E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » środa, 3 stycznia 2018, 19:42

Ruszyło dzisiaj, zobaczymy co z tego będzie.

Adres: https://www.kombo.krakow.pl

Regulamin (tematu płatności kryptowalutami dotyczy pkt 7b): https://www.kombo.krakow.pl/Regulamin.htm

Dwa zrzuty (fragmenty okna przeglądarki), 1- tuż przed zatwierdzeniem zamówienia, 2- po zatwierdzeniu zamówienia i wyborze kryptowaluty:

Obrazek

Obrazek


Jeśli ktoś chce przekazać uwagi, pomysły, skargi i zażalenia - najlepiej na email: biuro@kombo.krakow.pl lub tel. 12 398 22 26 (w godz. 10-18).

Zapraszam

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » czwartek, 4 stycznia 2018, 17:44

Dodałem przeliczanie ceny PLN na kryptowaluty w opisie każdego produktu (byle cena była min. 100zł). Trzeba kliknąć żeby ceny przeliczone na krypto się pojawiły.

Obrazek

Admin
Awatar użytkownika
Posty: 10321
Rejestracja: 13 sierpnia 2011
Reputacja: 5182
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: Bitmar » czwartek, 4 stycznia 2018, 18:37

@kbo, z tego co widzę nie korzystacie z pośrednika przy przyjmowaniu płatności w kryptowalutach?

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
5
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » czwartek, 4 stycznia 2018, 18:51

Takie miałem założenie. Dobre czy złe? :)

Admin
Awatar użytkownika
Posty: 10321
Rejestracja: 13 sierpnia 2011
Reputacja: 5182
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: Bitmar » czwartek, 4 stycznia 2018, 19:31

@kbo, Bardzo dobre! :)

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » czwartek, 4 stycznia 2018, 19:42

Po prostu nie chciałem na dzień dobry wiązać się z pośrednikiem, podpisywać (a wcześniej czytać i zrozumieć) jakąś sążnistą umowę, wprowadzać jego rozwiązania i liczyć na ich bezawaryjność.
Dzięki temu sam panuję nad wszystkim, mam kontrolę nad całym systemem płatności, np. jednym ruchem mogę krypto płatności wyłączyć (np. jakby nastąpił krach na giełdach kryptowalut) i wyliczyłem sobie pewnie najniższe (lub jedne z najniższych) kosztów obsługi- 2% przy płatności o wartości 300 (to takie minimum) -999,99zł i 1,5% przy wartości od 1000zł wzwyż (do maks 3000zł- na razie takie sobie ustawiłem widełki).

W sumie już wczoraj niewiele brakowało, żebym sprzedał kilka ostatnich kart RX 580 za krypto - klient nawet żałował że ciut wcześniej sprzedał całe swoje Ethereum i musial zrobić przelew (i zrobił, karty jutro będą u niego).

Orator
Awatar użytkownika
Posty: 841
Rejestracja: 25 grudnia 2013
Reputacja: 144
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: Kraków

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: Bitcoiniak » czwartek, 4 stycznia 2018, 22:59

Trzeba będzie zobaczyć jaki mają asortyment. Ale LTC nie ma... :D 8-)
Archiwum czasopism z okresu PRL:
http://www.jaglarz.info/ja/czasopisma/iks186.php
Prośba o dofinansowanie projektu przez miłośników starych czasopism:
1GazetyC1AR8aBnCSPxMgjZVTbnD4toA8H lub Xt8Sy8Kgd9xmMgExk3RULqAqfn47WxfXaF

Początkujący
Posty: 12
Rejestracja: 21 października 2017
Reputacja: 1
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: tosiak » czwartek, 4 stycznia 2018, 23:06

Jak dla mnie idea super !
Nie odbierz tylko tego jako czepianie ale czy z powodu możliwości płatności krypto za towary ceny z założenia sa ciut wyższe niz dostępne w sieci (w celu zbilansowania ryzyka ?)
Tak na szybko jak patrze to średnio 15-20% kwoty wyższe .

przykładowo :
https://www.kombo.krakow.pl/Notebooki-U ... 254.htm#up
cena 6300 brutto

http://allegro.pl/dell-inspiron-7567-i7 ... 6972812100
Cena 5150

te same maszyny

Rozmiem ze na FV pojawia sie kwota PLN ?

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » piątek, 5 stycznia 2018, 01:29

tosiak pisze:Jak dla mnie idea super !
Nie odbierz tylko tego jako czepianie ale czy z powodu możliwości płatności krypto za towary ceny z założenia sa ciut wyższe niz dostępne w sieci (w celu zbilansowania ryzyka ?)
Tak na szybko jak patrze to średnio 15-20% kwoty wyższe .

przykładowo :
https://www.kombo.krakow.pl/Notebooki-U ... 254.htm#up
cena 6300 brutto

http://allegro.pl/dell-inspiron-7567-i7 ... 6972812100
Cena 5150

te same maszyny
Taki drobiazg z tej aukcji: "Pochodzenie Dell Outlet" - oczywiście napisany BARDZO MAŁĄ CZCIONKĄ :)
To nie jest sprzęt nowy, tylko zapewne "refurbished", używany- albo cholera wie, może nawet poserwisówka. Dlatego gwarancja roczna (z możliwością przedłużenia, pewnie też nie za friko), nie dałbym głowy że serwis w Polsce i przez Della, jak go sprowadzili ze Stanów to pewnie gwarancja tylko w Stanach.
U mnie wszystkie sprzęty to nówki, z polskiej dystrybucji- ten lap ma 2 lata gwarancji Della w Polsce bez żadnych dziwnych "możliwości".

Ceny jak ceny, w każdym sklepie inne, w jednym kupisz tanio mydło a w drugim powidło. Ważne żeby nie trafić gówienka w papierku z napisem "outlet" :P

tosiak pisze:Rozmiem ze na FV pojawia sie kwota PLN ?
Oczywiście, przecież nie wystawię faktury w Ethereum :D
To samo przy ew. zwrocie towaru - też zwrot będzie w PLN a nie w kryptowalucie, bo oczyma wyobraźni już widzę jak ktoś chce zwrotu w bitcoinie - bo w ciągu paru dni kurs poszedł o 50% w górę. Idę zakład że taka cebula się kiedyś trafi :)
O tym jest w regulaminie, pkt 7b.

Dodano po 25 minutach 45 sekundach:
PS Dodałem wyświetlanie kodu QR adresu portfela (generator: google charts API) w oknie płatności

Obrazek

Początkujący
Posty: 12
Rejestracja: 21 października 2017
Reputacja: 1
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: tosiak » piątek, 5 stycznia 2018, 09:30

Faktycznie teraz widzę [..] Taki drobiazg z tej aukcji: "Pochodzenie Dell Outlet" - oczywiście napisany BARDZO MAŁĄ CZCIONKĄ [..] - w sumie to takie male sku*******wo wpisywanie WAŻNYCH rzeczy małymi literkami.. ale coraz więcej tego na allegro.

Osobiście szykuje się właśnie do zakupów u Ciebie !

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
2
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » piątek, 5 stycznia 2018, 09:50

Oczywiście zapraszam.

Tak tylko dodam, że nie trzeba kryptopłatności robić od razu po złożeniu zamówienia (bo jak nie to amba-fatima i przyjdą Niemcy :) ).

Po złozeniu zamówienia i wyborze kryptowaluty - pojawi się okno płatności i można robić transfer środków - ale jednocześnie na maila przyjdzie link z zaszyfrowanym url-em, którego kliknięcie w dowolnej chwili (no nie tak dowolnej- zadziała w godz. 9-22) spowoduje wyświetlenie okna płatności kryptowalutą.

Czyli nie ma pośpiechu, można sobie złożyć zamówienie i poczekać np. na lepszy kurs kryptowaluty albo na potwierdzenie ze sklepu, że zamówiony towar na 100% jest dostępny (zwykle w kilka-kilkanaście minut od złożenia zamówienia). Wg regulaminu jest 5 dni na przelanie środków (po 2-3 dniach już wydzwaniamy/mailujemy, jak brak kontaktu - kasujemy zamówienie).

Jest tylko jedna zasada: kwota podana w oknie płatności (bez żadnych zmian, zaokrągleń itd.) musi być wysłana w ciagu 15 minut od momentu kiedy okno płatności z tą kwotą zostanie wyświetlone (czas jest rejestrowany, każdorazowo pojawi się nowy email z linkiem) . Jeśli np. wiesz/czujesz że kurs krypto za godzinę będzie lepszy, kliknij w link z zaszyfrowanym urlem wtedy kiedy uznasz że kurs ci już odpowiada.

PS Aktualnie kryptopłatności obsługiwane są dla zamówień od 300-3000zł, jakby trzeba było lekko obniżyć albo podnieść widełki - dawać znać, najlepiej na maila- przed złożeniem zamówienia.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2592
Rejestracja: 26 września 2017
Reputacja: 932
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: KryptoBanita » piątek, 5 stycznia 2018, 12:41

:mrgreen:

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » piątek, 5 stycznia 2018, 12:45

Za tego posta na twoim miejscu napiwku bym się nie spodziewał :P

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2592
Rejestracja: 26 września 2017
Reputacja: 932
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: KryptoBanita » piątek, 5 stycznia 2018, 13:33

Podnoszę Was do góry zupełnie gratis :mrgreen:

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » piątek, 5 stycznia 2018, 13:35

Ano tak, zapomniałem, że na forach trzeba być u góry :)

pm7
Weteran
Posty: 7893
Rejestracja: 20 maja 2012
Reputacja: 969
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: pm7 » piątek, 5 stycznia 2018, 16:46

kbo pisze: To nie jest sprzęt nowy, tylko zapewne "refurbished", używany- albo cholera wie, może nawet poserwisówka.
Dell Outlet to akurat zwykle niezła rzecz (podejrzewam głównie zwroty w ciągu paru tygodni od zakupu). Choć brak wyraźnego zaznaczenia pochodzenia i sprzedawanie jako nowy jest oczywiście naganne.
kbo pisze: Dlatego gwarancja roczna (z możliwością przedłużenia, pewnie też nie za friko), nie dałbym głowy że serwis w Polsce i przez Della, jak go sprowadzili ze Stanów to pewnie gwarancja tylko w Stanach.
Zgadywanie? Ja nie miałem żadnego problemu z przeniesieniem gwarancji. Przedłużenie oczywiście, że jest płatne, to standard w laptopach Dell/Lenovo/HP, ale można sobie kupić więcej niż 2 lata. Oczywiście fajnie, jak w zestawie jest już 2, czy 3 lata :)
kbo pisze: Regulamin (tematu płatności kryptowalutami dotyczy pkt 7b): https://www.kombo.krakow.pl/Regulamin.htm
Trochę słabo. Moje uwagi:
-Czy trzeba było wypisywać konkretne kryptowaluty? Będziecie musieli zmieniać regulamin przy każdej zmianie.
-Jeżeli koszt zwrotu podajecie w regulaminie, to będziecie musieli tyle ściągnąć, nawet jeżeli warunki się zmienią i trzeba będzie zapłacić więcej.
Sklep Internetowy KomBo zastrzega sobie prawo do unieważnienia transakcji kryptowalutami z ważnych przyczyn (w tym w przypadku znacznego spadku kursu kryptowaluty)- w takim przypadku środki zostaną zwrócone na adres nadawcy bez potrącenia kosztu wykonania transferu.
Czyli jeżeli zapłacę i kilka dni później będzie krach, to możecie sobie anulować zamówienie i zwrócić mi kryptowalutę? Jeżeli musicie mieć taki punkt, powinno być jakieś ograniczenie czasowe.

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » piątek, 5 stycznia 2018, 18:37

pm7 pisze: Zgadywanie? Ja nie miałem żadnego problemu z przeniesieniem gwarancji.
Nie wiem dokładnie jak to jest, bo nie sprowadzam takiego sprzętu- w każdym razie kolega wyżej porównał nowy sprzęt z dwuletnią gwarancją ze sprzętem, który:
1. nie wiadomo skąd pochodzi
2. z którym nie wiadomo co się działo
3. nie wiadomo czy tak naprawdę serwisował go będzie Dell (a jesli tak to czemu nie przez 2 lata, skoro niby pochodzi z jego outleta ?) czy lokalny "dłubacz" elektroniki.

I na tym polega to zgadywanie, tak naprawdę kupujesz kota w worku. Kot niby nowy, ale już po przebiegu, problem że nie wiadomo jakim ani nie wiadomo komu skopać tyłek, jak kot nie będzie myszy łapał.
Oczywiście fajnie, jak w zestawie jest już 2, czy 3 lata :)
No wlaśnie a na tej aukcji sprzęt ma tylko rok gwarancji + mglista "możliwość przedłużenia". Moze nie doczytałem, ale tam chyba nigdzie nie ma info, że sprzęt objęty jest gwarancją producenta w Polsce- tylko że jest roczna gwarancja. A jeśli to tylko gwarancja sprzedawcy?

Generalnie takie "okazje" zbyt często są okazjami na oskubanie kogoś kto nie doczyta czegoś pisanego drobną czcionką. Jak ktoś lubi dreszczyk emocji - niech kupuje tańsze o 1000zł "okazje", na pewno nie wszystkie to wałki. Ale sprzedawanie takiego sprzętu jako "nowy" to juz jest wał i ryzyko dla kupującego. Kupując fabrycznie nowy i fabrycznie zapakowany sprzęt z pełną gwarancją - niczym się nie ryzykuje.

Osobiście nie mam oporów przed kupieniem czegoś używanego za niższą cenę, jakiś czas temu sam kupowałem lapka HP 14" FHD, i5, SSD 256GB, 8GB RAM - bardzo fajny sprzęt, cienki, lekki, bateria trzyma długo. No ale nikt mi go nie oferował jako nowego, choć wygląda jak nowy :)
-Czy trzeba było wypisywać konkretne kryptowaluty? Będziecie musieli zmieniać regulamin przy każdej zmianie.
-Jeżeli koszt zwrotu podajecie w regulaminie, to będziecie musieli tyle ściągnąć, nawet jeżeli warunki się zmienią i trzeba będzie zapłacić więcej.
No to będziemy zmieniać. Co to za problem przy problemie jakim było wprowadzenie tego systemu płatności :)
Gdzieś te opłaty muszą być wyszczególnione, bo inaczej ktoś mógłby protestować (i słusznie), że nie wiedział że aż tyle wyniosą, że jakby wiedział to by nie kupował itd.
Czyli jeżeli zapłacę i kilka dni później będzie krach, to możecie sobie anulować zamówienie i zwrócić mi kryptowalutę? Jeżeli musicie mieć taki punkt, powinno być jakieś ograniczenie czasowe.
No przecież jest - w ciągu 15 minut od wyświetlenia okna płatności masz zrobić transfer kwoty która się pokazała. Jak zrobisz i coiny dojdą to zostaną od razu zamienione na złotówki, a po paru dniach to już będziesz miał dawno sprzęt w domu a nie bał się ze coiny wrócą. Po paru dniach co najwyżej ktoś pożałuje ze nie poczekał (jak kurs wzrośnie), albo będzie sie cieszył że nie czekał (jesli kurs spadnie)- i tyle :)

Każdorazowo przy wyświetlaniu tego okna platności wartość zamówienia jest przeliczana na krytpowalutę po aktualnym kursie, ściąganym na bieżąco, więc teoretycznie za każdym wyświetleniem może być inna kwota do zapłąty (poza 3-ma ostatnimi cyframi, które zawsze będą takie same bo to 3 ostatnie cyfry numeru zamówienia).
Myślę o tym, żeby to okno można było wyświetlać nie częściej niż raz na kilka np. 3 lub 5 minut, bo pewnie znajdą sie też tacy co klikną w link 30 razy na minutę żeby wybrać najniższą kwotę do zapłaty- choć w sumie to akurat nie będzie problem ekonomiczny (za każdym razem wartość zamówienia w PLN będzie przeliczana na krypto wg aktualnego kursu), a raczej problem obciążenia serwera :)

Oczywiście nie będziemy ze stoperem liczyć co do sekundy czy 15 minut minęło czy nie, jak coiny przyjdą minutę czy 10 czy nawet 20 minut później to tragedii nie będzie. Tu chodzi raczej o eliminację ew. cebulowych kombinacji. Całego ryzyka nie da się wyeliminować, ale musimy je mocno ograniczyć, znajac naturę niektórych naszych rodaków :)

pm7
Weteran
Posty: 7893
Rejestracja: 20 maja 2012
Reputacja: 969
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: pm7 » piątek, 5 stycznia 2018, 18:51

kbo pisze: Nie wiem dokładnie jak to jest, bo nie sprowadzam takiego sprzętu- w każdym razie kolega wyżej porównał nowy sprzęt z dwuletnią gwarancją ze sprzętem, który:
1. nie wiadomo skąd pochodzi
kbo pisze: 3. nie wiadomo czy tak naprawdę serwisował go będzie Dell (a jesli tak to czemu nie przez 2 lata, skoro niby pochodzi z jego outleta ?) czy lokalny "dłubacz" elektroniki.
No tak, zapomniałem dopisać, że najlepiej kupować wyłącznie jak gwarancją jest "NBD realizowane przez Dell".
kbo pisze: 2. z którym nie wiadomo co się działo
Ogląda się po zakupie (łącznie ze środkiem, bo gwarancja Dell NBD nie jest zależna od plomb) i jeżeli coś nam się nie podoba, to zwracamy w ciągu 14 dni. Jeżeli coś się popsuje później (co może się zdarzyć także w nowym sprzęcie), to korzystamy z gwarancji NBD (czyli przyjeżdża technik Della do naszego domu i naprawia :) ).
kbo pisze: No wlaśnie a na tej aukcji sprzęt ma tylko rok gwarancji + mglista "możliwość przedłużenia". Moze nie doczytałem, ale tam chyba nigdzie nie ma info, że sprzęt objęty jest gwarancją producenta w Polsce- tylko że jest roczna gwarancja. A jeśli to tylko gwarancja sprzedawcy?
Pisanie, że jest gwarancja, a przemilczenie faktu, że jest nieważna w Polsce, to oszukiwanie klienta. Jeżeli jest możliwość przedłużenia, to mam niemal pewność, że to normalna gwarancja Dell. Można poprosić sprzedawcę o "Service Tag" i samemu sprawdzić.
kbo pisze: Jak ktoś lubi dreszczyk emocji - niech kupuje tańsze o 1000zł "okazje", na pewno nie wszystkie to wałki.
Potwierdzam, nie wszystko i różnica cenowa bywa olbrzymia.
kbo pisze: Ale sprzedawanie takiego sprzętu jako "nowy" to juz jest wał i ryzyko dla kupującego.
Tak. Allegro powinno wprowadzić osobną kategorię "outlet" obok "nowy/używany" (o ile jeszcze nie ma) i zawieszać konta, które sprzedają sprzęt z outletu jako nowy.
kbo pisze: Kupując fabrycznie nowy i fabrycznie zapakowany sprzęt z pełną gwarancją - niczym się nie ryzykuje.
Kupiłem nowy monitor Dell w Morele. Od nowości był popsuty i były spore problemy z wymianą. Nie udawajmy, że kupowonie nowych rzeczy to gwarancja braku problemów :)
kbo pisze: No przecież jest - w ciągu 15 minut od wyświetlenia okna płatności masz zrobić transfer kwoty która się pokazała. Jak zrobisz i coiny dojdą to zostaną od razu zamienione na złotówki
Według regulaminu możecie cofnąć transakcję po kilku godzinach/kilku dniach, czyli zarabiać kosztem klientów. Nie chcę sugerować, że to zrobicie, ale regulamin jest przesadnie na korzyść sklepu i według mnie jeżeli chcecie być uczciwi, powinniście to sprecyzować.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2592
Rejestracja: 26 września 2017
Reputacja: 932
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: KryptoBanita » piątek, 5 stycznia 2018, 19:37

@pm7
Ja Cię rozumiem, ale Ty żebyś zrozumiał kbo musiałbyś prowadzić sklep ;)
Ty patrzysz na wszystko przez pryzmat swojego postępowania - tak jest, większość klientów jest spoko, ale trafiają się takie parapety, że wolałbyś 10x nie sprzYdać :shock:
Dlatego trzeba pisać jakieś chore regulaminy...
Wierz mi, że kbo wolałby nie poświęcać czasu na pisanie regulaminów, nawet takich na korzyść sklepu :roll:
Wprowadzili fajny i nowatorski system, jak nie zabezpieczą swoich interesów, to będzie jak ze sprzedażą krypty przez PayPal ;) czyli sprzedaży nie będzie :mrgreen: PayPal wystarczająco dobrze chroni klientów? 8-)

kbo
Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

E-sklep z elektroniką (głównie komputery, podzespoły, notebooki) - płatności: BTC, BCC, BTG, ETH, DASH

Postautor: kbo » piątek, 5 stycznia 2018, 20:13

Widze że ogólnie sie zgadzamy ale tutaj się nie zrozumieliśmy:
pm7 pisze: Kupiłem nowy monitor Dell w Morele. Od nowości był popsuty i były spore problemy z wymianą. Nie udawajmy, że kupowonie nowych rzeczy to gwarancja braku problemów
Nie chodzilo mi o to, że nowy sprzęt nie ma prawa sie zepsuć - owszem, czasem się psuje od razu. Ileż to zestawów poszło do klientów z 1-dniowym opóźnieniem, bo pięknie skręcony nie odpalił albo chwilę po odpaleniu, np. w teście się okazało że pamięć RAM jest walnięta. Tak jak Twój monitor.

Chodziło mi raczej o to, że JAK się zepsuje to masz pełną gwarancję producenta, mimo wszystko znacznie pewniejszą niż gwarancja sprzedawcy, który sprowadza używany sprzęt nie wiadomo skąd, nie wiadomo na jakich warunkach i nie wiadomo gdzie serwisuje. I tu nawiązuję do:
pm7 pisze: Jeżeli jest możliwość przedłużenia, to mam niemal pewność, że to normalna gwarancja Dell. Można poprosić sprzedawcę o "Service Tag" i samemu sprawdzić.
Mam taką zasadę dot. aukcji używanych/outletowych itp. przedmiotów: jeśli sprzedawca nie chwali się czymś, co ewidentnie podniosłoby wartość sprzedawanego towaru i ułatwiło jego sprzedaż- to znaczy że tego czegoś na 99,99% NIE MA.

Oczywiście można sobie sprawdzać po service tagach, dopytywać i kombinować itd. ale nie o to tu chodzi- przypominam: kolega wyżej porównał sprzęt funkiel nówka nieśmigana z full gwarancją do najprawdopodobniej używanego sprzętu z gwarancją nie wiadomo gdzie. I wyszło mu że u mnie jest drożej.
No jest drożej, bo nowe zwykle jest droższe niż używane. I tyle.

Dodano po 5 minutach 8 sekundach:
pm7 pisze: Według regulaminu możecie cofnąć transakcję po kilku godzinach/kilku dniach, czyli zarabiać kosztem klientów.
Chłopie, zastanów się co ty piszesz :D Jak mozemy cofnąc transakcję po kilku dniach jak najpóźniej następnego dnia po zrealizowaniu kryptopłatności towar jest wysyłany do klienta?
Cofniemy transakcję, zrobimy transfer zwrotny środków (bez potrącania kosztu transferu- to jest dokładnie napisane) i będziemy się domagać zwrotu sprzętu, który już dotarł, został uruchomiony, używany? Halo....

Nie chcę być niegrzeczny, ale babcia mi mówiła, że każdy sądzi innych własną miarą. Nie przesadzasz przypadkiem? A może krypto nie jest dla ciebie? :P
Ostatnio zmieniony piątek, 5 stycznia 2018, 20:15 przez kbo, łącznie zmieniany 1 raz.

Wróć do „Tutaj zapłacisz bitcoinami”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości