Znaleziono 22 wyniki

autor: siaragt
środa, 14 listopada 2018, 21:54
Forum: Sprzedam
Temat: Sprzedam Karte MSI RTX 2080 Gaming X TRIO NOWA
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 1077

Sprzedam Karte MSI RTX 2080 Gaming X TRIO NOWA

Witam Do sprzedania mam NOWĄ kartę MSI RTX 2080 Gaming X TRIO Przykładowa oferta z netu https://www.morele.net/karta-graficzna-msi-geforce-rtx-2080-gaming-x-trio-8gb-gddr6-256-bit-hdmi-3xdp-usb-c-box-rtx-2080-gaming-x-trio-4141833/ CENA JAKA MNIE INTERESUJE - 2800zl Najlepszy odbior osobisty sprzet ...
autor: siaragt
środa, 17 października 2018, 22:45
Forum: Kopanie ASIC/FPGA
Temat: Bitmain wypuscil Antminer Z9 mini 10ksol/s - 300W
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 17288

Bitmain wypuscil Antminer Z9 mini 10ksol/s - 300W

Ceny?
autor: siaragt
sobota, 13 października 2018, 15:23
Forum: Kopanie kryptowalut
Temat: Wygłuszone chłodzenia do ASIC (łącznie z zanurzeniem)?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2969

Wygłuszone chłodzenia do ASIC (łącznie z zanurzeniem)?

"rakotwórczy" powiadasz?

Mowisz o silent miner?
autor: siaragt
czwartek, 11 października 2018, 21:33
Forum: Kopanie ASIC/FPGA
Temat: Opłacalność Antminer L3+
Odpowiedzi: 109
Odsłony: 40565

Opłacalność Antminer L3+

a testowal ktos to https://www.mining-dutch.nl/ ?? polecane na zagranicznych forach..
autor: siaragt
czwartek, 11 października 2018, 20:41
Forum: Kwestie prawne
Temat: Antminer - Odprawa celna
Odpowiedzi: 441
Odsłony: 35705

Antminer - Odprawa celna

Polecam blizej czyli CZECHy :)
autor: siaragt
środa, 10 października 2018, 19:17
Forum: Sprzedam
Temat: Antminer z9 mini 1PCS
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 702

Antminer z9 mini 1PCS

Tosz to wychodzi prawie 7k PLN Przeciez taniej dostepne sa w PL...
autor: siaragt
poniedziałek, 8 października 2018, 18:04
Forum: Kopanie kryptowalut
Temat: Wygłuszone chłodzenia do ASIC (łącznie z zanurzeniem)?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2969

Chłodzenie

autor: siaragt
niedziela, 7 października 2018, 19:08
Forum: Kopanie kryptowalut
Temat: Wygłuszone chłodzenia do ASIC (łącznie z zanurzeniem)?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2969

Wygłuszone chłodzenia do ASIC (łącznie z zanurzeniem)?

Witam

Czy ktoś testował ten sprzęt? Mowa o tym do chłodzenia.
autor: siaragt
czwartek, 4 października 2018, 12:52
Forum: Kopanie ASIC/FPGA
Temat: Bitmain wypuscil Antminer Z9 mini 10ksol/s - 300W
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 17288

Bitmain wypuscil Antminer Z9 mini 10ksol/s - 300W

"Patrz na panel urządzenia nie na poola, tam opóźnienia i niedokładnie." nie kumam?
autor: siaragt
sobota, 29 września 2018, 11:06
Forum: Kopanie ASIC/FPGA
Temat: Bitmain wypuscil Antminer Z9 mini 10ksol/s - 300W
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 17288

Bitmain wypuscil Antminer Z9 mini 10ksol/s - 300W

W sumie widze ze z opoznieniem dodaje ale dodaje.

Jeszcze pytanie o predkosci mimo podkrecenia na np. 700M w MINER STATUS pokazuje mniej jak 16KSol a w Zhash w Miner Dashboard pokazuje current miedzy 18-19KSol ktore jest realne?
autor: siaragt
piątek, 28 września 2018, 18:29
Forum: Sprzedam
Temat: Antminer L3+ + PSU Hp 1200W komplet 600zł
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 2663

Antminer L3+ + PSU Hp 1200W całość 700zl

Ostateczna cena?
autor: siaragt
piątek, 28 września 2018, 09:49
Forum: Kopanie ASIC/FPGA
Temat: Bitmain wypuscil Antminer Z9 mini 10ksol/s - 300W
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 17288

Bitmain wypuscil Antminer Z9 mini 10ksol/s - 300W

Co powiecie o zcash.zhash.pro ????

Testowalem i wedlug nich powinno byc 0.05zec dziennie przy prekodsci ok 15.5 mi po 2,5dobach pokazywalo ze mam 0,1ZEC z czego to wynika? Opoznienie w akceptacji? tak na szybko liczac powinno byc ponad 0.1
autor: siaragt
poniedziałek, 17 września 2018, 21:39
Forum: Kopanie ASIC/FPGA
Temat: Bitmain wypuscil Antminer Z9 mini 10ksol/s - 300W
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 17288

Bitmain wypuscil Antminer Z9 mini 10ksol/s - 300W

Jaki pool najlepiej?
autor: siaragt
niedziela, 12 sierpnia 2018, 10:50
Forum: Kopanie ASIC/FPGA
Temat: Bitmain wypuscil Antminer Z9 mini 10ksol/s - 300W
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 17288

Bitmain wypuscil Antminer Z9 mini 10ksol/s - 300W

Hmm najlepsze ceny w POLSCE I EU a konto na forum od 4.08.2018 to nie wygląda kolorowo. Zna ktos onlybestminers?
autor: siaragt
sobota, 28 lipca 2018, 18:46
Forum: Kwestie prawne
Temat: Antminer - Odprawa celna
Odpowiedzi: 441
Odsłony: 35705

Antminer - Odprawa celna

Cos nowego w temacie sciagania? Niejeden poleca zagranice czy to Niemcy Czy to Czechy? Jakies konkretne informacje? Jak to wyglada w praktyce zamwiamy paczke w CHINACH i albo przychodzi do nas bezposrednio albo laduje na UC i dostajemy info by im dac informacje jakie chca? Jak z Z9mini ktos juz wyze...
autor: siaragt
wtorek, 17 lipca 2018, 22:24
Forum: Kopanie ASIC/FPGA
Temat: Bitmain wypuscil Antminer Z9 mini 10ksol/s - 300W
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 17288

Bitmain wypuscil Antminer Z9 mini 10ksol/s - 300W

Wydatek 850$ + ew oplaty cla itd to stosunkowo malo za oplacalnosc kopania.

Ktos ma pewne info co do tego?

Dodano po 3 godzinach 17 minutach 23 sekundach:
Zna ktos ta firme? https://blokforge.com/product/bitmain-z ... th/?ref=73
autor: siaragt
wtorek, 19 czerwca 2018, 21:42
Forum: Przedszkole
Temat: Panele fotowoltaiczne a koparka
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 3908

Panele fotowoltaiczne a koparka

W sumie to juz wszytko wiem :) poza kwestia jesli "dom" nie zuzywa pradu a on sie generuje w instlacji bez aku to dostawca pradu ma obowiazek go odkupic? Mowie o przypadku gdy kowalski sobie zamontowal zestaw fotowoltaiki?
autor: siaragt
sobota, 16 czerwca 2018, 22:39
Forum: Przedszkole
Temat: Panele fotowoltaiczne a koparka
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 3908

Panele fotowoltaiczne a koparka

Mowa o wszelkiego rodzaju "kopaniu" to co dom wygeneruje nie licze. Czyli: Skoro minimalne uzycie mam powiedzmy ok 1,2kw jaka instalacja byla by sensowana? Z opcja powiekszenia? np do 2,4kW Dodano po 25 minutach 47 sekundach: No i kwestia jeszcze wpiecia tego w instalacje co i jak? Ktos ma aktualne ...
autor: siaragt
sobota, 16 czerwca 2018, 20:02
Forum: Przedszkole
Temat: Panele fotowoltaiczne a koparka
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 3908

Panele fotowoltaiczne a koparka

Odswiezam temat Prosze o wypowiedz tych co znaja temat. Zakladajac ze mamy dom lub miejsce gdzie mozna zamontowac panele wiata na auto nasloneczniona itd. W domu wiadomo co. Jaka najmniejsza oplacalna instalacja? Mam na mysli ze falownik jest w sumie najdrozszy wiec jakies niezmedne minimum? Nie mus...

Wyszukiwanie zaawansowane