A co, jak cię zdybią to biją?Bitcoiniak pisze:Skoro są tylko kurierzy to niestety nic nie zamówię.
A może chodzi ci o to, że #wszyscy_kradno_i_oszukujo ?
Postautor: kbo » niedziela, 21 stycznia 2018, 10:22
A co, jak cię zdybią to biją?Bitcoiniak pisze:Skoro są tylko kurierzy to niestety nic nie zamówię.
kbo
Postautor: Alwego » niedziela, 21 stycznia 2018, 11:18
Jak zwykle atak na potencjalnego klienta.
Alwego
Postautor: kbo » niedziela, 21 stycznia 2018, 11:33
kbo
Postautor: Bitcoiniak » niedziela, 21 stycznia 2018, 11:50
Bitcoiniak
Postautor: kbo » niedziela, 21 stycznia 2018, 14:00
kbo
Postautor: pm7 » niedziela, 21 stycznia 2018, 15:57
Korzystałeś kiedyś z paczkomatu?
Są duże skrytki, są ubezpieczenia.
Dobrze wiedzieć. Ciekawe, ile sklepów działa w tym systemie. Nie utrudnia Ci to reklamacji? Przekazujesz klientom numery monitorowania paczek? Firma kurierska za każdym razem inna, czy dystrybutorzy się zmówili na używanie jednej/dwóch?kbo pisze: Poza tym, o czym nie wspomniałem. Co najmniej 50% (jesli nie więcej) przesyłek idzie do klienta końcowego bezpośrednio z magazynu dystrybutora/-ów. Ja tych przesyłek nawet nie widzę, bo i po co miałbym je najpierw sprowadzać do siebie, otwierać, fakturę dla mnie wyciagać, wkładać swoją fakturę, zaklejać i wysyłać. To strata czasu, co najmniej jednego dnia, a w mniej sprzyjających okolicznosciach nawet dwóch dni (np. kurier odbierający przesyłki przyjedzie wcześniej niz kurier z przesyłką do dalszej wysyłki). To także strata finansowa bo kurierzy za darmo nie jeżdżą.
Ten laptop miałeś oznaczony jako dostępny? Mimo, że nie miałeś gwarancji, że uda Ci się zamówić go u dystrybutora?
pm7
Postautor: kbo » niedziela, 21 stycznia 2018, 17:24
Jest jeszcze kwestia zaufania do spedytora. Tak naprawdę nie wiem do końca jak działa Inpost, prawie z nich nie korzystam, jak coś kupuję to wybieram inne opcje, mam swój prywatny ranking spedytorów, wiem jak działają i wiem że np. ten z którego korzystam najczęściej nie uszkodził mi żadnej przesyłki od ponad 3 lat (a i wtedy uszkodzenie było takie, że dało się dość łatwo problemowi zaradzić). Inna sprawa że jak ode mnie wychodzi np. złożony zestaw to jest tak zapakowany, że czołgiem po nim można jeździć
Praktycznie wszystkie sprzedajace online i nie posiadajace tradycyjnych tzw. salonów sprzedaży, z towarami na półkach i mniej lub bardziej znudzonymi sprzedawcami Ale nawet te co mają salony robią to tak samo. No po jakiego grzyba mieliby np. wysyłać laptopa z salonu do klienta i potem do salonu wysyłać ten sam model laptopa od dystrybutora? Gdzie sens i logika? No chyba że w salonie jest np. ostatnia sztuka, u dystrybutorów nic nie ma, to wtedy co innego.Dobrze wiedzieć. Ciekawe, ile sklepów działa w tym systemie.
Utrudnia? A co mi ma utrudniać, nie bardzo rozumiem. Wszystkie reklamacje sa po numerach seryjnych, nie potrzebuję żadnych paragonów, faktur, druczków gwarancyjnych (oczywiście je wysyłam, bo ludzie są do tego przyzwyczajeni, ale mnie one nie są do niczego potrzebne) jak się komu co zepsuje wchodzi na moją stronę, klika na odnośnik "RMA", wypełnia formularz, wysyła, na maila dostaje info jak zapakować, jak opisać, jak zaadresować itd. i wysyła do serwisu. Albo do mnie, jak kto woli. Jak wyśle do serwisu - to będzie szybciej. Oczywiście jak jest gwarancja producenta, a tym bardziej door to door to ludzie najczęściej z tego korzystają i ja nawet nie wiem że cos się zepsuło. Nie przypominam sobie żeby ktos mi chciał odesłać np. zepsuty laptop.Nie utrudnia Ci to reklamacji?
No jasne, tylko czasem dopiero następnego dnia rano, jak system przemieli info z całego poprzedniego dnia. Czyli jak klient kliknie odnośnik w mailu ode mnie w dniu wysyłki i wejdzie zobaczyć status zamówienia, to może zobaczyć np. że zamówienie jest zrealizowane, towar wysłany i że nr listu będzie podany później.Przekazujesz klientom numery monitorowania paczek?
Mam do wyboruale wybieram jedną, która przyjezdza po przesyłki najpóźniej. Większa pewnośc ze przesyłka wyjdzie tego samego dnia.Firma kurierska za każdym razem inna, czy dystrybutorzy się zmówili na używanie jednej/dwóch?
No i jak tu z tobą poważnie gadać. Jakbym nie miał mozliwości go zamówić u dystrybutora, to by klient nawet nie mógł go do koszyka wrzucićTen laptop miałeś oznaczony jako dostępny? Mimo, że nie miałeś gwarancji, że uda Ci się zamówić go u dystrybutora?
kbo
Postautor: pm7 » niedziela, 21 stycznia 2018, 17:44
Od tego są pewnie kamery zamontowane na każdym paczkomacie.
Po to, żebyś mógł mówić:
To fajnie, że dobrze dobrze pakujesz, co z tego, skoro nie wiadomo którą rzecz sam wyślesz, a którą zlecisz do wysłania dystrybutorowi. Ponadto, jak działa zlecanie wysyłek dystrybutorom przy jednej opłacie za dostawę zamówienia? Wysyłka bezpośrednio od dystrybutorów dotyczy tylko droższych rzeczy, gdzie można dodatkową opłatę za wysyłkę zmieścić w marży?
Dystrybutorzy nigdy nie nawalają pakując kiepsko, albo nie te produkty co trzeba?kbo pisze:Utrudnia? A co mi ma utrudniać, nie bardzo rozumiem. Wszystkie reklamacje sa po numerach seryjnych, nie potrzebuję żadnych paragonów, faktur, druczków gwarancyjnych (oczywiście je wysyłam, bo ludzie są do tego przyzwyczajeni, ale mnie one nie są do niczego potrzebne) jak się komu co zepsuje wchodzi na moją stronę, klika na odnośnik "RMA", wypełnia formularz, wysyła, na maila dostaje info jak zapakować, jak opisać, jak zaadresować itd. i wysyła do serwisu. Albo do mnie, jak kto woli. Jak wyśle do serwisu - to będzie szybciej. Oczywiście jak jest gwarancja producenta, a tym bardziej door to door to ludzie najczęściej z tego korzystają i ja nawet nie wiem że cos się zepsuło. Nie przypominam sobie żeby ktos mi chciał odesłać np. zepsuty laptop.Nie utrudnia Ci to reklamacji?
Właśnie pytam, żeby się dowiedzieć. Nie potrafisz rozmawiać bez obrażania, jeżeli druga strona ma wątpliwości?
pm7
Postautor: Alwego » niedziela, 21 stycznia 2018, 18:20
Alwego
Postautor: kbo » niedziela, 21 stycznia 2018, 18:43
Pod warunkiem że kamera działa, nikt jej niczym nie zachlapał a jakośc obrazu będzie na tyle dobra że uda sie zobaczyć jakieś niecne kombinacje. Sam parę razy korzystałem z paczkomatów i to jest fajne rozwiązanie ale mniej pewne niż spedycja pod drzwi. No nic nie poradzę. Ludzie zwykle kupują u mnie raczej towary o dużej wartości, zdarza się że dostaję info że na dzień odbioru nawet biorą sobie urlop w robocie, np. jak ostatnio klient , który kupił kompa za jakieś gigantyczne pieniądze. Po prostu chciał go spokojnie odebrać, upewnic się że przesyłka nie jest w kawałkach, rozpakować, odpalić itd. i ja to rozumiem. Rzadko się zdarza, żebym wysyłał jakieś pierdółki za 200 czy 300zł, więc nikt jakos do tej pory nie rozdzierał szat, że nie mam oficjalnie w ofercie paczkomatów. Pewnie bym wysłal ale też nie wszystko.pm7 pisze:Od tego są pewnie kamery zamontowane na każdym paczkomacie.
Rozumiem że to ci robi niesamowitą różnicę No właśnie na tym polega myślenie analogowe. Pełne szumów i zniekształceń. Gdybyś myślał cyfrowo to wyobraziłbyś sobie czarną skrzynkę, czyli klasyczny black box, w której coś sie tam dzieje (i nie wnikasz co) a na wyjściu odbierasz zamówiony sprzęt. Co ci da wiedza skąd sprzęt przyszedł, wyszedł, kto go wysłał? I po co ci ta wiedza? Klient ma dostać dokładnie to co zamówił. Rozumiem że ty byś przesyłki nie przyjął gdybym ci ją wysłał np. z Niemiec, od jednego z największych tam dystrybutorów bo analogowe myślenie by tego nie przetworzyło ?
Nie zdarzyło mi się żeby paczka była źle zapakowana. Kilka razy się zdarzyła pomyłka. Nie ma nieomylnych ludzi ani systemów. Ale przy tej masie to nawet nie ma o czym wspominać. Oni tych paczek wysyłają ogromne ilosci, mają to juz tak dopracowane że nie ma szans na jakąś "źle zapakowana paczkę". Po stronie dystrybutora nie miałem nigdy z tym problemu, jeśli juz to tylko po stronie spedytora- czyli gdy nastepuje zdarzenie pt. "uszkodzenie w transporcie". I w tym momencie klient decyduje czy odbiera rozwalony karton czy nie. Jeśli nie - towar wraca do dystrybutora, często nawet następnego dnia. Klient sie kontaktuje i mówi że nie odebrał (albo widze że jest jakis problem na stronie spedytora,wtedy sam dzwonię), wiec od razu zamawiam to samo i jak tylko dostaję info że rozwalona przesyłka wróciła- wysyłam ponownie do klienta to samo. Takie to straszne problemy.Dystrybutorzy nigdy nie nawalają pakując kiepsko, albo nie te produkty co trzeba?
To juz są kwestie między sprzedawcą a dystrybutorem. Tobie, klientowi ta informacja nie jest do niczego potrzebna. Pamietaj - black box, ty masz dostać towar jaki zamówiłeś, w terminie w jakim miałeś to obiecane, a kwestia ile mnie czy dystrybutora kosztowała przesyłka i jak sie z nim rozliczam - to już sprawa między nami a nie tobą/klientem. Czasem się zdarza, że klient otrzymuje dwa albo trzy różne kartony wysłane z 2-3 różnych miejsc tym samym spedytorem. I co, mam tłumaczyć dlaczego procesor wysłany został z miejsca A, płyta z miejsca B a coś jeszcze innego z miejsca C? Po co komu ta wiedza? Tzn dla ogarniętego człowieka sprawa jest prosta, logiczne rozwiązania takiej logistyki są tylko dwa.Ponadto, jak działa zlecanie wysyłek dystrybutorom przy jednej opłacie za dostawę zamówienia?
Ale sie nie dowiesz, to są rozwiazania sklepu, firmy, może nie jakieś tajne ale nie do rozpowszechniania i opowiadania publicznie. W każdym razie ludzie nie maja bladego pojęcia ile procesów dzieje się np. po kliknieciu "dodaj do koszyka" a już po kliknięciu "Zamawiam i płacę" - to w ogóle jeszcze by ich głowa rozbolałaWłaśnie pytam, żeby się dowiedzieć. Nie potrafisz rozmawiać bez obrażania, jeżeli druga strona ma wątpliwości?
Bo kupiłeś u dziadów, wiec i oni cię chcieli traktować jak dziada
Cuda to ja zamierzam w sklepie wprowadzić dopiero w przyszłym rokuGtx 1060 3gb też chętnie nabędę, jak cena będzie przyzwoita.
kbo
Postautor: Alwego » niedziela, 21 stycznia 2018, 19:11
Aktualnie chcę wymienić swojego Z170, dlatego ta konkretna podstawka, chce wymienić tylko płytę.kbo pisze:
Szukaj Asrocka H81 Pro BTC (nowego) i jakiś używany Pentium/Celeron pod 1150 na Allegro/OLX. Jakiś czas temu patrzyłem i tego Asrocka chyba gdzieś widziałem bodaj za 320-325zł.
Ja tam wolę płyt pod koparki nie sprzedawać Duże prawdopodobieństwo reklamacji, biznes żaden, wolę karty sprzedawać.
9 stycznia w esc.pl za 969 zł na kościach samsunga Niestety nabyłem tylko dwie.
eth, zcl
Alwego
Postautor: kbo » niedziela, 21 stycznia 2018, 19:18
A co z nią nie tak? Nie widzi 6 kart?
kbo
Postautor: Sayan » niedziela, 21 stycznia 2018, 23:58
Sayan
Postautor: kbo » poniedziałek, 22 stycznia 2018, 13:31
Na razie jest co jest, głownieLenovo , Overmax, parę modeli K&G i Allview. Niedawno zakończylem współpracę z jednym z dużych poslkich dystrybutorów, bo cymbały w tzw. hurcie proponowały mi wyższe ceny - niż mają w sklepie internetowym (detalicznym, dostępnym dla wszystkich) i jeszcze mi próbowali wciskać kity że to nie oni, że to inna spółka. No inna - tzw. spólka córka. Od nich miałem sporo tabletów, no ale już nie mamSayan pisze:Planujesz może poszerzyć ofertę tabletów?
kbo
Postautor: kbo » czwartek, 25 stycznia 2018, 11:34
kbo
Postautor: Kszema » czwartek, 25 stycznia 2018, 12:59
Kszema
Postautor: kbo » czwartek, 25 stycznia 2018, 13:42
kbo
Postautor: virus » czwartek, 25 stycznia 2018, 17:38
virus
Postautor: kbo » piątek, 26 stycznia 2018, 00:55
kbo
Postautor: kbo » piątek, 26 stycznia 2018, 14:07
kbo
Wróć do „Tutaj zapłacisz bitcoinami”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Polskie Forum Bitcoin skupia miłośników Bitcoina w Polsce. Tu możesz zadać pytania odnośnie Bitoina lub podyskutować na ciekawe tematy.
Treści na tym forum mają charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny, a posty są wyrazem osobistych poglądów ich autorów. Treśći na forum ani w całości ani w części nie stanowią "rekomendacji" w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz.U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).