo pisze:Inna sprawa, że nawet w ramach rękojmi nie mają obowiązku zamienić ci na nowy monitor, bodajże musiałby się dwa razy zepsuć.
Jeżeli otrzymuję niesprawny produkt, który kupiłem jako konsument, zwykle zwracam na mocy odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni i kupuję gdzie indziej :)
kbo pisze:Oj, musiałeś tam nieźle wojować skoro finalnie udało ci się wydębić od nich nówkę, ide o zakład że łatwo i przyjemnie nie było :mrgreen:
Aż tak tragicznie nie było. W końcu przyznali, że należy nam się prawo do "wymiany ekspresowej", twierdzili, że myśleli, że chcieliśmy reklamację, do której jako firma nie mamy prawa.
kbo pisze: choć wystarczy w wyszukiwarce wpisać np. " zasilacz 500W")
Zasilacze raczej się wyszukuje przedziałami, np. od 400W w górę posortowane po cenie :)
Możliwość ustawienia filtru była sporą zaletą.
kbo pisze: A potem na forum pojawiłeś się ty, strzelając swoim strachem że jutro zniknę z twoja kasą i będziesz wył do księżyca że gwarancja przepadła a chwilę potem oceniając moją wiarygodność po tym, że znalazłeś błąd w opisie i system filtrowania jest zbyt prosty. No jak cię tu brać na poważnie.
Mocno przesadzasz tutaj.

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » sobota, 6 stycznia 2018, 23:35

pm7 pisze: Do rękojmi prawa nie miałem, chciałem, żeby wypełnili własne zobowiązanie.
Sami oferują "wymianę ekspresową", czyli wymianę w ciągu paru dni na nowe urządzenie w przypadku otrzymania niesprawnego, bez wyłączania firm.
Czyli nie zawsze duży sprzedawca oznacza, że w przypadku problemu klient odejdzie zadowolony :)

Rozumiem cię, też bym się wkurzył. gdybym wydał kasę na towar, który od samego początku miał wadę (co bym jeszcze zrozumiał, producenci też tną koszty i nie testują każdego wyprodukowanego egzemplarza) a sprzedawca zaczynał kombinować i wycofywać się rakiem z własnych zobowiązań. Ale tak często niestety bywa, i wg mnie nawet częściej w przypadku właśnie dużych sprzedawców, którzy tak naprawdę mają klienta w 4 literach (bo "przerób" mają ogromny)- dokładnie od momentu kiedy skasują od niego pieniądze :)
pm7 pisze: Jeżeli otrzymuję niesprawny produkt, który kupiłem jako konsument, zwykle zwracam na mocy odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni i kupuję gdzie indziej
No ale tu kupiłeś na firmę, obowiązują całkiem inne zasady. Zwrot konsumencki to kolejna, inna para kaloszy.

Przyznam się otwarcie, że od bardzo długiego czasu nie miałem odstapienia od umowy i zwrotu towaru. Pewnie dlatego, że przed potwierdzeniem każdego zamówienia sprawdzam wszystko, czy np. opis jest OK, zdjęcie w opisie, albo czy zamówiony towar nie okazał się być jakiś niefajny. Jak widze coś takiego to dzwonię i informuję ew. proponuję zamianę na coś innego/lepszego w podobnej cenie. Kontakt z człowiekiem w takim przypadku często jest na wagę złota (a raczej na wagę braku problemów po sprzedaży) :)

pm7 pisze: Aż tak tragicznie nie było. W końcu przyznali, że należy nam się prawo do "wymiany ekspresowej", twierdzili, że myśleli, że chcieliśmy reklamację, do której jako firma nie mamy prawa.
Czyli sami się zamotali. Tak bywa kiedy się zatrudnia słabo ogarniętych ludzi, znam to z własnego doświadczenia.
pm7 pisze: Zasilacze raczej się wyszukuje przedziałami, np. od 400W w górę posortowane po cenie
Możliwość ustawienia filtru była sporą zaletą.
To oczywiste, ale u mnie są posortowanie po cenie na dzień dobry, a naprawdę musielibyśmy praktycznie wszystkie produkty oparamatrowac ręcznie. Nie damy rady :)
Generalnie jak ktoś wie czego szuka to znajdzie bez problemu, wyszukiwajka znajdzie. Jak ktoś wchodzi na stronę nie mając żadnego określonego celu - faktycznie może uznać że brakuje mu dodatkowych opcji wyszukiwania. Wiem o tym, ale wyżej 4 liter nie podskoczę.
Z tym, że nie widze żadnego związku między ficzerami a wiarygodnością. A tak wynikało z jego postów, że znalazł jakiś błąd, filtrowanie zbyt proste - więc jestem niewiarygodny.
Przyznaję, troszku się wkurzyłem :mrgreen:
pm7 pisze: Mocno przesadzasz tutaj.
Przeczytaj jego pierwszy post. Tworzę temat o krypto licząc na pomoc dot. kwestii technicznych (np. że 15 minut na zrobienie transferu to za dużo/za mało/ w sam raz itp.) albo uwagi dotyczące kryptopłatności (akurat z twojej strony parę kwestii dało mi do myślenia np. płatność za towar niedostępny, trzeba to faktycznie przemyśleć, problem polega w zasadzie tylko na zmianach kursu krypto) a on w swoim premierowym poście napisał, cyt.:

"Inicjatywa fajna, tylko kurcze, jaką ja, szary żuczek mam pewność, że za 1,5 roku firma dalej będzie istniała aby zrealizować gwarancję? "


To ma być merytoryczna odpowiedź na temat? Tematem była moja wiarygodność, zdolność do utrzymania się na rynku- czy system płatności kryptowalutami? Ty też pomyślałeś, że dwa dni temu uruchomiłem firmę i sklep? :)

Uważam że nie przesadziłem, po prostu gość napisał od czapy, uzewnętrznił swoje fobie- a nie o to mi tutaj chodziło. Nie zamierzam nikomu na żądanie udowadniać że nie jestem wielbłądem. Na dodatek komuś kto ma niemal zerowy staż na forum, a może to konkurencja, która kryptopłatności nie ma (bo nie umie, albo się boi) i zrobi wszystko żeby innych/odważniejszych zdyskredytować?

Początkujący
Posty: 12
Rejestracja: 21 października 2017
Reputacja: 1
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: tosiak » czwartek, 11 stycznia 2018, 17:27

Kontrolnie wykonałem zakup za krypto (BCC poniewaz fee male i są szybkie potwierdzenia)
Powiem szczerze że poszło "od strzała" ! Co prawda był moment zawahania co jak zaznaczyć ale supprot ze strony sklepu - po wykonaniu telefonu -stanął na wysokości zadania i podpowiedział co należy zrobić.
Zakupy poszły gładko, przyszedł email z zamówieniem. Po przelaniu krypto na podany adres ze strony dostałem potwierdzenie o realizacji potwierdzenia.
Teraz czekam na kuriera - ale dostałem już info o wysyłce wiec nie mam czarnych myśli,.

Reasumując - zakupy jak takie typowe zwykle :)

PS: oferta w sklepie dość bogata wiec będę zaglądał.

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » piątek, 12 stycznia 2018, 00:27

Potwierdzam, bardzo solidne zamówienie (kwoty nie ujawniam, ale przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania) - system działa, zabezpieczenia też całkiem przyzwoicie dały sobie radę (aczkolwiek wymagają jeszcze poprawek), kurs BCC nie spadł w międzyczasie jakoś drastycznie - normlanie jestem wesoly jak szczypiorek na wiosnę :)

Będę musiał wykminić coś w rodzaju poradnika, z obrazkami i wyjaśnieniami i informacją, żeby sprawdzać jakie fee ustawić żeby poszło gładko jak u kolegi wyzej. Co prawda 15 minut zostało lekko przekroczone, ale to oczywiste że nie będe liczył ze stoperem co do sekundy.

Przyznaję, trochę sie bałem, że przy takiej kwocie ostro popłynę :E Ale było OK. Jestem zadowolony jak diabli.

Dziękuję mojemu klientowi za wiarę w ludzi i mój system kryptopłatności. Pozdrawiam :)

Dodano po 6 godzinach 22 minutach 17 sekundach:
Tak już na spokojnie, po analizie tej kryptopłatności mam kilka spostrzeżeń dla ew. chętnych do zrobienia zakupów i zapłaty w kryptowalucie:

1. Sugeruję ustawiać nieco wyższe fee za transfer kryptowaluty, najlepiej przed zakupami znaleźć info jakie fee powinno pozwolić bez problemu zmieścić się w 15 minutach. Niby taki BCC potrzebuje tylko 3 potwierdzeń, ale niskie fee zapewne spowoduje, że czas realizacji transferu może przekroczyć 15 minut. Szczerze mówiąc nie wiem na ile da się ustawić fee przy transferze BCC aby przeszedł w kilka minut, ale podejrzewam, że musi to być więcej niż równowartość ok. 1zł :)

W przypadku BTC moze być (i pewnie raczej będzie) problem z dotrzymaniem limitu, wg jednego z naszych klientów fee w wysokości 75$ (chyba dobrze usłyszałem, 75 dolców, nie zł) - spowodowało, ze transfer mu przeszedł w ciagu ok. godziny (skąd dokąd- nie pytajcie, nie wiem). W takiej sytuacji nie moge obiecać że taki transfer zostanie zaakceptowany, w ciągu godziny kurs moze spaść o kilka %, jeśli tak by się stało - będzie problem. Ew. możemy się dogadać na jakąś dopłatę/kompensatę. Na pewno nei pogodzimy sie ze stratą takiej wartości, to na rynku elektroniki często nasza cała marża...

2. Co do pozostałych kryptowalut- o ile na drobne spóźnienia machnę ręką- tak jak w dzisiejszym przypadku ok. 1,5 minuty (bądźmy poważni, wszak nosimy spodnie a nie spódnice, życie to ciągłe ryzyko :) ) tak wyraźne spóźnienia spowodowane zwlaszcza ustawieniem niskiego fee mogą być, zgodnie z regulaminem- powodem odrzucenia płatności transferu zwrotnego i pobrania opłaty za transfer (wysokość opłat mamy w regulaminie). Kochani, my naprawdę chcemy wam sprzedawać towary za kryptowalutę, ale nie możemy sobie pozwolić na ew. straty tylko dlatego, że komuś się nagle wąż w kieszeni odezwał i pożałował kilku groszy, które mocno przyśpieszyłyby transfer.
Żyjcie bogato i wesoło, ale pozwólcie nam też się życiem pocieszyć :)

3. Klient który jako pierwszy zrobił zakupy płacąć kryptowalutą, bardzo fajnie podszedł do sprawy - choć chyba z lekką dozą nieufności do nas. Ale dzięki temu obyło się bez większych problemów. Wcześniej wysłał nam maila co go interesuje, zrobiliśmy na te produkty rezerwację (żeby była pewność że płaci za dostępny towar) - i stąd obopólne zadowolenie. Oczywiście jeszcze wysyłka, odbiór - ale najtrudniejsza rzecz już za nami, czyli przełamanie bariery psychologicznej - to naprawdę może działać i działa, nawet lepiej niż się spodziewałem.

OK, zebrałem podczas tej transakcji kilka spostrzeżeń, północ minęła więc czas na zrobienie kilku drobnych poprawek- ku chwale krypto :)

PS. Jutro przyjeżdzają do nas karty graficzne Asus RX 580 Dual O4G 4GB - jesli ktos potrzebuje kilku sztuk (bo większość jest wstępnie zarezerwowana przez stałych odbiorców) - walić jak w dym (najlepiej dzwonić na nr stacjonarny, komórka lubi czasem w mojej lokalizacji tracić zasięg). Tanie nie będą, na okazję nie ma co liczyć- w obecnych warunkach sama ich realna obecność jest okazją :)

pm7
Weteran
Posty: 7893
Rejestracja: 20 maja 2012
Reputacja: 969
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: pm7 » piątek, 12 stycznia 2018, 00:58

kbo pisze: . Sugeruję ustawiać nieco wyższe fee za transfer kryptowaluty, najlepiej przed zakupami znaleźć info jakie fee powinno pozwolić bez problemu zmieścić się w 15 minutach.
Oczekujesz potwierdzenia w ciągu 15 minut? I uważasz, że danie większej opłaty może to zagwarantować? To niepoważne.

Zdarza się, że nie ma bloków BTC przez godzinę (czy nawet dwie godziny).
Bloki nie są równo rozłożone w czasie. Nie da się zagwarantować potwierdzenia w pół godziny nawet dając tysiąc zł opłaty.
kbo pisze: Niby taki BCC potrzebuje tylko 3 potwierdzeń, ale niskie fee zapewne spowoduje, że czas realizacji transferu może przekroczyć 15 minut.
Mówisz o wymaganiach giełdy? Każdy sam decyduje ile potwierdzeń wymaga przed uznaniem transakcji. Może to być różna wartość dla różnych kryptowalut, ale nie jest zdefiniowana.

Dodano po 1 minucie 3 sekundach:
kbo pisze: W takiej sytuacji nie moge obiecać że taki transfer zostanie zaakceptowany, w ciągu godziny kurs moze spaść o kilka %, jeśli tak by się stało - będzie problem.
I dlatego większość używa zewnętrznych dostawców obsługi płatności kryptowalutami i się nie przejmuje kursem.

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » piątek, 12 stycznia 2018, 01:29

pm7 pisze: Oczekujesz potwierdzenia w ciągu 15 minut? I uważasz, że danie większej opłaty może to zagwarantować? To niepoważne.
Oczywiście że nie ma gwarancji, ale ustawiajac najniższe fee wiedząc jakie jest obciążenie nie stawia to nikogo w dobrym świetle, prawda? Dzisiejsza transakcja lekko przekroczyła czas 15 minut, problemów nie robiłem (pomimo spadku kursu) a liczbę potwierdzeń dla BCC podaję z giełdy, na której mam portfel.

pm7 pisze: I dlatego większość używa zewnętrznych dostawców obsługi płatności kryptowalutami i się nie przejmuje kursem.
Generalnie po tym co dziś doświadczyłem - czuję że będzie dobrze, pod warunkiem że nadawca transferu się postara. Sorry, ale umożliwienie płatności krypto to nie ma być wentyl bezpieczeństwa w przypadku dramatycznego spadku kursu. Nie wiem jak dzialają zewnętrzni dostawcy usług i czy na pewno nie przejmuja się dramatycznym spadkiem kursu- ale ja się przejmuję i tyle.

W jednym z poprzednich postów napisałem że w tym temacie interesowało mnie głownie czy te 15 minut to dużo/mało/w sam raz - wtedy jakoś nie udało ci się odpisać a teraz jedziesz z koksem. Super jesteś.

Generalnie zauważam że od samego początku mnie atakujesz, czyżbyś miał coś wspólnego z takim dostawcą i boisz się utraty części klientów czy co? Nie żebym snuł jakieś teorie spiskowe, ale najpierw jeden zaczyna od powątpiewania w moja wiarygodność i uczciwość a z twojej strony widze niemal same ataki :D Pogódź się z tym że naprawdę spora transakcja (musiałem ostro podnieść maks. limit dla wartości zamówienia) przeszła bez najmniejszych problemów i bez konieczności sięgania do zewnętrznych podmiotów. I to w przypadku BCC, który ma chyba największe wahania kursu. Jak na pierwszy "strzał"-wyszło mega :)

Tak, to działa. I zadziała za drugim i za trzecim razem... Sprawdź sam. A przynajmniej nie siej defetyzmu.
Dla ciebie:

Lucyfer w piekle przeprowadza inspekcje. Podchodzi do pierwszego kotła, którego pilnuje aż 10 diabłów i pyta:
-dlaczego aż 10 diabłów pilnuje tego kotła?
-bo w tym kotle gotują się Amerykanie, oni są ambitni i każdy co chwilę usiłuje wyskoczyć
Lucyfer idzie dalej i zauważa kocioł, a przy nim 5 diabłów. Podchodzi i pyta:
-czy tu tylko 5 diabłów wystarczy?
-tak, w kotle gotują się Anglicy, są ambitni, ale przy tym trochę flegmatyczni więc 5 wystarczy
Następnie lucyfer podchodzi do kotła przy którym stoi jeden diabeł i zadaje mu pytanie:
-czy Ty tu sam wystarczysz, aby przypilnować kotła?
-tak bo w kotle gotują się Niemcy, to zdyscyplinowany naród, więc jeden diabeł wystarczy
Lucyfer idąc dalej zauważa kocioł, którego nikt nie pilnuje. Chodzi i szuka jakiegoś diabła, który by mu wyjaśnił zaistniałą sytuację, aż w końcu znajduje gdzieś odpoczywającego diabła, więc podchodzi i pyta:
-dlaczego nikt nie pilnuje tego kotła?
-bo w nim znajdują się Polacy
-Czy Ci ludzie nie chcą wydostać się z tego kotła?
-ależ chcą, tylko jak już jeden próbuje się wydostać i wspina się na ściankę, to reszta go łapie i ściąga z powrotem na dół.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 8157
Rejestracja: 1 marca 2015
Reputacja: 1069
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: WLKP/Dolny Śl./Lubus

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: adam1226 » piątek, 12 stycznia 2018, 01:48

jesli kupie cos przy kursie 13k usd ; pojde sie napic, wroce i kurs bedzie 12k to cofniecie mi transakcje?

Po czyjej stronie jest obowiazek podatkowy?

Dodano po 2 minutach 37 sekundach:
kbo pisze:
Oczywiście że nie ma gwarancji, ale ustawiajac najniższe fee wiedząc jakie jest obciążenie nie stawia to nikogo w dobrym świetle, prawda? Dzisiejsza transakcja lekko przekroczyła czas 15 minut, problemów nie robiłem (pomimo spadku kursu) a liczbę potwierdzeń dla BCC podaję z giełdy, na której mam portfel.
nic nie stoi na przeszkodzie zebyscie sobie dali CPFP, przy wyzszych kwotach rzedu tysiecy pln to moze byc warte jesli tak bardzo sie boicie ryzyka;
alternatywnie wrzuccie kilka k $$ na jakas gielde z marginem i shortujcie w momencie od pojawienia sie przelewu w sieci do otrzymania potwierdzen i zamiany na pln...
:arrow: [Binance]- Giełda kryptowalut bez weryfikacji
[Algory.io] - Agregator newsów i Skaner tradingowy

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » piątek, 12 stycznia 2018, 02:40

adam1226 pisze: jesli kupie cos przy kursie 13k usd ; pojde sie napic, wroce i kurs bedzie 12k to cofniecie mi transakcje?
Jeśli sie napijesz i wrócisz w ciagu 15 minut to na pewno nie :)
Generalnie to co wykminiłem powinno w 90% zabezpieczyć obie strony przed niekorzystną sytuacją. Przecież nie jest np. brany kurs current, który jest ustawiany nawet jak ktoś kupi BTC za parę groszy- tylko zlecenia zakupu.
Nie ma też przymusu zapłaty od razu, widzisz okno płatności, widzisz kurs - nie pasuje ci, nie płacisz, możesz to zrobić później. Albo wcale. Nie słyszałem o tym, aby sprzedawca próbował zmuszac konsumenta do zapłaty za zamówienie, ja też samobójcą nie jestem :)

adam1226 pisze:Po czyjej stronie jest obowiazek podatkowy?
Nie rozumiem pytania. Kupujesz od firmy, czynnego płatnika VAT, dostajesz fakturę VAT. Cała kwota ze sprzedaży krypto jest przychodem, faktury zakupowe- kosztem. To nei jest szara strefa ani czarny rynek. O to pytasz?

Na ruchy związane z maksymalnym obniżeniem ryzyka przyjdzie jeszcze czas. Na razie ustawione maksimum wartosci zamówienia powinno wystarczyć, wyjątkowo je podniosłem dla tej transakcji, założyłem nawet sporą stratę na kursie. A okazało się że strach ma wielkie oczy.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 8157
Rejestracja: 1 marca 2015
Reputacja: 1069
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: WLKP/Dolny Śl./Lubus

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: adam1226 » piątek, 12 stycznia 2018, 11:41

a juz bylem zainteresowany zakupem.. szkoda :(
:arrow: [Binance]- Giełda kryptowalut bez weryfikacji
[Algory.io] - Agregator newsów i Skaner tradingowy

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » piątek, 12 stycznia 2018, 23:02

Pozwolę sobie bardzo wątpić w twoje słowa.
Osoby zainteresowane zakupami za krypto kontaktują się ze mną, mailują, dzwonią, albo przynajmniej pytają- a potem niektórzy po prostu robią zakupy i transferują kryptowaluty - a nie tylko udają, że są zainteresowani. Robić to my- ale nie nas, drogi panie kolego :P

Dziś był dzień trzech fantastycznych transferów. Od jednego klienta. Suma większa niż wczoraj. O ok. 50%. Dla niektórych to mógłby być efekt 3-miesięcznej pracy.
Na dodatek klient zadowolony bo mu m.in. zdobyłem dwie sztuki wysokiego modelu karty EVGA GTX 1070 (w zasadzie to kupił u mnie komplet do koparki, poza stelażem). Myślałem ze go zniechęci cena za te 1070 (wiadomo co się teraz dzieje z kartami), ale potem popatrzyłem co jest u konkurencji i na Allegro- z lekkim przekąsem można powiedzieć że dostał te karty niemal za pół-darmo :D

Tzn oczywiście za Ethereum, ale zdaje się, że ze 200-300zł taniej niż u potentatów. On ma taniej, ja zarobiłem, krypto przeszło. Tylko pośrednicy i konkurencja wkurzeni :P
A propos, panie kolego powyżej, dziś miałem taki sajgon, że w pewnym momencie próbowałem symultanicznie rozmawiać na dwa telefony, a jednocześnie odpisywac na maila i czata :D Nie wiem jak to ogarnąłem. Na szczęscie już weekend. Komórke ładowałem 3 razy a i tak mi raz padła w trakcie rozmowy :D

A wy dalej bądźcie dymani przez wasze ukochane internetowe molochy, które nawet nie mają własnego systemu płatności kryptowalutami a ceny im już w kosmosie lewitują :P

OK, czas na konkrety, szczegóły płatności:

Waluta: Ethereum
Kwota: spora (de facto 3x spora)
Czas transferu:
1. ponad godzina (choć milion-pińcet potwierdzeń w okolicy kilkunastu minut).
2. ok. pół godziny
3. 16 minut

(następny pewnie zmieściłby się w 8 minutach :D)

Status transferu/ów: zaakceptowany (x3)

Powód dłuższego czasu: prawop. niskie fee - choć diabli wiedza dlaczego, klient twierdził że próbował ustawiać różne fee ( i ja mu wierzę, po kiego miałby wciskać ciemnotę), w tym najwyższe możliwe- a transfery zawsze wychodziły z fee=0.00084 ETH czyli niecałe 4zł.
Nie wiem czy to problem portfela klienta, czy czegoś innego, obciążenia sieci, pory dnia, częstotliwości wydobywanych bloków, giełdy (oczywiscie za pierwszyn razem posłałem zgłoszenie do BB, naturalnie bez odzewu ale transfer w końcu przyszedł)- ale zostałem przekonany praktycznie, że wysokie fee to nie wszystko.

Dowód: https://etherscan.io/address/0xb287e654 ... 551939d7d5

Jak ktoś nie wierzy że docelowy adres portfela jest mój to pic sprzed paru dni, z tego tematu: http://files.tinypic.pl/i/00954/l79hpbu75875.jpg


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czas na wnioski:

1. muszę zwiększyć czas na transfer kryptowaluty. Nie wiem jeszcze ile, ale pewnie będzie to pół godziny. Sorry, nadal chcę mieć możliwośc odrzucenia transferu, jesli przyjdzie np. po kilku godzinach przy kursie w diabły niższym.

2. muszę informowac przy jakim fee dla jakiej kryptowaluty nie będę miał pretensji jeśli transfer potrwa np. 15minut dłużej niż limit czasowy (zwiększony do pół godziny)- no trudno, jakąś część ryzyka kursowego musze podjąć, choć na obecny moment, po 4 transferach ( w tym jednym pgrubo ponad godzinnym), nic nie straciłem, a nawet kilka zł jestem na plusie (mam nadzieję że klienci mi wybaczą, to nie ja, to albo dziki fart, albo ten mój system anty-krypto-spadkowy zadziałał nadspodziewanie dobrze).

3. musze zrobić kilka drobnych poprawek- 4 transfery przeszły, ale musze system dopracowac, żeby działał tip-top, są drobne błędy. To cały czas jest trochę taki beta test- wymagający kontaktu przez teleaudio, ale jakby co to kilka/kilkanaście minut i problem jest wyeliminowany. Jestem w tym chyba całkiem niezły, w końcu, do licha, to mój system, napisany przeze mnie od początku do końca :)
Np. nie nie ma możliwości omyłkowej zapłaty dwa razy za to samo zamówienie. Jeśli transfer przyjdzie, zostanie zaakceptowany - to zamówienie zmieni status na "w realizacji:" i ew. kolejna próba wyświetlenia okna płatności spowoduje komunikat "twoje zamówienie ma status w realizacji (płatność zaksięgowana lub zapłata przy odbiorze) Nie można zrealizować płatności dla tego zamówienia" - tak, zadbałem o to, żebyście po pijaku niepotrzebnie nie wysyłali elektrokasy :D

4. giełda BB działa dobrze, poza podejrzeniem, że w przypadku pierwszego dzisiejszego transferu coś mogło pójść u nich nie tak, ale dowodów nie mam więc nie oskarżam. Tylko jakoś chwilę po moim zgłoszeniu środki znalazły się w moim portfelu, ale to raczej czysty przypadek.W każdym razie na koncie w banku mam już pierwszy przelew z BB (za wczorajszy transfer), kolejnego się spodziewam w poniedziałek. Klient z wczoraj w poniedziałek odbiera zamówiony towar. Ku chwale kryptowaluty :)

5.jutro siadam do poprawek i zmiany regulaminu. Będzie 30 minut i być może sugestie przy jakim fee dla danej krypto nie będe mógł odrzucić transferu. Ale nie podniecajcie się, bo prawdop. będzie to maks fee dla danej kryptowaluty :) Wiem, jestem wredny.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
adam1226 pisze: a juz bylem zainteresowany zakupem.. szkoda
Wierzę ci jak mojej byłej. Dałbym sobie to i owo obciąć, że jesteś (nie pierwszym i zapewne nie ostatnim tutaj) przedstawicielem konkurencji albo (co bardziej prawdopodobne) jakiegoś pośrednika płatności kryptowalutami, oddelegowanym do siania defetyzmu.
Wbijcie sobie tam do głowy, że zaczynacie być niepotrzebni. Może najwyższy czas poszukać innej niszy? Miłej nocy :P

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 8157
Rejestracja: 1 marca 2015
Reputacja: 1069
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: WLKP/Dolny Śl./Lubus

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: adam1226 » sobota, 13 stycznia 2018, 16:42

zaloze sie ze polegniesz :(
:arrow: [Binance]- Giełda kryptowalut bez weryfikacji
[Algory.io] - Agregator newsów i Skaner tradingowy

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » sobota, 13 stycznia 2018, 23:17

O, teraz autentycznie ci wierzę, że tego byś sobie życzył. Nikt nie lubi konkurencji.
Ok, zobaczymy, życie pokaże, ale nie byłby to pierwszy przypadek, gdyby Dawid rozwalił Goliatowi łeb :)

Dodano po 39 minutach 2 sekundach:
Właśnie jestem na etapie rozkminki, co muszę zrobić aby wydłużyć czas oczekiwania na transfer środków do 1 godziny, bez konieczności podwyższania kosztu obsługi transakcji (a nawet myślę o jego obniżeniu o 0.5%, czyli byłoby 1.5% dla zamówień do 1000zł i 1% dla zamówień o wartości powyżej 1000zł) czy obniżania kursu kryptowaluty. A tym bardziej bez transferowania kupy kasy na giełde w celu zbudowania bufora bezpieczeństwa. Jestem bliski rozwiązania tego problemu.
Idea jest, wykonanie i testy mi zajmą pewnie ze dwie godziny, potem dłuższy czas na i analizy uzależnionej od sytuacji na giełdzie- zobaczę czy mój pomysł wprowadzony w czyn się sprawdza.
Jeszcze was zaskoczę :)

Na razie robię poprawki, np. ostatni klient, który robił transfer z portfela na telefonie wyświetlił sobie kod QR, ale nie zauważył, że klikając na ten sam odnośnik może go ukryć. Telefon, mały ekran- więc nie zauważył że tekst z "Pokaż kod QR" zmienił się na "Ukryj kod QR" , dlatego chcę zmienić kolor tekstu "Ukryj kod QR" przy wyświetlonym kodzie QR na jakąś ładną pomarańczę (powinna się solidnie wyróżniać) a dla mobilków - może jeszcze go zbolduję.

Tak, takie "ogromne" problemy mieli klienci robiąc u mnie płatność kryptowalutą, że czegoś zwyczajnie nie dostrzegli - ale gdyby dostrzegli, nie mieliby żadnych problemów :)

Aha, po kartach Asus RX 580 Dual 4G pozostało już tylko wspomnienie.... :) Bitwa o nie była taka, że jakbym sam tego na własne oczy nie zobaczył to bym nie uwierzył. Ktoś złożył zamówienie w sklepie ok. minutę później niż ktoś inny kupił na Allegro. Jakbym miał 100 sztuk to pewnie sprzedałbym dziś wszystkie :)

A wy dalej płaćcie po 1600 czy tam 1700zł za karty, które u mnie były za niecałe 1500, absolutnie nie zabraniam wam dawać się obdzierać ze skóry przez molochy sklepowe :)

Dodano po 5 godzinach 23 minutach 52 sekundach:
OK, poprawki zrobione, chyba już nikt mi np. nie zasygnalizuje, że nie wie jak ukryć kod QR portfela.
Dodałem też kilka mniej lub bardziej istotnych informacji do maila, który przychodzi za każdym razem, gdy wyświetlone zostanie okno płatności kryptowalutą.

Pamiętajcie, nie trzeba od razu po złożeniu zamówienia robić transferu (choć w sumie - czemu nie?). Okno płatności można sobie wyświetlić później i wtedy wykonać transfer. Jest tylko ograniczenie do godzin 9-22. W nocy na giełdzie jest znacznie mniejszy ruch, mniej zleceń i kursy kryptowalut są jeszcze bardziej nieprzewidywalne. Poza tym, nie wiem jak inni, ale ja w nocy śpię :P

Najważniejsze:

Zmiana zasad: na transfer jest 30 minut, dodałem informację o sugerowanej wysokości fee dla każdej kryptowaluty i że jesli ktoś takie (lub wyższe) fee ustawi- ma niemal pewne, że transfer zostanie zaakceptowany nawet jeśli przyjdzie opóźniony.
Wszystko to jest w regulaminie, punkt 7b


Zresztą, wyżej opisałem wczorajsze transfery, z których jeden przyszedł po ponad godzinie i został zaakceptowany.

Słowo się rzekło- kobyłka u płotu :) Jesli ktoś się zmieści w czasie 30 minut z transferem, to choćby nie wiem co, będę musiał go zaakceptować. No jednak jakieś ryzyko muszę ponosić, ale co tam, jest ryzyko, jest zabawa :mrgreen:

Granicą akceptacji/odrzucenia transferu (ale tylko gdy przyjdzie po czasie większym niż 30 minut) będzie prawdopodobnie chyba raczej na pewno sytuacja, że kurs kryptowaluty spadłby tak nisko, że musielibyśmy sprzedać towar dużo poniżej wartości zakupu.
No sorry, sklep nie jest po to żeby sprzedawać ze stratą a regulamin piszę po to, aby go stosować.

OK, po dzisiejszych poprawkach system kryptopłatności powinien być jeszcze bardziej niezawodny i zrozumiały, warunki w regulaminie poluźnione, czas na zakupy państwo forumowicze (ukrytą i anonimowo siejącą defetyzm konkurencję też zapraszam :) )

PS teraz już wiem czemu otrzymałem tu tak naprawdę niewielką pomoc dot. np. kwestii technicznych ale takze dot. wiedzy o obrocie kryptowalutami - na forum głównie udzielają się właściciele/pracownicy firm (ew. osobnicy indywidualni bez zarejestrowanej DG), które żyją z pośrednictwa sprzedaży krypto.

Gotcha :)

Wygadany
Posty: 666
Rejestracja: 14 lutego 2017
Reputacja: 180
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: esse » sobota, 13 stycznia 2018, 23:35

@kbo, jeśli jesteś zainteresowany ilościowym oszacowaniem ryzyka związanego z opóźnieniem płatności, to poczytaj np. o Value at Risk.

Wróć do „Tutaj zapłacisz bitcoinami”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości