Znaleziono 115 wyników

autor: cycu
poniedziałek, 7 października 2013, 14:47
Forum: Księga skarg i zażaleń
Temat: Bitcurex
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 2594

Re: Bitcurex

Servantes, Ci z bitcurexa to Twoi koledzy/znajomi że bronisz ich w każdej kwestii, choć sprawa wyłączenia giełdy w ważnym momencie śmierdzi na kilometr i nie trzeba być bystrzakiem by to wiedzieć? Czy jesteś po prostu taką !@#$%^ i bronisz ich z głupoty? Nie ma sensu z nim rozmawiac. To jeden z eku...
autor: cycu
poniedziałek, 7 października 2013, 10:26
Forum: Towary
Temat:   Kupię   FPGA
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 849

Re:   Kupię   ZteX   i   Cairnsmore1

sprzedam CM1 za 1000
autor: cycu
niedziela, 6 października 2013, 16:53
Forum: Towary
Temat: [SPRZEDAM] USB Block Erupter 336mh/s SPRZEDANE
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 2132

Re: [SPRZEDAM] 40 USB Block Erupter 336mh/s 0.11 BTC

Bitcoin Difficulty
189,281,249 ... moge dac 0,06 za sztuke
autor: cycu
piątek, 4 października 2013, 23:31
Forum: Księga skarg i zażaleń
Temat: Bitcurex
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 2594

Re: [PLN] pln.bitcurex.com - Dyskusja Ogólna

Ja przeszedlem na inna gielde bo btx po wszystkich kontrolach jakie mu zalatwie moze zniknac z powierzchni tej planety. Konfidenci są wsród nas! A tak na serio. Chcesz dostać od nich odszkodowanie, czy puscic ich z torbami z powodu grzywien, kar itp Bo twoje działania sie wykluczają nawzajem. Albo ...
autor: cycu
piątek, 4 października 2013, 22:24
Forum: Administrator mówi
Temat: Nowy dział "Księga skarg i zażaleń"
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 882

Re: Nowy dział "Księga skarg i zażaleń"

wyzywac sie mozna czy to takze bedzie uznawane jako pomowienia ? :D
autor: cycu
piątek, 4 października 2013, 22:23
Forum: Księga skarg i zażaleń
Temat: Bitcurex
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 2594

Re: [PLN] pln.bitcurex.com - Dyskusja Ogólna

czytam temat i trochę nie bardzo rozumiem. Bitcurex, od pół roku nie działał zaledwie 12h . No strasznie długo, patrząc na to że w tym samym czasie wszystkie inne serwisy od BTC miały większe przestoje, ba bitcoin24 się zamknęło, i Wam wydaje że to za dużo ? Mówicie że jest konkurencja, no jest z o...
autor: cycu
piątek, 4 października 2013, 20:07
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: [PLN] pln.bitcurex.com - Dyskusja Ogólna - ARCHIWUM
Odpowiedzi: 2780
Odsłony: 154294

Re: [PLN] pln.bitcurex.com - Dyskusja Ogólna

servantes jestes jednym z wlascicieli curexa czy tam tylko pracujesz? A moze zatrudnili Cie do uspokajania tlumu niezawodolonych ? :) Polecam wikipedie i hasla : obiektywny/subiektywny
autor: cycu
piątek, 4 października 2013, 12:50
Forum: Bitcoin
Temat: silkroad [*]
Odpowiedzi: 79
Odsłony: 3776

Re: silkroad [*]

Chwila moment i wszyscy przeskocza na kolejny ,,SR" i znow bedzie tam platnosc btc. Potrzeba kogos kto w koncu dojdzie do wniosku, ze to walka z wiatrakami, kasa wyrzucona w bloto i odpusci. Skoro ludzie chca cpac to niech sobie cpaja - ich sprawa.
autor: cycu
czwartek, 3 października 2013, 19:13
Forum: Bitcoin
Temat: silkroad [*]
Odpowiedzi: 79
Odsłony: 3776

Re: silkroad [*]

Jedno co mnie ciekawi to dlaczego FBI zdradzili jak go zlapali... taka informacja bardzo pomoze przyszlym administratorom podobnych serwisow.. zazwyczaj nie ma takich informacji a tutaj pelna historia co jak gdzie z kim .. troszke to podejrzane ;) Tez zwrocilem na to uwage :) W ich interesie jest u...
autor: cycu
czwartek, 3 października 2013, 16:50
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: [PLN] pln.bitcurex.com - Dyskusja Ogólna - ARCHIWUM
Odpowiedzi: 2780
Odsłony: 154294

Re: [PLN] pln.bitcurex.com - Dyskusja Ogólna

Aktualizacja ? Akurat w momencie spadku? Bez wczesniejszej zapowiedzi ? Moze oni swoich klientow naprawde maja za zwierzeta, ktore nie posiadaja mozgu. Strona NIE BYŁA przeciazona tylko zostala specjalnie wylaczona w tym momencie. Chwile po rozpoczeciu spadkow nagle byla potrzebna aktualizacja ? Py...
autor: cycu
czwartek, 3 października 2013, 16:42
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: BitKantor.pl - Nowa giełda
Odpowiedzi: 58
Odsłony: 4571

Re: BitKantor.pl - Nowa giełda

Wystarczy, ze nowa gielda nie bedzie wylaczana w kluczowych momentach i caly shitcurex splynie do kanalow momentalnie.
autor: cycu
czwartek, 3 października 2013, 16:38
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: [PLN] pln.bitcurex.com - Dyskusja Ogólna - ARCHIWUM
Odpowiedzi: 2780
Odsłony: 154294

Re: [PLN] pln.bitcurex.com - Dyskusja Ogólna

Aktualizacja ? Akurat w momencie spadku? Bez wczesniejszej zapowiedzi ? Moze oni swoich klientow naprawde maja za zwierzeta, ktore nie posiadaja mozgu. Strona NIE BYŁA przeciazona tylko zostala specjalnie wylaczona w tym momencie. Chwile po rozpoczeciu spadkow nagle byla potrzebna aktualizacja ? Pyt...
autor: cycu
czwartek, 3 października 2013, 15:03
Forum: Bitcoin
Temat: bitcointalk.org zhakowany
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 1248

Re: bitcointalk.org zhakowany

Rzad nie lubi btc...
autor: cycu
czwartek, 3 października 2013, 14:55
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: BitKantor.pl - Nowa giełda
Odpowiedzi: 58
Odsłony: 4571

Re: BitKantor.pl - Nowa giełda

czekam z niecierpliwoscia. z syfiastego curexa sie wynioslem ale nadal chcialbym wspierac Polska gielde zamiast zagranicznej.
autor: cycu
czwartek, 3 października 2013, 13:42
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: [PLN] pln.bitcurex.com - Dyskusja Ogólna - ARCHIWUM
Odpowiedzi: 2780
Odsłony: 154294

Re: [PLN] pln.bitcurex.com - Dyskusja Ogólna

Do czasu az bedziecie bronic takich zachowan, usprawiedliwiac ich i stawac w ich obronie to takie sytuacje beda sie powtarzac. Zero konsekwencji wiec nastepnym razem ekipa curexa moze zrobic to samo bo przeciez i tak ich fanatycy beda ich bronic. Co do regulaminow - ktos juz wyzej napisal, ze ich wa...
autor: cycu
czwartek, 3 października 2013, 11:42
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: [PLN] pln.bitcurex.com - Dyskusja Ogólna - ARCHIWUM
Odpowiedzi: 2780
Odsłony: 154294

Re: [PLN] pln.bitcurex.com - Dyskusja Ogólna

@cycu jak Ci się nie podoba, to załóż własną giełdę na której nie będzie insider tradingu. A może byś chciał, żeby giełdy Bitcoin nadzorował np. KNF, albo GIIF i żeby wszystko było regulowane i ubezpieczone? Jeżeli chcesz mieć "bezpieczny" rynek to zapraszam na GPW albo jakąkolwiek platformę Forex....
autor: cycu
czwartek, 3 października 2013, 11:10
Forum: Bitcoin
Temat: silkroad [*]
Odpowiedzi: 79
Odsłony: 3776

Re: silkroad [*]

https://ia601904.us.archive.org/1/items/gov.uscourts.mdd.238311/gov.uscourts.mdd.238311.4.0.pdf Jak więcej czytam to mi staja włosy na głowie. Ten koleś był kompletnym debilem. Zamawiał przez internet torturowanie i zabijanie, jak dowód brał zdjęcia gościa polanego keczupem i płacił za to na konto ...
autor: cycu
czwartek, 3 października 2013, 11:04
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: [PLN] pln.bitcurex.com - Dyskusja Ogólna - ARCHIWUM
Odpowiedzi: 2780
Odsłony: 154294

Re: [PLN] pln.bitcurex.com - Dyskusja Ogólna

Oni specjalnie wylaczyli kantor w tym momencie. Bylo to dzialanie umyslne i nie chodzilo o zadne przeciazenie. Nie wiem co wtedy robili ale ta sprawa smierdzi na kilometr. Ktos moze chcial byc pierwszy aby sprzedac i ustawic odkup 30 zl ponizej ? A Wy jak gdyby nigdy nic ich bronicie i popieracie ta...
autor: cycu
czwartek, 3 października 2013, 10:58
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: [PLN] pln.bitcurex.com - Dyskusja Ogólna - ARCHIWUM
Odpowiedzi: 2780
Odsłony: 154294

Re: [PLN] pln.bitcurex.com - Dyskusja Ogólna

pozew zbiorowy. wiele osob kolejny raz przez ta bande dzieciakow ponioslo straty ( w tym ja ) . a jezeli zapytanie o adres tego gowniarza, ktory wylacza kantor w takim momencie jest odbierane jako grozba to trudno. Jak wychodzisz na ulice i ktos sie na Ciebie spojrzy to tez masz mokre plecy i boisz ...

Wyszukiwanie zaawansowane