Znaleziono 385 wyników

autor: Lordzik92
piątek, 20 października 2017, 18:24
Forum: Komentarze
Temat: nalesnikld
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 15191

nalesnikld

Mi takze doszly znaczki, dobrze zapakowane w kartonik bez zadnych zgniecen. Dzieki.
autor: Lordzik92
piątek, 1 września 2017, 09:25
Forum: Hyde-Park
Temat: Nootropy
Odpowiedzi: 127
Odsłony: 8950

Nootropy

Troche odswiezam temat, dlugo sie zastanawialem czy sobie cos zamowic, ale troche mialem obawy co do polskich sklepikow, gdzie oferowane produkty budza watpliwosci co do metod konfekcjonowania jak i pochodzenia samego towaru. Wiec zrobilem sobie zakupy zza wschodnia granica. Kuszony opiniami o magic...
autor: Lordzik92
piątek, 1 września 2017, 08:46
Forum: Scrypt
Temat: Navajo Coin [NAV] - Unbreakable Code [PoS/Anonymity/Privacy]
Odpowiedzi: 320
Odsłony: 37094

Navajo Coin [NAV] - Unbreakable Code [PoS/Anonymity/Privacy]

Jak sobie pomysle ze kiedys posiadalem 1,5 mln navow (polowe sprzedalem za grosze by zaplacic ZUS!)... a teraz dziad ponad 1$ szt :shock:
autor: Lordzik92
piątek, 26 maja 2017, 07:47
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH - ARCHIWUM (2015-2017)
Odpowiedzi: 32447
Odsłony: 2500176

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH

ducatus pisze:Bo, jak już pisałem, nie posłuchałem intuicji, skasowałem bidy czekające na korektę (które okazuje się weszłyby idealnie) i wszedłem w longa... Heh...
Zrobilem identycznie...
autor: Lordzik92
poniedziałek, 8 maja 2017, 22:53
Forum: Pozostałe
Temat: W jakie waluty teraz inwestujecie.
Odpowiedzi: 12763
Odsłony: 1196600

W jakie waluty teraz inwestujecie.

Bity mi zazwyczaj szly godzine do trzech. Najszybciej doszly mi antshary bo chyba w 3 minuty. Ja narazie trzymam sie z boku od steema i xrp. Przy rosnacym BTC, wole poczekac do rana, zobaczyc jak sie uksztaltuje sytuacja.
autor: Lordzik92
poniedziałek, 8 maja 2017, 22:40
Forum: Pozostałe
Temat: W jakie waluty teraz inwestujecie.
Odpowiedzi: 12763
Odsłony: 1196600

W jakie waluty teraz inwestujecie.

Wiedzili kiedy zrobic ,,awarie"... Noc zaowiada sie krwawo. I dobrze, przynajmniej sie wyjasnilo kiedy nastapi korekta na altach. Ja czekam w wiekszosci na BTC, jakies grosze w Lunyrze trzymam, a i 0.1 btc w BCY (bitcrystal box) na wallecie z ktorego nie moge zrobic wyplaty... a maile do devow bez o...
autor: Lordzik92
poniedziałek, 8 maja 2017, 21:35
Forum: Pozostałe
Temat: W jakie waluty teraz inwestujecie.
Odpowiedzi: 12763
Odsłony: 1196600

W jakie waluty teraz inwestujecie.

Polo ewidentnie tnie w... Zarabiajac dobra banke na prowizjach dziennie, raczej 30k ludzi nie powinno stanowic problemu dla serwerow. Ale tu chodzi o dymanie ludzi. Polo prawdopodobnie kreuje sama pompy, a podczas korekt tworzy error, by ludzie zostali z torbami, albo polikwidowalo im pozycje na mar...
autor: Lordzik92
poniedziałek, 8 maja 2017, 21:24
Forum: Pozostałe
Temat: W jakie waluty teraz inwestujecie.
Odpowiedzi: 12763
Odsłony: 1196600

W jakie waluty teraz inwestujecie.

Ja spalem sobie all-in (troszke wiecej niz 0.5 btc :o ) na quatloo, gdy polo oglaszalo delista. -70% w dupke... ale od tego czasu odrobilem praktycznie wszystko co mialem na tej gieldzie a to przeciez dobre 300% w niecaly miesiac!


PS. Ladna rzez na polo.
autor: Lordzik92
niedziela, 2 kwietnia 2017, 21:30
Forum: Pozostałe
Temat: W jakie waluty teraz inwestujecie.
Odpowiedzi: 12763
Odsłony: 1196600

W jakie waluty teraz inwestujecie.

Poloniex ubil dzis kilka wielorybow i rzesze narybku. Ludzie potracili ogrom kasy, nie zdziwilbym sie gdyby niedlugo zaczal sie jakis proces ws polo. Bo watpie ze ktos kto stracil kilkanascie/dziesiat/set btc przez niesprawne dzialanie gieldy, olal ta sprawe. Zalecalbym szczegolna ostroznosc z ta gi...
autor: Lordzik92
niedziela, 2 kwietnia 2017, 21:19
Forum: Pozostałe
Temat: W jakie waluty teraz inwestujecie.
Odpowiedzi: 12763
Odsłony: 1196600

W jakie waluty teraz inwestujecie.

306408 306383 Fajnie ze mozna bylo sobie zamknac shorty na xrp na polo wylacznie przez zlikwidowanie calego depozytu... Jak tylko bede mial mozliwosc to uciekam z polo, chyba ze juz za pozno... Dlaczego tak uwazasz? Jesli chcesz zamknac np. 20% szorta to robisz longa na te wartosc i juz - szort zmi...
autor: Lordzik92
niedziela, 2 kwietnia 2017, 19:55
Forum: Pozostałe
Temat: W jakie waluty teraz inwestujecie.
Odpowiedzi: 12763
Odsłony: 1196600

W jakie waluty teraz inwestujecie.

Fajnie ze mozna bylo sobie zamknac shorty na xrp na polo wylacznie przez zlikwidowanie calego depozytu...
Jak tylko bede mial mozliwosc to uciekam z polo, chyba ze juz za pozno...
autor: Lordzik92
piątek, 10 marca 2017, 18:04
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH - ARCHIWUM (2015-2017)
Odpowiedzi: 32447
Odsłony: 2500176

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH

Jak sobie ogladam ten summit SECu teraz, to wydaje mi sie ze oni przepchna tego ETFa. Tyle gadaja o bezpieczenstwie, o zagrozeniach tradingu (zwlaszcza dla nowych inwestorow), tak jakby zaczeli sie usprawiedliwiac na przyszlosc, jak naplyna do nich skargi ze ludzie potracili majatki... Do tego Piwow...
autor: Lordzik92
piątek, 10 marca 2017, 17:47
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH - ARCHIWUM (2015-2017)
Odpowiedzi: 32447
Odsłony: 2500176

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH

To wkoncu jutro ma byc decyzja? Czy w poniedzialek?
PS. Ktos na wykopie zapodal link o zmianie daty - http://www.newsbtc.com/2017/03/06/psa-b ... -march-11/
autor: Lordzik92
piątek, 10 marca 2017, 15:36
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH - ARCHIWUM (2015-2017)
Odpowiedzi: 32447
Odsłony: 2500176

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH

Ale moze bedzie mozna cos uslyszec miedzywierszami jak piwowar zacznie gadac; o
autor: Lordzik92
piątek, 10 marca 2017, 15:15
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH - ARCHIWUM (2015-2017)
Odpowiedzi: 32447
Odsłony: 2500176

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH

SEC to chyba dzis debatuje o zielsku tylko... ale moze dzis pracuja nad tymi bardziej kontrowersyjnymi tematami, to do wieczora oglosza cos o etf..
Ps. Kupilem teraz na polo po 1265 i btce 1237
Ps.2 sprzedane... chyba jednak wroci do 1200
autor: Lordzik92
piątek, 10 marca 2017, 14:52
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH - ARCHIWUM (2015-2017)
Odpowiedzi: 32447
Odsłony: 2500176

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH

Ale jaki tlum sie zlecial na forum ; o Pelna mobilizacja!
autor: Lordzik92
piątek, 10 marca 2017, 14:49
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH - ARCHIWUM (2015-2017)
Odpowiedzi: 32447
Odsłony: 2500176

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH

ekonokomik pisze: Ale piękne jest to, że giełdy wytrzymały!
Ja mialem problem na polo... chcialem kupic po 1230, kupilem za 1250, bo mulilo, i zanim order wszedl to juz bylo wykupione.
autor: Lordzik92
piątek, 10 marca 2017, 14:46
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH - ARCHIWUM (2015-2017)
Odpowiedzi: 32447
Odsłony: 2500176

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH

Moze ktos wzial info secu o trawie, za newsa o etf... narobil szumu, zanim ktos sie kapnal, to juz bylo 1300,1350 czas na sell... dump, i teraz niech sie ludki glowia o co chodzi... Albo finex zostal zgoxowany. Odbicia coraz slabsze, chyba spadamy... Wspolczuje lewarowcom, obie strony zostaly przebo...
autor: Lordzik92
piątek, 10 marca 2017, 14:33
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH - ARCHIWUM (2015-2017)
Odpowiedzi: 32447
Odsłony: 2500176

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH

sprzedalem prawie na szczycie, ale po tym tapnieciu boje sie wchodzic....
autor: Lordzik92
piątek, 10 marca 2017, 14:31
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH - ARCHIWUM (2015-2017)
Odpowiedzi: 32447
Odsłony: 2500176

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH

co jest kur**! Jaja jak z goxem na finexie....

Wyszukiwanie zaawansowane