Znaleziono 28 wyników

autor: ins
piątek, 27 marca 2020, 15:42
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC

Zrobil nam sie bart? Mozliwe ze polecimy w dol w okolice 6.2 ale to bardziej rzut monetą niż stwierdzenie.
autor: ins
poniedziałek, 23 marca 2020, 13:27
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC

Jak myślicie będzie bulltrap?
autor: ins
piątek, 13 marca 2020, 12:44
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC

@nas
To co teraz odbiło to korekta spadków...
autor: ins
piątek, 13 marca 2020, 07:23
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC

Nie kupowac!! Czekac to znowu poleci
autor: ins
piątek, 13 marca 2020, 07:12
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC

Zakupy życia wczoraj rozstawilem sie na wariata od 4k do 3k co 100 dolarów i jestem w szoku :D
autor: ins
czwartek, 12 marca 2020, 13:53
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC

@nas
Zleci niżej.
Osobiście czekam na bad news w stylu gieldy na świecie zamykają sie na jakis tam okres.
Rozstawilem sie na 2.5k$,
autor: ins
czwartek, 12 marca 2020, 13:06
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC

2/3 kapitalu caly czas trzymam, ladowac sie? Czy czekac dalej o to jest pytanie
autor: ins
niedziela, 16 lutego 2020, 15:16
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC

Widac juz moje \/\/ ;p
autor: ins
sobota, 15 lutego 2020, 17:42
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC

Spokojnie nigdy nie wchodze na 100%, ten target mialem tez ustawiony od kilku dni.

Po cichu zakladam ze zrobimy \/\/ :p
autor: ins
sobota, 15 lutego 2020, 17:14
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC

Hi hi zaladowany na 9820 :))))
autor: ins
czwartek, 13 lutego 2020, 13:10
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC

Nie mam możliwości popatrzeć, więc prośba mala, mógłby ktoś zobaczyć na support miedzy 8k - 10k.
Chyba 9.8k jest nastepny ale nie pamietam. Z gory dzieki.
autor: ins
czwartek, 13 lutego 2020, 12:50
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC

Uuu 3 test wsparcia. Będzie zjazd niżej.
autor: ins
czwartek, 13 lutego 2020, 11:02
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC

echo55 pisze: czwartek, 13 lutego 2020, 10:41Alty od wczoraj małe zatwardzenie i złapanie powietrza (nie wszystkie). Znow ciekawie sie robi ;D


Z tymi altami lepiej uważać, mieliśmy 2 testy wsparcia na bitku na ~10100. Jak przebijemy to wsparcie to alty zaryją w glebe.
autor: ins
poniedziałek, 10 lutego 2020, 14:03
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC

Nie rozumiem dlaczego rysujecie kanaly na podstawie 2 stycznych?. Mi ograniczenie dolne wychodzi na 9820$
autor: ins
środa, 22 maja 2019, 19:36
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Tak jak pisałem w poprzednim poście, do 18 wyszło góra z małego trójkąta i teraz mamy większy ;) Zauważcie, z jaką precyzją się odbijamy, więc raczej trójkąt jest respektowany. Rozwiązanie tego trójkąta jutro, chyba że ktoś stwierdzi inaczej ;) Obrazek Jak dla mnie to bylo falszywe wyjscie dalej uw...
autor: ins
środa, 22 maja 2019, 13:47
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Idziemy w kierunku dolnego ramienia? Wyjscie dolem? Bedzie?
Chyba pora wyjsc z imprezy bo grubasy rzygają.
autor: ins
wtorek, 21 maja 2019, 17:13
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Ten ruch w gore na bsv smierdzi scamem na kilometr
autor: ins
środa, 15 maja 2019, 11:14
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Teraz ja sie poklepie po plecach - juz w styczniu sugerowalem ze up na altach zwiastuje tylko wzrosty a 18 lutego kolokwialnie nazwalem short jako wyjscie z imprezy przed 21. Spodziewalem sie upu moze nie az takiego, tylko w okolice 6150$. Aktualnie twierdze ze jestesmy w malej bańce ktora peknie w ...
autor: ins
wtorek, 14 maja 2019, 20:27
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

jedno jeżeli ci goście (a to na FX, kontraktach jest monitorowane WYPRALI w ten sposób kasę (pomnożyli zasadniczo) i SEC się tego dopatrzy to te ETF, i ekonokomik pisze: ↑ wtorek, 14 maja 2019, 19:59 wejście inwestorów instytucjonalnych i adopcja przez mainstream finansowy to mrzonki. Upierdolą tem...
autor: ins
wtorek, 14 maja 2019, 17:44
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 47209
Odsłony: 4815103

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

anagamidev pisze: wtorek, 14 maja 2019, 17:3810 min
https://gotsatoshi.com


Obstawiam ze jest nim Mcafee

Wyszukiwanie zaawansowane