Znaleziono 601 wyników

autor: Majkos
czwartek, 1 sierpnia 2019, 19:36
Forum: Ethereum
Temat: Rozważania dyskusja nt. kursu ceny ETH Ethereum
Odpowiedzi: 3260
Odsłony: 479516

Rozważania nt. kursu ETH

FuraTeściowej Teraz raczej tylko BTC ale sa w przyszlosci otwarci na inne "assety" It is not yet clear if Bakkt will be supporting any further digital assets, including Litecoin in the short term however it would seem an inevitability considering the rampant speculation we have seen within the spac...
autor: Majkos
środa, 31 lipca 2019, 09:53
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47266
Odsłony: 4821620

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Apropo 0.618 to nalozyly nam sie dwa silne mierzenia 2x.618

autor: Majkos
środa, 31 lipca 2019, 09:11
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47266
Odsłony: 4821620

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

@BitJanusz Ale az w okolice 6700 ? Hmmm Aha tam jest ca. fib .618 Dla mnie max to 8.5 ale czesc trzymam na nizej ;)
autor: Majkos
wtorek, 30 lipca 2019, 13:43
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47266
Odsłony: 4821620

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Trwa rozprawa sądowa dot. Bitfinex "Biuro prokuratora generalnego w Nowym Jorku (NYAG) analizuje zarzuty dot. tego, czy Bitfinex pokrył stratę prawie 1 miliarda dolarów w funduszach klientów, pożyczając środki od rezerw stablecoina Tether. Chociaż sprawa trwa od kwietnia, poniedziałkowe przesłuchan...
autor: Majkos
poniedziałek, 29 lipca 2019, 18:45
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47266
Odsłony: 4821620

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Dlaczego zawsze kiedy kurs zrobi duży ruch w drugą stronę do naszej pozycji, tyle osób zwala winę na niewidzialną rękę rynku, kosmitów czy strefę 51. Przypomnę że w środę amerykański FED obniży stopy o 25 punktów bazowych – po raz pierwszy w tej dekadzie a to oznacza tańszego dolara i dodrukowanie ...
autor: Majkos
niedziela, 28 lipca 2019, 19:51
Forum: NEO
Temat: Neo 3.0 Swap byl czy bedzie ?
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 991

Neo 3.0 Swap byl czy bedzie ?

Pytanie mniej wiecej jak w tytule , Czy update neo 3.0 juz byl czy bedzie a jesli byl czy mozna jeszcze updateowac stare tokeny. ? edit doczytalem - bedzie w 2020 ? czy stare neo odpadnie. czy beda dwa forki, jak to ma dzialac. ? ktos ma jakies info. Cisza https://www.youtube.com/watch?v=DvgOAa6sTSA
autor: Majkos
piątek, 26 lipca 2019, 22:07
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47266
Odsłony: 4821620

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Martingale ? :)
autor: Majkos
poniedziałek, 22 lipca 2019, 19:28
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47266
Odsłony: 4821620

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

autor: Majkos
sobota, 20 lipca 2019, 18:27
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47266
Odsłony: 4821620

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

@lekarz
śmietłejs pisze: sobota, 20 lipca 2019, 14:15Podzielę się z Wami teorią spiskową,
śmietłejs pisze: sobota, 20 lipca 2019, 15:04Wiem, wiem to mocno naciągane i niepotwierdzalne w żaden sposób
autor: Majkos
sobota, 20 lipca 2019, 07:57
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47266
Odsłony: 4821620

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

dobra dzieki, a jak strace oddasz ?
autor: Majkos
piątek, 19 lipca 2019, 21:19
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47266
Odsłony: 4821620

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Ktoś się wypowie na temat moich spostrzeżeń? Nie wiem jak z kontraktami na przyszly tydzien chyba duzo osob zaklada ceny 10.2 11.2 12.2 wiec mozliwe ze ida duze zakupy pod cene co neguje dalsze spadki, chociaz ja gram pod zamkniecie luki ale moze jednak nie w nastepnych tygodniach jesli wogule. w t...
autor: Majkos
piątek, 19 lipca 2019, 20:22
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47266
Odsłony: 4821620

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Chyba obedwa jestascie male teriery by na forum w internecie leczyc swoje EGO , zenada panowie, przepychac sie kto ma wiecej, odnosic sie do siebie z takim brakiem szacunku itd . A i tak na koncu drogi wasz worek z btc i drogi garnitur i te dwa zenujace posty zostania tu na dole. Sorki ale jak spam ...
autor: Majkos
czwartek, 18 lipca 2019, 21:25
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47266
Odsłony: 4821620

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

wizardking76 pisze: czwartek, 18 lipca 2019, 21:21raczej kurs dojdzie na fladze do 11250 do 11 500.
11450 spotykaja sie tam rowniez wazne poziomy fib .382 oraz .5 wiec tak po cichu tez nad tym poziomem rozmyslalem ;)

Jednak nadal licze na spadki i domkniecie luki.
autor: Majkos
czwartek, 18 lipca 2019, 18:53
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47266
Odsłony: 4821620

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

No na razie mamy 0.5 fibo Daily od grudniowego czerwcowego dolka do szczytu. Ciekawi mnie czy odbije i zjazd do 8500 (luka i czego sobie zycze :) ) czy przebicie i kontynuacja trendu wzrostowego.

e/ i nikt biedaka nie porawil
autor: Majkos
czwartek, 18 lipca 2019, 17:51
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47266
Odsłony: 4821620

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Trochę mnie ta dzida zaskoczyła (i chyba o to chodzi). Typowe działanie mm. Chociaż jest pewna logika, która się za nią kryje. Jeśli to to co myślę, to minimalny target to 10600. Na chwilę obecną nic szczególnego, ale mamy tdline, która musi być przebita dla potwierdzenia. Do tej pory mieliśmy dwa ...
autor: Majkos
niedziela, 14 lipca 2019, 18:05
Forum: Bezpieczeństwo
Temat: Ochrona prywatnosci w sieci jak ?
Odpowiedzi: 58
Odsłony: 2572

Ochrona prywatnosci w sieci jak ?

benq pisze: niedziela, 14 lipca 2019, 17:54Epic Privacy Browser
Chyba jest bardziej rozbudowana od brave blokuje np fingerprinting a brave chyba nie, sadzac po tescie ze stronki qertoip

https://www.privacytools.io/browsers/#fingerprint
autor: Majkos
niedziela, 14 lipca 2019, 15:18
Forum: Bezpieczeństwo
Temat: Ochrona prywatnosci w sieci jak ?
Odpowiedzi: 58
Odsłony: 2572

Ochrona prywatnosci w sieci jak ?

@koparki mogl bys cos podpowiedziec ?
autor: Majkos
niedziela, 14 lipca 2019, 14:56
Forum: Bezpieczeństwo
Temat: Ochrona prywatnosci w sieci jak ?
Odpowiedzi: 58
Odsłony: 2572

Ochrona prywatnosci w sieci jak ?

W zwiazku z ostatnimi doniesianiami o mozliwosci podania danych osobowych oraz sladow prowadzacych do crypto portfeli swoich uzytkownikow przez firmy apple google microsoft dla amerykanskiego IR S-u https://www.coindesk.com/irs-confirms-it-trained-staff-on-finding-crypto-wallets Chcial bym zapytac u...
autor: Majkos
środa, 10 lipca 2019, 19:57
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47266
Odsłony: 4821620

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

ten spadek jest zupelnie bez sensu. naprawde nic juz nie rozumiem... czemu bez sensu test wsparcia na 12050 czerwona linia kto nie zdazyl z zakupami moze ma szanse i jazda up na 17k :) (tylko zebym sie nie zdziwil;) ) https://www.tradingview.com/x/Zkr9U1jm/ Jednak skorekcilismy nizej wiec na razie ...

Wyszukiwanie zaawansowane