Znaleziono 193 wyniki

autor: DonArkada
wtorek, 18 lutego 2014, 00:12
Forum: Mining
Temat: Risery 1x-16 molex. Zasilanie kart.
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 3223

Re: Risery 1x-16 molex. Zasilanie kart.

Zwątpiłem. Naprawdę.
W tym dziale jest przyklejony mój temat jak przerobić riser. Myślę że tak dokładnie opisałem, że gimbazjalista by zrozumiał.
Pozdro
autor: DonArkada
poniedziałek, 17 lutego 2014, 14:17
Forum: Scrypt
Temat: c.d. [FOX] FoxCoin - po 500FOX dla aktywnych
Odpowiedzi: 65
Odsłony: 2297

Re: [FOX] FoxCoin - po 500FOX dla pierwszej 10tki

wrpV3nsmdLVhXW5Nb3FWTjf64LdjcAQzEM

Dzięx :)
autor: DonArkada
poniedziałek, 17 lutego 2014, 14:14
Forum: Sprzęt (hardware) do miningu
Temat: Ustawienie HD7970 + HD7950 !! Strona 3-ecia, zasilanie error
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 2682

Re: Pomoc w doborze cześci

Widzialem gdzies przejsciowki pcie do pci na plycie. Cena jakies tylko 200-300zl xD
Inna plyte bierz.

wyslane z mojej pralki xD
autor: DonArkada
niedziela, 16 lutego 2014, 18:43
Forum: Sprzęt (hardware) do miningu
Temat: Ustawienie HD7970 + HD7950 !! Strona 3-ecia, zasilanie error
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 2682

Re: Pomoc w doborze cześci

Jeden 850 na system i dwie karty i jeden 750 na dwie karty. Takie moje zdanie.

wyslane z mojej pralki xD
autor: DonArkada
niedziela, 16 lutego 2014, 17:33
Forum: Scrypt
Temat: NOWA Polska Kryptowaluta [PCC] PolishCoin
Odpowiedzi: 159
Odsłony: 32593

Re: NOWA Polska Kryptowaluta [PCC] PolishCoin

Wyglada dziwnie ale skoro padla.kopalnia na jakis czas... ja kopalem solo i wykopalem niecale 400blokow. Bylo to tuz po starcie wiec moze jednak kopalnia nie przyciela a wykopales orphaned?

wyslane z mojej pralki xD
autor: DonArkada
niedziela, 16 lutego 2014, 16:17
Forum: Pozostałe
Temat: VTC
Odpowiedzi: 212
Odsłony: 9481

Re: VTC

Tyle problemow, jak skonfigurowaliscie swoje koparki na zwyklym cgminerze skoro nie mozecie sobie poradzic z tym? Taka sama zasada dzialania. Chyba ze wiekszosc to kopiuj wklej, tfu. Tc na 8192, memclock defaultowy i zwiekszanie engine dopoki sie nie zwiesza. Potem mozna sie bawic vddc i powertune. ...
autor: DonArkada
niedziela, 16 lutego 2014, 04:11
Forum: Scrypt
Temat: Sprzęt cena/szybkość do scrypt miningu [2014]
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 1625

Re: Sprzęt cena/szybkość do scrypt miningu [2014]

The Pandacoin jeszcze lepszy :)

wyslane z mojej pralki xD
autor: DonArkada
sobota, 15 lutego 2014, 23:34
Forum: Scrypt
Temat: NOWA Polska Kryptowaluta [PCC] PolishCoin
Odpowiedzi: 159
Odsłony: 32593

Re: NOWA Polska Kryptowaluta [PCC] PolishCoin

Kopałem solo pierwsze minuty, bo kopalnia padła, no i mam jedną transakcję wydobycia, ale na stronie głównej portfela pisze mi że 4 transakcje :P To normalne, bug, czy co? :D a ty ile srkoiłeś już PCCów ;) Cgminer znalazł 4 bloki, 4 transakcje zgłaszane przez portfel, ale tylko 100 w portfelu z jed...
autor: DonArkada
sobota, 15 lutego 2014, 23:18
Forum: Scrypt
Temat: NOWA Polska Kryptowaluta [PCC] PolishCoin
Odpowiedzi: 159
Odsłony: 32593

Re: NOWA Polska Kryptowaluta [PCC] PolishCoin

Zaczalem 22:02 skonczylem 22:20

wyslane z mojej pralki xD
autor: DonArkada
sobota, 15 lutego 2014, 23:07
Forum: Scrypt
Temat: NOWA Polska Kryptowaluta [PCC] PolishCoin
Odpowiedzi: 159
Odsłony: 32593

Re: NOWA Polska Kryptowaluta [PCC] PolishCoin

Trzy 280ki xD

wyslane z mojej pralki xD
autor: DonArkada
sobota, 15 lutego 2014, 23:03
Forum: Scrypt
Temat: NOWA Polska Kryptowaluta [PCC] PolishCoin
Odpowiedzi: 159
Odsłony: 32593

Re: NOWA Polska Kryptowaluta [PCC] PolishCoin

Ja nie narzekam. 35 000 wpadlo solo :)

wyslane z mojej pralki xD
autor: DonArkada
sobota, 15 lutego 2014, 18:45
Forum: Scrypt
Temat: NOWA Polska Kryptowaluta [PCC] PolishCoin
Odpowiedzi: 159
Odsłony: 32593

Re: NOWA Polska Kryptowaluta [PCC] PolishCoin

Cos sie pokopie pare godzin :)

wyslane z mojej pralki xD
autor: DonArkada
sobota, 15 lutego 2014, 14:06
Forum: Sprzedam
Temat: [S] add2psu 28zł, power switch 6zł, molex do risera. PLN/BTC
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 3467

Re: Odp: [SPRZEDAM] add2psu - 28zł/sztuka BTC/PLN Dostępna 1

W temacie jest link do strony oryginalnego add2psu, tam mozesz poczytac. Ja robie takie same sam. W poniedzialek/wtorek wysylka by byla jesli wplacisz mi kase. Info jak zamowic w temacie.
autor: DonArkada
piątek, 14 lutego 2014, 00:41
Forum: Sprzedam
Temat: [S] add2psu 28zł, power switch 6zł, molex do risera. PLN/BTC
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 3467

Re: [SPRZEDAM] add2psu - 28zł/sztuka BTC/PLN Dostępna 1 sztu

Opłacone zamówienia zostały wysłane.
Marcus w kolejnym rzucie wysyłka :)
autor: DonArkada
czwartek, 13 lutego 2014, 19:39
Forum: Kupię
Temat: [KUPIĘ] Koparki scrypt do montażu w szafie serwerowej
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 560

Re: [KUPIĘ] Koparki scrypt do montażu w szafie serwerowej

Koparka w zamknietej obudowie to chyba nie najlepszy pomysl. Mozna chlodzenie wodne ale wtedy koszta sa znacznie wieksze, no i zajmowaloby to z 6U. Sererownia koparkowa to regal metalowy z obi i koparki w specjalnych "otwartych" obudowach na polkach albo juz obudowy przystosowane do stawiania jedna ...
autor: DonArkada
czwartek, 13 lutego 2014, 10:52
Forum: Mining
Temat: [TUTORIAL] Przerobienie risera na riser z zasilaniem molex.
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 23952

Re: [TUTORIAL] Przerobienie risera na riser z zasilaniem mol

Jesli nie maja oddzielonej linii 12V to z glownego, jesli ma oddzielona linie 12V wg mojego tuta to mozesz albo z tego co zasila mobo albo z tego co zasila karte, ale raczej z tego co karte. Musisz miec polaczone dobrze masy obu zasilaczy (czarne przewody). Proponuje zebys przecial linie 12V w riser...
autor: DonArkada
czwartek, 13 lutego 2014, 00:57
Forum: Mining
Temat: Koparka wiesza się po dodaniu karty
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 696

Re: Koparka wiesza się po dodaniu karty

Przeinstalowales stery?

wyslane z mojej pralki xD
autor: DonArkada
środa, 12 lutego 2014, 21:05
Forum: Sprzedam
Temat: [S] add2psu 28zł, power switch 6zł, molex do risera. PLN/BTC
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 3467

Re: [SPRZEDAM] add2psu - 28zł/sztuka BTC/PLN Dostępne 6 sztu

Wszystkie oplacone zamowienia zostaly wyslane. Zostalo 5 sztuk.

wyslane z mojej pralki xD
autor: DonArkada
wtorek, 11 lutego 2014, 16:45
Forum: Mining
Temat: Alpha Technology publikuje cene i specyfikację LTC ASIC
Odpowiedzi: 243
Odsłony: 21527

Re: Alpha Technology publikuje cene i specyfikację LTC ASIC

Moze i wakacje ale ja bym obstawial roku panskiego 2015 :p

wyslane z mojej pralki xD

Wyszukiwanie zaawansowane