Znaleziono 959 wyników

autor: pael
piątek, 16 listopada 2018, 08:29
Forum: Bitcoin Cash
Temat: Fork Bitcoin Cash
Odpowiedzi: 655
Odsłony: 46630

Fork Bitcoin Cash

Polo z tego co rozumiem przyzna BCH, BCHSV, BCHABC Binance uznal, ze po forku BCH nie bedzie istniec, ewentualnie zgarnia dla siebie BCH. Generlanie szopka z tym forkiem żenująca. Moze ktos przypomniec skad potrzeba na dwudziestegopiatego bitcoina? Satoshi z zzaswiatow wyslal golebia pocztowego z wy...
autor: pael
piątek, 16 listopada 2018, 06:56
Forum: Bitcoin Cash
Temat: Fork Bitcoin Cash
Odpowiedzi: 655
Odsłony: 46630

Fork Bitcoin Cash

@ShadowOfHarbringer
ShadowOfHarbringer pisze:.
Jakis komentarz co do calej tej forkowej burzy?
autor: pael
czwartek, 15 listopada 2018, 11:50
Forum: Bitcoin Cash
Temat: Fork Bitcoin Cash
Odpowiedzi: 655
Odsłony: 46630

Fork Bitcoin Cash

Awesomist pisze: ciekawa ta wojna - a podobno to Bitcoin(Core) jest rozdarte
no troche to wyglada.... jak wyglada
autor: pael
czwartek, 15 listopada 2018, 10:19
Forum: Bitcoin Cash
Temat: Fork Bitcoin Cash
Odpowiedzi: 655
Odsłony: 46630

Fork Bitcoin Cash

536801 Cena spada, bo CSW, Jihan zapowiedzieli że będą sprzedawać BTC żeby opłacić wojnę. Nie mogą sprzedawać BCH, bo sieć będzie praktycznie nieużywalna dopóki nie wyklaruje się zwycięzca. CSW nie ma nic przeciwko pociągnięciu całego rynku w dół, żeby uratować Bitcoina (absurdalnie trochę, nie? Py...
autor: pael
czwartek, 15 listopada 2018, 04:47
Forum: Bitcoin Cash
Temat: Fork Bitcoin Cash
Odpowiedzi: 655
Odsłony: 46630

Fork Bitcoin Cash

536695 @zdch to zagrywka. Antpool i BTC.com to My kopacze ze swoją mocą. Owszem mają swoje koparki ale nie dysponują 1/10 tej mocy jaka jest na nich poolach. Spadki BTC jedynie napędzą i przekonają legiony kopaczy, żeby przeżucali swoją moc na BitcoinSv. Bo co komu zrobi kilka dni różnicy. Argument...
autor: pael
środa, 14 listopada 2018, 10:44
Forum: Bitcoin Cash
Temat: Fork Bitcoin Cash
Odpowiedzi: 655
Odsłony: 46630

Fork Bitcoin Cash

Moment, forka jeszcze nie bylo, a handel na polo bchsv/abc leci, co to ma byc?
autor: pael
środa, 14 listopada 2018, 10:35
Forum: Hyde-Park
Temat: Mieszanie w kotle świadomości- różne teorie
Odpowiedzi: 2289
Odsłony: 81683

Mieszanie w kotle świadomości- różne teorie

535132 Przedstawmy te umowne liczby w formie jeszcze prostszej: -jezeli będziesz jeść chleb żytni masz 3% szansy na dłuższe życie w zdrowiu -jeżeli rzucisz fajki masz 3% szansy na dłuższe życie w zdrowiu -jeżeli zaczniesz jarać zioło codziennie masz 3% szansy na wywołanie raka płuc -jeżeli skoczysz...
autor: pael
poniedziałek, 12 listopada 2018, 12:23
Forum: Hyde-Park
Temat: Marsz Niepodległości 2018 -- 100-lecie niepodległości,
Odpowiedzi: 109
Odsłony: 3684

Marsz Niepodległości 2018 -- 100-lecie niepodległości,

[youtube][/youtube]
autor: pael
niedziela, 11 listopada 2018, 21:45
Forum: Hyde-Park
Temat: Lewacka zaraza, która toczy świat. Przykłady.
Odpowiedzi: 1531
Odsłony: 51800

Lewacka zaraza, która toczy świat. Przykłady.

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/69-letni-holender-emile-ratelband-chce-zmienic-date-urodzenia,882246.html 69-letni Holender pozwał władze swojego miasta domagając się formalnej zmiany jego daty urodzenia. Jak twierdzi, czuje się młodszy o co najmniej 20 lat, a jego obecny wiek przysparza...
autor: pael
sobota, 10 listopada 2018, 19:32
Forum: Tutaj zapłacisz bitcoinami
Temat: Wirex
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 10599

Wirex

pael pisze: Troche mi sie pali wiec sie zarejestrowalem i czekam na potwierdzenie weryfikacji zeby zamowic karte.
Zweryfikowali mnie w 4dni.
autor: pael
sobota, 10 listopada 2018, 19:24
Forum: Bitcoin Cash
Temat: Dyskusja na temat kursu Bitcoin Cash (BCH)
Odpowiedzi: 4781
Odsłony: 680660

Dyskusja na temat kursu Bitcoin Cash (BCH)

Obrazek

Dość byczo z perspektywy ichimoku. TK cross, span nad cena, cena nad chmura. Forkozamieszanie na horyzoncie, bedzie ciekawie.
autor: pael
piątek, 9 listopada 2018, 10:29
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)
Odpowiedzi: 29848
Odsłony: 2981518

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

535380 Tylko nikt nie chce płacić w BTC, w końcu z jakiegoś powodu zamknęli płatności Steam Ja bym bardzo chcial, problem w tym, ze na BTC nie mozna polegac. Abstrachujac od kursu btc(np. kupuje telefon za usd to tez ponosze ryzyko kursowe, ze zaraz wytna jakis numer i bedize +-1%) to czesto choler...
autor: pael
poniedziałek, 5 listopada 2018, 11:04
Forum: Tutaj zapłacisz bitcoinami
Temat: Wirex
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 10599

Wirex

Troche mi sie pali wiec sie zarejestrowalem i czekam na potwierdzenie weryfikacji zeby zamowic karte. Apka wyglada bardzo fajnie i przejrzyscie. Trzeba sie zweryfikowac - dokument(paszport/id/prawo jazdy) i selfie twarzy. Calosc do ogarniecia w pare minut. Jesli dostane szybko karte to zrobie wkrotc...
autor: pael
poniedziałek, 5 listopada 2018, 09:53
Forum: Hyde-Park
Temat: Dyskusja na temat kursu walut, akcji, indeksów, kruszców itd.
Odpowiedzi: 238
Odsłony: 20553

Dyskusja na temat kursu walut, akcji, indeksów, kruszców itd.

Canis Lupus pisze: Mam longa na srebrze od 31.10.218 otarcie 14.298 - w tej chwili ok 30% zysku netto.
Lewar x100? Ktory broker? Jak dlugo trzymasz tego typu pozycje?
autor: pael
poniedziałek, 5 listopada 2018, 09:42
Forum: Hyde-Park
Temat: Mieszanie w kotle świadomości- różne teorie
Odpowiedzi: 2289
Odsłony: 81683

Mieszanie w kotle świadomości- różne teorie

Alkohol to najbardziej bagatelizowany narkotyk. Poza skutkami zdrowotnymi generuje wiele problemow spolecznych, rodzinnych. No ale jak to, kieliszeczka nie mozna?
autor: pael
poniedziałek, 5 listopada 2018, 08:55
Forum: Tutaj zapłacisz bitcoinami
Temat: Wirex
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 10599

Wirex

534500 534341 no i marzy mi się karta płatnicza, którą zasilam bezpośrednio z portfela (BTC lub innej) i płacę wszędzie tam gdzie jest VISA lub Mastercard, albo wypłacam FIATy z bankomatu, jeżeli jest taka potrzeba. Kolego, sprawdź https://wirexapp.com/ . Korzystam i wszystko działa jak należy. @ro...
autor: pael
piątek, 2 listopada 2018, 17:20
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)
Odpowiedzi: 29848
Odsłony: 2981518

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

533894 Ponoć indeksy giełdowe w USA zanotowały wzorsty Ostatnie 2x 4h na spx lacznie prawie -2%, wiec dziwne te wzrosty. Polecam Nassima Taleba i rozdzial w ktorym opisuje jak mozna sobie interpretowac ten sam news jako powod do wzrostu jak i do spadku. Jesli ktos kojarzy art opisujacy w/w zjawisko...
autor: pael
czwartek, 1 listopada 2018, 07:09
Forum: Pozostałe
Temat: TRON (TRX)
Odpowiedzi: 466
Odsłony: 50608

TRON (TRX)

pael pisze: "piractwo"
Ja to wiem, jednak skojarzenia zazwyczaj ida najprostsza droga ;-)
autor: pael
środa, 31 października 2018, 19:04
Forum: Pozostałe
Temat: TRON (TRX)
Odpowiedzi: 466
Odsłony: 50608

TRON (TRX)

Ciekawe. Pytanie jak to wplynie na reputacje projektu, wchodzenie w "piractwo".
autor: pael
środa, 31 października 2018, 08:43
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)
Odpowiedzi: 29848
Odsłony: 2981518

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Obrazek

40 dni na pustyni z jedna fatamorgana ;-)
Pewnie wrocimy na 6400-6500 i jeszcze szacuje z dwa-trzy tygodnie zanim cos sie wydarzy ciekawszego.

Wyszukiwanie zaawansowane